Jammer was best een leuke vrouw. Martijn is idd wat puberachtig om dat zo op te lossen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:11 schreef lily het volgende:
Hij draait zich echt van haar af![]()
[ twitter ]
Ja dat stukje bedoelde ik. Vreselijk. Volgens mij gaat er zelfs nog een eerdere draai aan vooraf.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:11 schreef lily het volgende:
Hij draait zich echt van haar af![]()
[ twitter ]
Ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat is er nu in godsnaam aan de hand in Thailand met Tamara en (ben zijn naam kwijt)?
Ik ben ook hangry als ik honger heb dus ik snap haar welquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lily het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
Wat we nu weten is alleen dat ze een lange dag gehad hadden, ze moe en hongerig was en daarom wat stil en niet vrolijk.
Misschien heeft ze in zijn ogen moeilijk gedaan omdat ze alleen de straat op werd gestuurd om ergens wat te eten te scoren.
Lekker Thais eten ofzo. Tja dan moet je niet bij Martijn zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lily het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
Wat we nu weten is alleen dat ze een lange dag gehad hadden, ze moe en hongerig was en daarom wat stil en niet vrolijk.
Misschien heeft ze in zijn ogen moeilijk gedaan omdat ze alleen de straat op werd gestuurd om ergens wat te eten te scoren.
Nee die man komt niet verder dan patat en een snackquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker Thais eten ofzo. Tja dan moet je niet bij Martijn zijn
Ook lekker maar ik snap dat als je daar dan toch bent wel wat anders wil dan bitterballenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee die man komt niet verder dan patat en een snack
Zei ze niet iets van: voor frikandellen kun je me wakker bellenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee die man komt niet verder dan patat en een snack
Zou goed kunnen maar tis wel zonde dat de sfeer die ze hadden hierdoor zo verknalt is. Aan het einde van de rit zijn ze beiden verliezersquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:22 schreef lily het volgende:
[..]
Zei ze niet iets van: voor frikandellen kun je me wakker bellen
Dat! En dan de straat opgestuurd worden om ergens anders te gaan eten in haar eentje, hij heeft notabene zelf een restaurant met bediening en een keuken. Snap er geen fluit van, vond het heel raar en dat elke nacht naar zijn eigen hol brommeren, ook apart. Vieze glibber.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:22 schreef lily het volgende:
[..]
Zei ze niet iets van: voor frikandellen kun je me wakker bellen
Hij krijgt nog één dame. Misschien was dat wel zijn nr. 1 keus. Ik hoop dat die ook een berg filters heeft gebruiktquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat! En dan de straat opgestuurd worden om ergens anders te gaan eten in haar eentje, hij heeft notabene zelf een restaurant met bediening en een keuken. Snap er geen fluit van, vond het heel raar en dat elke nacht naar zijn eigen hol brommeren, ook apart. Vieze glibber.
LOLquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij krijgt nog één dame. Misschien was dat wel zijn nr. 1 keus. Ik hoop dat die ook een berg filters heeft gebruikt
Nou, ze gingen die dag weg omdat zijn tent dicht was (1 dag per week). Dus niemand om haar iets te maken. Zelf kan hij dat blijkbaar niet en ook geen tijd om met haar ergens te gaan eten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat! En dan de straat opgestuurd worden om ergens anders te gaan eten in haar eentje, hij heeft notabene zelf een restaurant met bediening en een keuken. Snap er geen fluit van, vond het heel raar en dat elke nacht naar zijn eigen hol brommeren, ook apart. Vieze glibber.
Jemig, zo van, doei, ik ga naar mijn huis, heb je vandaag onderhouden en zoek het maar uit, daar is een leuke tent om iets te eten. Nog erger!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:32 schreef lily het volgende:
[..]
Nou, ze gingen die dag weg omdat zijn tent dicht was (1 dag per week). Dus niemand om haar iets te maken. Zelf kan hij dat blijkbaar niet en ook geen tijd om met haar ergens te gaan eten.
Hij had zelf ook hongerquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig, zo van, doei, ik ga naar mijn huis, heb je vandaag onderhouden en zoek het maar uit, daar is een leuke tent om iets te eten. Nog erger!
In Thailand he? Wat een gastquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig, zo van, doei, ik ga naar mijn huis, heb je vandaag onderhouden en zoek het maar uit, daar is een leuke tent om iets te eten. Nog erger!
Er was wel live muziek heh!! Niet zo moeilijk doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |