Het was goddelijk, vlees was boterzacht want zeer doorregen. uit ca 700 gram kwam een kopje vet gesmolten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een prachtig doorregen Procureur 3 dagen in een marinade gehad, die is nu langzaam aan het garen in de oven (Sinds 15:00 uur tot 19:00), daarbij een rozemarijn jus, aardappel gratin en gesmoorde courgette als warme groente.
Ziet er goed uit hoor, ik heb alleen een beetje het gevoel dat er heel veel uit tapas bakjes van de super komtquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Borrelplank(je) voor de visite vanavond gemaakt, maar misschien heb ik een beetje overdreven![]()
![]()
[ afbeelding ]
Prachtig! Dat gaat vast goed komen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Borrelplank(je) voor de visite vanavond gemaakt, maar misschien heb ik een beetje overdreven![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, alles vers, geen voor opgemaakte bakjes. Het komt wel van de supermarkt hoor, maar niet in tapas-vorm. Alles als losse ingrediënten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor, ik heb alleen een beetje het gevoel dat er heel veel uit tapas bakjes van de super komt
Wel mooi opgemaakt in elk geval, daar ben ik dan weer niet zo goed in.
Volgende keer verplicht eerst bij mij langskomen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:48 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het zou leuk zijn als jij in CUL ook eens positief zou reageren. Geen kotssmileys en niet altijd zo negatief doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:02 schreef PS. het volgende:
Ziet er goed uit hoor, ik heb alleen een beetje het gevoel dat er heel veel uit tapas bakjes van de super komt
Bemoei je er niet meequote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als jij in CUL ook eens positief zou reageren. Geen kotssmileys en niet altijd zo negatief doen.
En misschien ook eens in dit topic ipv commentaar op anderen leveren posten wat jij zelf zoal kookt en eet?
Ga er eens inhoudelijk op in?quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als jij in CUL ook eens positief zou reageren. Geen kotssmileys en niet altijd zo negatief doen.
En misschien ook eens in dit topic ipv commentaar op anderen leveren posten wat jij zelf zoal kookt en eet?
quote:
We kunnen het hier ook gewoon 'CULINAIR' houdenquote:
"Gemarmerd", zeggen de slagers altijd. En dat zijn altijd de beste stukjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het was goddelijk, vlees was boterzacht want zeer doorregen. uit ca 700 gram kwam een kopje vet gesmolten.
Ik ben tergend slecht in foto's maken. Heb het een paar keer geprobeerd, maar dat ziet er al helemaal niet uit.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
[..]
We kunnen het hier ook gewoon 'CULINAIR' houdenDe vraag mag gesteld worden en de vraag is beantwoord
![]()
Al heeft @:golfer wel een punt (denk ik), gerechtjes graag @:PS. !
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:50 schreef golfer het volgende:
Straks: voor mij 2 gebakken lamsboutspiezen en voor B. 2 ibericovarkenspiezen van onze traiteurdorpsslager. Daarbij een oosterse salade.
Tipje voor de volgende keer, bij je filled eggs, naast mayo ook een dikke klont ekte boter erdoor heen. Geeft structuur, met mayo wordt het vaak moeilijk opspuiten, en smaak, want ekte boterquote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Eiervulling zoals standaard recept; eigeel, mayonaise, kerriepoeder, mosterd en bieslook.
Heeft gesmaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |