quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En mijn muis is ook bezorgd, daar bleef ik de hele dag voor thuis.
Dat was de eerste reden dat ik deze namquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat het n palindroom is in t Nederlands ;-)
Je moedertje ook weer blij.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, was bij mijn moeder.
En gelukkig gaat er een bus van zo ongeveer haar voordeur rechtsstreeks naar Schiebroek.
Of moet je haar zelf ergens ophalenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Niet door DPD, dan is ze er overmorgen pas
Dat heeft sowieso mijn voorkeur, anders wordt er op tafel gedanstquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of moet je haar zelf ergens ophalen
Ik heb slechte ervaringen met DPD, die maken altijd mijn pakketje kwijt en dan hoor ik na een week pas waar ik het op kan halen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heeft sowieso mijn voorkeur, anders wordt er op tafel gedanst
DHL is bij mij degene die dingen kwijt raakt, DPD is gewoon slordig en traagquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met DPD, die maken altijd mijn pakketje kwijt en dan hoor ik na een week pas waar ik het op kan halen.
Soms wel leuke beestjes, net zat er 1 voor thuis op de stoelquote:
Misschien, ik heb nu lekker thuis gewerkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:02 schreef chufi het volgende:
Had je die muis niet door de zaak op de zaak kunnen laten bestellen ?
Bijna wel, 11.50 uur kreeg ik bericht dat ze onderweg waren, werd om 17.15 uur bezorgd. Ik had dus net zo goed naar mijn werk kunnen gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Niet door DPD, dan is ze er overmorgen pas
DHL stuurt mij mails dat ze voor de deur stonden en ik niet thuis was, terwijl ik dat wel was.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
DHL is bij mij degene die dingen kwijt raakt, DPD is gewoon slordig en traag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |