abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210236948
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:49 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Alles klaar, nu nog wachten op maandag wanneer ik uitnodiging krijg. #stress....

Dat vertel ik je, wanneer ik het gehaald heb. :@
Oké! Vol verwachting klopt mijn hart en veel succes
  donderdag 10 augustus 2023 @ 13:51:52 #102
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_210236953
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik kan oprecht goed zeggen. Ingesteld op andere medicijnen en ik hoor geen stemmen meer en zie geen lijken meer en geen beestjes onder mijn huid en nagels. Een echt wonder. En verder ook best wel redelijk gelukkig

Hopelijk niet een te uitgebreid antwoord. _o-

Hoe is het met jou?
Wat een verschil medicijnen kunnen maken zeg.
pi_210236959
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]
Fijn om te lezen. Dus nu alles lekker stabiel.
Ja hier heel druk gehad, halve huis verbouwd, ben er ook achter dat ik nu wel zat ben van verbouwen, dus heb laatste project maar even naar volgend jaar verschoven
Oef dat is pittig. Verbouwen is zo stressvol! Verstandig om even te verplaatsen als het kan. Sterkte ermee :*
pi_210236963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oké! Vol verwachting klopt mijn hart en veel succes
Bedankt, ik hoop dat je morgen ook een beetje wind mee hebt op de fiets, en een fijn gesprek kan hebben met je begeleider. O, en geen lange rij bij de kassa!
pi_210236967
quote:
6s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:50 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat? }:|
|:)

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210236975
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:51 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Wat een verschil medicijnen kunnen maken zeg.
Ja echt bizar. Het is wel een combinatie van paardenmiddelen.
En dat merk ik verder ook wel. Maar goed. Hopelijk een tijd geen opnames meer
pi_210236982
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:52 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Bedankt, ik hoop dat je morgen ook een beetje wind mee hebt op de fiets, en een fijn gesprek kan hebben met je begeleider. O, en geen lange rij bij de kassa!
Dat zijn veel goede wensen :* dank je wel. Jij ook een succesvolle dag hebben!
pi_210236985
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga op je herstel een pastel de nata eten 14.gif
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_210236996
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oef dat is pittig. Verbouwen is zo stressvol! Verstandig om even te verplaatsen als het kan. Sterkte ermee :*
Klopt en doen alles zelf. maar volgend jaar alleen nog een nieuwe vloer in de kamer. Dan wil ik plavuizen, kan nu wel even rustig nadenken over de kleur.
pi_210237032
Verbouwen is kut. Wij hebben afgelopen winter een nieuwe keuken laten installeren, en in het najaar is de badkamer aan de beurt. Nu al geen zin in :')
pi_210237040
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Laten we daarop hopen! Je zegt paardenmiddelen en dat je het merkt, op een positieve manier? Of raak je er ook moe van en zo?
pi_210237054
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Verbouwen is kut. Wij hebben afgelopen winter een nieuwe keuken laten installeren, en in het najaar is de badkamer aan de beurt. Nu al geen zin in :')
Vroeger toen mijn ouders de badkamer en het toilet wilde laten verbouwen. Gewoon vier of vijf dagen zonder toilet, lekker op de mesthoop hurken, terwijl je je vasthoudt aan een hooivork. :') Nooit meer!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2023 14:00:04 ]
pi_210237090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]
Klopt en doen alles zelf. maar volgend jaar alleen nog een nieuwe vloer in de kamer. Dan wil ik plavuizen, kan nu wel even rustig nadenken over de kleur.
Dat is wel fijn idd! Zulke dingen vragen tijd
pi_210237099
We hebben hier de badkamer verplaatst, die zat voor, maar heb de kleinste slaapkamer, wat een grote inloopkast was, nu als badkamer, meteen ook maar boven een wc geplaatst, toen beneden hele boekenkast geplaatst waar de afvoer van de badkamer in verwerkt zit, die meteen op beton gedaan met oog op de nieuwe vloer, de oude badkamer eruit, dat is nu een washok en heb de zolder weer omgebouwd naar 1 grote kledingkast. Volgend jaar de vloer, zo zin in :r
  donderdag 10 augustus 2023 @ 14:04:09 #115
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_210237119
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
We hebben hier de badkamer verplaatst, die zat voor, maar heb de kleinste slaapkamer, wat een grote inloopkast was, nu als badkamer, meteen ook maar boven een wc geplaatst, toen beneden hele boekenkast geplaatst waar de afvoer van de badkamer in verwerkt zit, die meteen op beton gedaan met oog op de nieuwe vloer, de oude badkamer eruit, dat is nu een washok en heb de zolder weer omgebouwd naar 1 grote kledingkast. Volgend jaar de vloer, zo zin in :r
Respect dat je het allemaal zelf doet. _O_
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 10 augustus 2023 @ 14:05:13 #116
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_210237134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik probeer mij voor te stellen hoe een klussende Barb eruit ziet. Maatwerk overall. :D
pi_210237150
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:58 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Laten we daarop hopen! Je zegt paardenmiddelen en dat je het merkt, op een positieve manier? Of raak je er ook moe van en zo?
Ik heb best veel bijwerkingen. Extreem veel speeksel. Ik kwijl als een malle en dat is gewoon gênant. In de ochtend doe ik er zeker twee uur over om op te starten. Stijve benen. Geen eetlust afgewisseld met enorme trek. En stofwisseling op vriespunt. Dat zijn wel de vervelendste dingen. Maar psychotische klachten zijn veel vervelender.

Genoeg geklaagd :) ik ben dankbaar dat ik die pillen krijg
pi_210237158
quote:
6s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:04 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Respect dat je het allemaal zelf doet. _O_
Gelukkig heb ik wel hulp, maar komen ook een hoop ellende tegen, begrijp heel goed waarom de vorige bewoner failliet is gegaan met zijn klussenbedrijf. Vind het nog apart dat ik geen klanten van hem aan de deur heb gehad om verhaal te halen
pi_210237164
quote:
Oh wat veel werk... trek je de stress een beetje?
pi_210237165
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb best veel bijwerkingen. Extreem veel speeksel. Ik kwijl als een malle en dat is gewoon gênant. In de ochtend doe ik er zeker twee uur over om op te starten. Stijve benen. Geen eetlust afgewisseld met enorme trek. En stofwisseling op vriespunt. Dat zijn wel de vervelendste dingen. Maar psychotische klachten zijn veel vervelender.

Genoeg geklaagd :) ik ben dankbaar dat ik die pillen krijg

Zal dat ook minder worden naarmate je ze langer gebruikt?
pi_210237170
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik wel hulp, maar komen ook een hoop ellende tegen, begrijp heel goed waarom de vorige bewoner failliet is gegaan met zijn klussenbedrijf. Vind het nog apart dat ik geen klanten van hem aan de deur heb gehad om verhaal te halen
Hahaha goede reclame _O-
pi_210237176
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mijn vriend vond mij niet erg gezellig :D Ik kan sowieso al slecht tegen troepjes
pi_210237181
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]
Zal dat ook minder worden naarmate je ze langer gebruikt?
Nee helaas niet
  donderdag 10 augustus 2023 @ 14:09:08 #124
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_210237185
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]
Herkenbaar dat fenomeen van 'welke malloot heeft dit verzonnen?'. Des te bevredigender het gevoel als je klaar bent.
pi_210237188
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]
Mijn vriend vond mij niet erg gezellig :D Ik kan sowieso al slecht tegen troepjes
Haha daar kan ik me wat bij voorstellen. En troep is gewoon vervelend. Tenzij het georganiseerd troep is ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')