das waar maar ze hebben niet echt honger en r gaan ook verse groenten door,hoi dottekequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Duyvisoke![]()
Het is wel veel rijst met uien of rijst of rijst en veel pasta
Afgelopen week dus echt niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:02 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik het eten best divers,het kan erger
Gisteren hoorde je toch Bern die duizelig was omdat er niet genoeg eten wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:10 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
das waar maar ze hebben niet echt honger en r gaan ook verse groenten door,hoi dotteke
Worst hebben ze ook nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:11 schreef duyvisoke het volgende:
voor de rest zal t me eigenlijk worst zijn wat ze eten
verdienopdracht , die weer door een klojo verkald word , of 1 waar ze amper iets mee verdienen, liever eliquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren hoorde je toch Bern die duizelig was omdat er niet genoeg eten was
Maar goed, voorlopig is er weer tot dinsdag eten.
Zal vandaag wel een verdien opdracht komen
Ze zullen toch moeten verdienen om te kunnen blijven etenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
verdienopdracht , die weer door een klojo verkald word , of 1 waar ze amper iets mee verdienen, liever eli
ice zal zeker wel in de finale staan tot mijn grote ergernis , en met wat hulp van k5quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen toch moeten verdienen om te kunnen blijven eten
En een eli wil nog niet zeggen dat Isaac of Marciano er uitgaan.
Isaac zie ik helaas wel de finale spelen
Zijn afscheidstour? Vanmiddag mag die afscheid nemenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Het is wel Isaac time, hij wordt op de voet gevolgd...
Lekker hygiënisch ook met de vuilnisbakken om de hoek van de buitendeurquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
Haha Erik loopt lekker vliegen dood te meppen op het aanrecht... het is toch vreselijk, het stikt weer van...
Jeahhh...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn afscheidstour? Vanmiddag mag die afscheid nemen![]()
Rupie bang om naar buiten te gaan, dat had ik niet verwacht. Lijkt mij iemand die schijt aan alles heeftquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:21 schreef cinsan het volgende:
hoorde gisteravond gesprek rupi -wendy , rupi is beetje bang om naar buiten te gaan , wat hem er te wachten staat
hij vroeg aan wendy ben jij daar niet bang voor , wendy nee wel bang om te kiezen op wie ik moet stemmen. ze klonk heel onzeker dus houd mijn hart vast dat ze mss weer in de val van de bro s trapt
Misschien wel de laatste dag voor hem en laten ze fans nog even genieten van hemquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Het is wel Isaac time, hij wordt op de voet gevolgd...
Ja het is een ranzig zooitje daar met die vliegen.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker hygiënisch ook met de vuilnisbakken om de hoek van de buitendeur
Ik heb net weer moeten verversen hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:35 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe irritant dat de de streams nu, nadat ik behoorlijke tijd weg was, gewoon nog qua tijd gelijk lopen en als er iets spannends is en ik hier gewoon actief ben de streams gaan achter lopen![]()
Erik is dus ook wakker. Hij heeft wat vliegen vermoord hoor ik.
Sasha in ochtend gewaad in kantoor.
Doet hij met zijn natte vinger, extra protëine/eiwittenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
Leuk dat Erik die vliegen doodmept op het aanrecht maar haal er dan ook effe een lap over... bah
Laten we het hopen...🙏quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wel de laatste dag voor hem en laten ze fans nog even genieten van hem
bij mij staat de vuilnisbak ook om de hoek van de buiquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
bij mij staat de vuilnisbak ook om de hoek bij de keukendeur. En zelfs nog een vuilnisbak binnen in de keuken,quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gatver...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doet hij met zijn natte vinger, extra protëine/eiwitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |