Jep... dat had degene die mijn huis opknapte ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar dat fenomeen van 'welke malloot heeft dit verzonnen?'. Des te bevredigender het gevoel als je klaar bent.
Dat is jammer, maar gelukkig helpen ze wel bij andere problemen en ach en wat kwijl, doekje erover is het ook wegquote:
Oké. Dit is ranzig. Overdag veeg ik het kwijl weg. Maar ik word altijd wakker met een nat kussen en natte plekken op mijn matras. En mijn hals en schouder zijn gewoon natquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar gelukkig helpen ze wel bij andere problemen en ach en wat kwijl, doekje erover is het ook weg
Hij had 30 cm aarddraad aan de lampen, wat erop neerkwam dat gehele huis niet geaard was. Afvoer van de badkamer was van grijze afvoer, witte afvoer en wat lood, dat sla je in vorm, een beetje tape en gewoon beton erop, dat is dus gaan lekken in de meterkast, leek wel oud en nieuw in de meterkast met al dat vuurwerk. Mijn warmwater leiding naar de keuken, gaat niet rechtstreeks naar de keuken, nee die maakt een toeristische route door het het hele huis. De vloer van de badkamer zat ook vol puin, scherven van oude tegels en kwamen nog een paar stoeptegels tegen. de badkamer had trouwens serieus 5 lagen tegels. plak je gek is het in de jaren geweest. leidingen die je vastpakte en daarna gewoon los in de hand had. Ja ze kennen ons inmiddels wel goed bij de bouwmarktquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar dat fenomeen van 'welke malloot heeft dit verzonnen?'. Des te bevredigender het gevoel als je klaar bent.
Ohh, dat is wel heel extreemquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké. Dit is ranzig. Overdag veeg ik het kwijl weg. Maar ik word altijd wakker met een nat kussen en natte plekken op mijn matras. En mijn hals en schouder zijn gewoon natdus ik heb een zooi kussens gekocht en ik wissel ze om en was ze vaak.
We hebben gelukkig een 2e, hoewel zeer basic badkamerquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:59 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Vroeger toen mijn ouders de badkamer en het toilet wilde laten verbouwen. Gewoon vier of vijf dagen zonder toilet, lekker op de mesthoop hurken, terwijl je je vasthoudt aan een hooivork.Nooit meer!
Jezus... wat een sukkel was dat zegquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij had 30 cm aarddraad aan de lampen, wat erop neerkwam dat gehele huis niet geaard was. Afvoer van de badkamer was van grijze afvoer, witte afvoer en wat lood, dat sla je in vorm, een beetje tape en gewoon beton erop, dat is dus gaan lekken in de meterkast, leek wel oud en nieuw in de meterkast met al dat vuurwerk. Mijn warmwater leiding naar de keuken, gaat niet rechtstreeks naar de keuken, nee die maakt een toeristische route door het het hele huis. De vloer van de badkamer zat ook vol puin, scherven van oude tegels en kwamen nog een paar stoeptegels tegen. de badkamer had trouwens serieus 5 lagen tegels. plak je gek is het in de jaren geweest. leidingen die je vastpakte en daarna gewoon los in de hand had. Ja ze kennen ons inmiddels wel goed bij de bouwmarkt
Ja... ach weer eens wat anders. Meestal krijg je droge mond, maar nu nietquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohh, dat is wel heel extreem
Litanie aan scheldwoorden voornamelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer mij voor te stellen hoe een klussende Barb eruit ziet. Maatwerk overall.
Boks!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Litanie aan scheldwoorden voornamelijk
Wat een dramaquote:
Ja, zie ook op tegen de vloer, het deel wat in de keuken lag hebben we al vervangen en hij heeft het verkeerd gelegd waardoor het vol schimmel zat. Zolang het stil ligt merk je niets, je ruikt er ook niets aan, ( even naast de hond aan de grond gesnuffeldquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jezus... wat een sukkel was dat zegen gevaarlijk ook...
Holy shitquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij had 30 cm aarddraad aan de lampen, wat erop neerkwam dat gehele huis niet geaard was. Afvoer van de badkamer was van grijze afvoer, witte afvoer en wat lood, dat sla je in vorm, een beetje tape en gewoon beton erop, dat is dus gaan lekken in de meterkast, leek wel oud en nieuw in de meterkast met al dat vuurwerk. Mijn warmwater leiding naar de keuken, gaat niet rechtstreeks naar de keuken, nee die maakt een toeristische route door het het hele huis. De vloer van de badkamer zat ook vol puin, scherven van oude tegels en kwamen nog een paar stoeptegels tegen. de badkamer had trouwens serieus 5 lagen tegels. plak je gek is het in de jaren geweest. leidingen die je vastpakte en daarna gewoon los in de hand had. Ja ze kennen ons inmiddels wel goed bij de bouwmarkt
Enige wat je dan constant denkt is "het was goedkoop huis, het was goedkoop huis" Nou ja, als het af is ben ik ook voorlopig klaar, dan is het gewoon normaal onderhoud.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, zie ook op tegen de vloer, het deel wat in de keuken lag hebben we al vervangen en hij heeft het verkeerd gelegd waardoor het vol schimmel zat. Zolang het stil ligt merk je niets, je ruikt er ook niets aan, ( even naast de hond aan de grond gesnuffeld) maar ben bang dat als we het lostrekken dat ik weer alles bij elkaar hoest van de troep en lucht
Wat ik dan niet snap, als het je koopwoning is, dan doe je het toch meteen goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]gelukkig hebben jullie het aangepast. Zo ongezond
Misschien omdat het goedkoper is? Een duurder huis dan de vorige bewoner zich kon veroorloven?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap, als het je koopwoning is, dan doe je het toch meteen goed.
"Ken wel zo"quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap, als het je koopwoning is, dan doe je het toch meteen goed.
Ja, dat hebben wij ook. Oude woning, en omdat er weinig aan gedaan was in de jaren moet er gewoon verbouwd worden. Maar als we dit als nieuw hadden gekocht waren we het dubbele kwijt geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Enige wat je dan constant denkt is "het was goedkoop huis, het was goedkoop huis" Nou ja, als het af is ben ik ook voorlopig klaar, dan is het gewoon normaal onderhoud.
Ik weet het echt niet, dit waren vrij goedkope huisjes. Nou soms mis ik het wel, bij huurhuisje is even bellen en ze fixen het. Aan de andere kant, kan nu bijna al mijn ideeen erin kwijt en verbouwen zoals ik het wil. het heeft beiden ze voordelen en nadelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien omdat het goedkoper is? Een duurder huis dan de vorige bewoner zich kon veroorloven?
Als ik het zo lees ben ik nog blijer met mijn sociale huurwoningen. Al was dat ook twee maanden werk. Van uitgewoon naar mooi
Herkenbaar, heb laatst gekeken, ik zou nu niet eens meer een huis kunnen kopen. Gewoon bizarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wij ook. Oude woning, en omdat er weinig aan gedaan was in de jaren moet er gewoon verbouwd worden. Maar als we dit als nieuw hadden gekocht waren we het dubbele kwijt geweest.
Dat begrijp ik wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, dit waren vrij goedkope huisjes. Nou soms mis ik het wel, bij huurhuisje is even bellen en ze fixen het. Aan de andere kant, kan nu bijna al mijn ideeen erin kwijt en verbouwen zoals ik het wil. het heeft beiden ze voordelen en nadelen.
We hebben deze woning een kleine 2 jaar geleden gekocht, en sindsdien zijn de huizenprijzen met 15% gestegen, gezien de locatie en de afstand tot het historische centrum, wat slechts 15 minuutjes lopen is, kunnen wij rekenen op 20% stijging. En dat is dan zonder de upgrades van keuken en badkamer, wat ook tot waardestijging leidt. Absolute insanity.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb laatst gekeken, ik zou nu niet eens meer een huis kunnen kopen. Gewoon bizar
Even gekeken op Google.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ken je het Winchester mansion? Als ik het geld en de ruimte had zou mijn huis ook zo eindigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |