Nu dus wel duidelijk dat er op zijn kop gedrukt moet worden als het om denkspelletjes gaat.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat krijg je als Isaac stres heeft, goed onthouden![]()
Nu er zo weinig is vind ik het net zo erg als stelen..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe vanaf nu van de pindakaas afblijven (het is geen stelen volgens Mirthe, maar met een paar lepels per dag, is die pot wel snel leeg)
10 euro😋quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac had het fout. Hoe dan? En hoeveel geld hebben ze nu voor de boodschappen?
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1 hier kan je lezen wat hij fout deedquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
¤10quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
dat zegde ik hierboven al , zou ice niet express dom antwoord gegquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Kan bewust zijn geweest. Verdien opdracht falen.
Geen eten voor ze. Maar de bro's hebben nog eten. Erik ook.
Geen idee vraag het me gewoon af als mogelijkheid.
Kan. Maar er is nauwelijks nog eten in de loods.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee Isaac en Marciano snapten er niks van
Dit is 100% een bewuste actie. Alsof ik moet uitleggen hoe Ice werkt. Iemand die binnen 10 sec. iemand kan ompraten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee Isaac en Marciano snapten er niks van
Wat is er net voor boodschappen binnengekomen dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja die was net al duizelig van de honger. Nu weer geen geld dankzij de man die alles kan
YW,quote:
Sjahh het is geen au of ou..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe vindt het niet eerlijk dat ze niet nog een kans krijgen.......
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:56 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dit is 100% een bewuste actie. Alsof ik moet uitleggen hoe Ice werkt. Iemand die binnen 10 sec. iemand kan ompraten.
Of het was bewust..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:56 schreef magnaal het volgende:
Geen ja en geen nee..is net zo een spel, als je niet nadenkt, gaat het verkeerd
Okee, maar dan heb ik er toch geen respect voor..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:56 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dit is 100% een bewuste actie. Alsof ik moet uitleggen hoe Ice werkt. Iemand die binnen 10 sec. iemand kan ompraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |