Huh? En wie gaat de wespen, vliegen, muggen etc weghalen? Wat ik trouwens niet begrijp, zo'n steiger is toch levensgevaarlijk? Mijn vader is dus ook van plan op die steiger te gaan staan om mijn hor weg te halen, en uiteindelijk weer terug te plaatsen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 01:00 schreef miss_sly het volgende:
In je hovk staat ongetwijfeld dat je in redelijkheid mee moet werken in geval van noodzakelijk onderhoud. De steiger en het open raam zijn niet onredelijk.
Staat in de OP: "ander gespuis"quote:Op donderdag 10 augustus 2023 06:48 schreef pmponer het volgende:
Verder wil ik je geen angst aanpraten maar steigers worden ook vaak gebruikt door het inbrekersgilde
Maak van de 3 maar 9 uur. Verder grwoon niet zo klagen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 01:38 schreef einzeinz het volgende:
Werk gewoon wat mee, zo erg is het niet. Schilderen doen die mannen in 20 min en nadien gewoon FF 3 uur niet aan komen en daarna raam dicht doen. Klaar!!!
Vieze woningbouw kwam bij mij in januari die hele klote woning renoveren. het was koud.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 06:44 schreef pmponer het volgende:
wees blij dat ze het niet in februari hebben geplanned
Ik zou het niet weten of je er warmpjes bij zit in dat klote huisquote:Op donderdag 10 augustus 2023 07:57 schreef pmponer het volgende:
Maar je zit er nu wel warmpjes bij toch?
Dat lijkt mij het enige punt waar je een klacht over kan hebben. Daar mogen ze iets meer duidelijkheid over geven. Ik denk trouwens niet dat die steiger langer dan een halve dag voor je raam staat, veel te duur om die maanden of zelfs dagen te laten staan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:48 schreef jarajosefff het volgende:
EN hoe lang blijft die fokking steiger staan? Volgens de brief van Havensteder kunnen de werkzaamheden tot het einde van de jaar duren.
Die raam moet een uurtje of 3 open staan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:48 schreef jarajosefff het volgende:
Ten tweede hoe lang gaat het in vredesnaam kosten om te drogen? Ze verven, klaar en dan? Hoeveel uur moet die raam open? En ten derde ik werk 4 dagen vanuit huis, die sukkels zullen wel herrie maken?!
Ach ja, het zal niet…quote:WAT EEN MISERE!
Ja, je kan protesteren, maar dat zal niets opleveren.quote:Wat nu? Kan ik protesteren? Kan ik eisen dat de hor gewoon blijft staan, en ze er omheen schilderen?
Waarmee?quote:HELP?
Ik neem aan dat ze niet 1 keer schilderen? Dus bijv een keer op dinsdag en daarna op donderdag?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 01:38 schreef einzeinz het volgende:
Werk gewoon wat mee, zo erg is het niet. Schilderen doen die mannen in 20 min en nadien gewoon FF 3 uur niet aan komen en daarna raam dicht doen. Klaar!!!
Ja, dit gaat mijn vader doen inderdaad. Opgelost dit dus. Slotje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:34 schreef FFnog het volgende:
Jezus, wat ben jij een zeikerd zeg...
En als ze niet komen volgend jaar zeker zeuren dat je kozijn verrot is...
Het is hooguit één nachtje je raam open op een kiertje, desnoods plak je die hor er even aan de binnenkant tegenaan met tape als je zo panisch bent van een paar muggen, alleen moet je raam dat helemaal open staan, anders gaat dat denk ik niet.
Dan krijg ik longonsteking van die verfdamp als ik in mijn kamer vertoef? En nee, ik ga dat gespuis niet alleen laten voor mijn slaapkamer. Ik heb 3 laptops, 4 ipads, 2 telefoons, en allerlei Armani make up producten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 07:09 schreef smizy het volgende:
[..]
Maak van de 3 maar 9 uur. Verder grwoon niet zo klagen.
Echt waar woon jij?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Grappig, TS woont in de buurt
Het opzetten van de steigers duurt langer dan de 2 Polen die een kwast over de oude verf gooien zonder verder ergens naar te kijken
Nee, geen toestemming gevraagdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:26 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het enige punt waar je een klacht over kan hebben. Daar mogen ze iets meer duidelijkheid over geven. Ik denk trouwens niet dat die steiger langer dan een halve dag voor je raam staat, veel te duur om die maanden of zelfs dagen te laten staan.
Heb je ooit toestemming gevraagd om die hor aan de buitenkant op te hangen? Zorg in ieder geval dat ie ruim op tijd weg is en als je dat via de steiger wilt doen dan eerst vragen of dat kan en mag.
O, dit is wgr, had op deze manier gewoon in klb moeten staan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |