abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:20:52 #26
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210419733
Eens, goed stuk met m.i. de juiste insteek: wat hier ook uitkomt, het is de moeite waard om serieus aandacht aan te geven.

twitter

Sterke samenvatting van het fenomeen en paar weetjes die ik nog niet kende.

quote:
Het veelgehoorde argument ‘wel gek dat die ufo’s alleen boven de VS vliegen’ is aantoonbaar onjuist.
quote:
President Truman eiste duidelijkheid en de incidenten vormden voor de CIA aanleiding tot een speciaal onderzoekspanel: het Robertson Panel.

Dit panel koos in de lijn van Project Grudge voor de ontkrachtingstechniek en kwam zelfs met de suggestie het fenomeen te ridiculiseren via massamedia en Walt Disney-films
quote:
Inlichtingenofficier David Grusch is zeker niet de eerste Amerikaanse militair die uit de school klapt met ongelooflijke verhalen. Maar nooit eerder was het iemand met zo’n hoge positie. De inspector general van het Congres achtte de melding van Grusch „geloofwaardig” en „urgent” en ook diverse andere hooggeplaatste functionarissen staan voor hem in.
quote:
Ufo-meldingen zijn van alle tijden en continenten. Als er ergens ook maar een kern van waarheid in blijkt te zitten, zal ons wereldbeeld nooit meer hetzelfde zijn. Dat verdient onze aandacht – niet onze spot.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_210422945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 15:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Eens, goed stuk met m.i. de juiste insteek: wat hier ook uitkomt, het is de moeite waard om serieus aandacht aan te geven.

[ twitter ]

Sterke samenvatting van het fenomeen en paar weetjes die ik nog niet kende.
[..]
[..]
[..]
[..]

Goed stuk inderdaad, blijf normaliter weg bij de NLse media (muv Taede Smedes en paar andere mensen) omdat ik me dood irriteer aan die domme Nederlanders, maar deze mensen hadden gelukkig verstand van de hele context eromheen. Wat echt wel een unicum is gezien alles wat daarvoor kwam.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 28 augustus 2023 @ 22:44:34 #28
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210461025
Mooi dat het genormaliseerd wordt om het over waarnemingen te hebben, ook in Nederland.

twitter
pi_210462332
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Mooi dat het genormaliseerd wordt om het over waarnemingen te hebben, ook in Nederland.

[ twitter ]
Zag het ook. Inderdaad een goede ontwikkeling!
Heb verder nog niet veel gehoord van de UAPCoalitieNL. Volgens mij ook een initiatief van de mannen achter het UFOmeldpunt.
I want to believe...
pi_210468227
UFO's zijn echt terug van weg geweest zeg. :)
pi_210477464
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
UFO's zijn echt terug van weg geweest zeg. :)
Terug van nooit weggeweest ;)
I want to believe...
  donderdag 31 augustus 2023 @ 23:12:55 #32
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210494037
Kirkpatrick (hoofd van AARO) heeft een nieuwe baas. En niet de minste, te weten de tweede persoon in rang binnen het Pentagon: Deputy Defense Secretary Kathleen Hicks.

Hicks takes direct oversight of Pentagon’s UAP office; new reporting website to be launched

quote:
The Pentagon’s second-in-charge took action late last month, partly to help speed up AARO’s development and launch of a congressionally mandated public website where the organization will be expected to disclose its unclassified work and findings and offer a secure mechanism via which users can submit their own reports of possible UAP observances.
Om AARO een schop onder de kont te geven dus. Met effect, want zowaar is er sinds vandaag een website: https://www.aaro.mil/
wel eentje die is ontworpen door iemand uit groep 8 zo te zien..
pi_210494136
-offtopic-

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2023 00:10:12 ]
pi_210494181
offtopic

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2023 00:11:03 ]
pi_210494412
Okay. Ik gaf alleen aan hoe het werkt...

Terug naar fictie
pi_210494461
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 00:13 schreef Jaroon het volgende:
Okay. Ik gaf alleen aan hoe het werkt...

Terug naar fictie
Ik weet het ook niet zeker.
pi_210495205
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 23:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Kirkpatrick (hoofd van AARO) heeft een nieuwe baas. En niet de minste, te weten de tweede persoon in rang binnen het Pentagon: Deputy Defense Secretary Kathleen Hicks.

Hicks takes direct oversight of Pentagon’s UAP office; new reporting website to be launched
[..]
Om AARO een schop onder de kont te geven dus. Met effect, want zowaar is er sinds vandaag een website: https://www.aaro.mil/
wel eentje die is ontworpen door iemand uit groep 8 zo te zien..
Goede zaak, van zowel de nieuwe chief als de website. Long overdue...maar het is opvallend dat ze dus nu officieel door het Pentagon vrijgegeven video's hebben geplaatst!
I want to believe...
pi_210517768
Nieuwe FOIA request van The Black Vault gehonoreerd, heel interessant, dit is nog niet eerder bevestigd. https://www.theblackvault(...)l-remain-classified/

quote:
U.S. Navy Confirms They Have Visuals of “Near Misses” With UAP; All Remain Classified - The Black Vault
Helaas classified, maar desalniettemin iets nieuws.
  maandag 4 september 2023 @ 20:15:29 #39
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210533086
Ook nog wel aardig, van de AARO website. Voor degenen die claimen dat alle UFO meldingen in de USA plaatsvinden:

maandag 4 september 2023 @ 20:25:36 #40
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210533178
Mooie quote van Melon in USA Today artikel. Goed artikel verder ook. Steeds meer acceptatie dat we hier een bijzonder fenomeen te pakken hebben.

quote:
“It’ll get increasingly difficult to deny that there are intelligent vehicles doing things that we ourselves cannot do in the atmosphere," Mellon said. “I think these kind of changes always take time, and I'm talking about a sea change in our worldview, of our understanding of the universe and our place in it.
twitter
pi_210555480
In de laatste Weaponized vertelde Corbell dat er meer whistleblowers klaar staan om hun verhaal te doen, danwel via officiele kanalen zoals Grusch heeft gedaan, danwel op andere wijze.

Hebben we meer info over de Push back die nu lijkt te spelen, en dat Burchett en zijn collega's geen hearings mogen houden?
I want to believe...
  zaterdag 9 september 2023 @ 08:41:31 #42
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210576035
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 08:09 schreef NoFoksGiven het volgende:
In de laatste Weaponized vertelde Corbell dat er meer whistleblowers klaar staan om hun verhaal te doen, danwel via officiele kanalen zoals Grusch heeft gedaan, danwel op andere wijze.

Hebben we meer info over de Push back die nu lijkt te spelen, en dat Burchett en zijn collega's geen hearings mogen houden?
Niet veel nieuws. Deze week komt de politiek terug van reces dacht ik, wellicht wat meer ontwikkelingen binnenkort.

Niet vergeten, naast de hearings zijn dit de wetteksten waarmee ze in de weer zijn:

https://www.congress.gov/(...)Wswx8Qn6TIfnbcJSjj4E

SPOILER: volledige teksten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210598695
Het UAP seizoen begint weer? David Grush laat van zich horen.

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_210599002
Die dave pikt wel ieder graantje mee of niet?
  maandag 11 september 2023 @ 08:52:29 #45
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_210599347
En? Zijn er al tastbare bewijzen? 8-)
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 11 september 2023 @ 13:33:05 #46
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_210601886
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 05:49 schreef Monomeism het volgende:
Het UAP seizoen begint weer? David Grush laat van zich horen.

Nice, vandaag even tijd vinden om te luisteren. Is dit ook als podcast te vinden?

Reactie van Coulthart op het interview:
twitter

Dus laat maar komen die getuigen uit de 1e hand inderdaad!
pi_210604017
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 07:56 schreef Document1 het volgende:
Die dave pikt wel ieder graantje mee of niet?
Graantje mee pikken van wat? Wat bedoel je daar precies mee?

quote:
14s.gif Op maandag 11 september 2023 08:52 schreef jpg97 het volgende:
En? Zijn er al tastbare bewijzen? 8-)
Daar mag je vanuit gaan na alle ophef en alle moeite door en van iedereen om zich (dan) belachelijk te maken met honderden mensen tegelijk Anders zou het niet (sinds 2018 openlijk) zo bloed serieus genomen worden daar in dat Pentagon. Maar we wachten af. Maar volg je het ook? Afgaande op je vraag lijkt het er niet op.

Stel: Als de bewijzen er nu niet zijn, of niet komen wat is dan precies jouw idee van wat er anders aan de hand zou kunnen zijn dan dat wat er geclaimd wordt? Wat zou dan het andere en ware doel zijn van deze misleiding volgens jou? Want jij gaat er dan dus vanuit dat het een misleiding is?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_210604123
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 17:50 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Graantje mee pikken van wat? Wat bedoel je daar precies mee?
[..]
Hij zal er vast niet gratis zitten.
pi_210604389
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2023 18:00 schreef Document1 het volgende:

[..]
Hij zal er vast niet gratis zitten.
Nee voor een interview krijg je vast wel geld of een onkosten vergoeding maar daar gaat het me even niet om.
Je beantwoord de vraag niet. Het gaat me om hoe jij (en jpg97) dit alles precies ziet. Waarom reageer je? En waarom met lege handen. Waarom is iedereen volgens JOU in het Pentagon precies op de been? Om de boel te misleiden? Om Grush van "graantjes" te voorzien die hij kan mee pakken? Ik snap je insteek niet. En jijzelf waarschijnlijk ook niet.
― Thomas Sowell
pi_210605912
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2023 13:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Nice, vandaag even tijd vinden om te luisteren. Is dit ook als podcast te vinden?

Reactie van Coulthart op het interview:
[ twitter ]

Dus laat maar komen die getuigen uit de 1e hand inderdaad!
Heb het niet helemaal geluisterd, maar een samenvatting gelezen van wat er allemaal gezegd wordt. Sommige dingen die Grush zegt zijn zo'n ongelovelijke curveball. Ik heb nog steeds een gevoel van scepsis. Dus ben heel benieuwd wat er onder weg komt over een aantal maanden/jaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')