Oké! Vol verwachting klopt mijn hart en veel succesquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Alles klaar, nu nog wachten op maandag wanneer ik uitnodiging krijg. #stress....
Dat vertel ik je, wanneer ik het gehaald heb.
Wat een verschil medicijnen kunnen maken zeg.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan oprecht goed zeggen. Ingesteld op andere medicijnen en ik hoor geen stemmen meer en zie geen lijken meer en geen beestjes onder mijn huid en nagels. Een echt wonder. En verder ook best wel redelijk gelukkig
Hopelijk niet een te uitgebreid antwoord. _o-
Hoe is het met jou?
Oef dat is pittig. Verbouwen is zo stressvol! Verstandig om even te verplaatsen als het kan. Sterkte ermeequote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Fijn om te lezen. Dus nu alles lekker stabiel.
Ja hier heel druk gehad, halve huis verbouwd, ben er ook achter dat ik nu wel zat ben van verbouwen, dus heb laatste project maar even naar volgend jaar verschoven
Bedankt, ik hoop dat je morgen ook een beetje wind mee hebt op de fiets, en een fijn gesprek kan hebben met je begeleider. O, en geen lange rij bij de kassa!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké! Vol verwachting klopt mijn hart en veel succes
Ja echt bizar. Het is wel een combinatie van paardenmiddelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een verschil medicijnen kunnen maken zeg.
Dat zijn veel goede wensenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:52 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt, ik hoop dat je morgen ook een beetje wind mee hebt op de fiets, en een fijn gesprek kan hebben met je begeleider. O, en geen lange rij bij de kassa!
Ik ga op je herstel een pastel de nata etenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Het is wel een combinatie van paardenmiddelen.
En dat merk ik verder ook wel. Maar goed. Hopelijk een tijd geen opnames meer
Klopt en doen alles zelf. maar volgend jaar alleen nog een nieuwe vloer in de kamer. Dan wil ik plavuizen, kan nu wel even rustig nadenken over de kleur.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef dat is pittig. Verbouwen is zo stressvol! Verstandig om even te verplaatsen als het kan. Sterkte ermee
Laten we daarop hopen! Je zegt paardenmiddelen en dat je het merkt, op een positieve manier? Of raak je er ook moe van en zo?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Het is wel een combinatie van paardenmiddelen.
En dat merk ik verder ook wel. Maar goed. Hopelijk een tijd geen opnames meer
Vroeger toen mijn ouders de badkamer en het toilet wilde laten verbouwen. Gewoon vier of vijf dagen zonder toilet, lekker op de mesthoop hurken, terwijl je je vasthoudt aan een hooivork.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Verbouwen is kut. Wij hebben afgelopen winter een nieuwe keuken laten installeren, en in het najaar is de badkamer aan de beurt. Nu al geen zin in
Dat is wel fijn idd! Zulke dingen vragen tijdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt en doen alles zelf. maar volgend jaar alleen nog een nieuwe vloer in de kamer. Dan wil ik plavuizen, kan nu wel even rustig nadenken over de kleur.
Respect dat je het allemaal zelf doet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
We hebben hier de badkamer verplaatst, die zat voor, maar heb de kleinste slaapkamer, wat een grote inloopkast was, nu als badkamer, meteen ook maar boven een wc geplaatst, toen beneden hele boekenkast geplaatst waar de afvoer van de badkamer in verwerkt zit, die meteen op beton gedaan met oog op de nieuwe vloer, de oude badkamer eruit, dat is nu een washok en heb de zolder weer omgebouwd naar 1 grote kledingkast. Volgend jaar de vloer, zo zin in
Ik probeer mij voor te stellen hoe een klussende Barb eruit ziet. Maatwerk overall.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Verbouwen is kut. Wij hebben afgelopen winter een nieuwe keuken laten installeren, en in het najaar is de badkamer aan de beurt. Nu al geen zin in
Ik heb best veel bijwerkingen. Extreem veel speeksel. Ik kwijl als een malle en dat is gewoon gênant. In de ochtend doe ik er zeker twee uur over om op te starten. Stijve benen. Geen eetlust afgewisseld met enorme trek. En stofwisseling op vriespunt. Dat zijn wel de vervelendste dingen. Maar psychotische klachten zijn veel vervelender.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:58 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Laten we daarop hopen! Je zegt paardenmiddelen en dat je het merkt, op een positieve manier? Of raak je er ook moe van en zo?
Gelukkig heb ik wel hulp, maar komen ook een hoop ellende tegen, begrijp heel goed waarom de vorige bewoner failliet is gegaan met zijn klussenbedrijf. Vind het nog apart dat ik geen klanten van hem aan de deur heb gehad om verhaal te halenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Respect dat je het allemaal zelf doet.
Oh wat veel werk... trek je de stress een beetje?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
We hebben hier de badkamer verplaatst, die zat voor, maar heb de kleinste slaapkamer, wat een grote inloopkast was, nu als badkamer, meteen ook maar boven een wc geplaatst, toen beneden hele boekenkast geplaatst waar de afvoer van de badkamer in verwerkt zit, die meteen op beton gedaan met oog op de nieuwe vloer, de oude badkamer eruit, dat is nu een washok en heb de zolder weer omgebouwd naar 1 grote kledingkast. Volgend jaar de vloer, zo zin in
Zal dat ook minder worden naarmate je ze langer gebruikt?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb best veel bijwerkingen. Extreem veel speeksel. Ik kwijl als een malle en dat is gewoon gênant. In de ochtend doe ik er zeker twee uur over om op te starten. Stijve benen. Geen eetlust afgewisseld met enorme trek. En stofwisseling op vriespunt. Dat zijn wel de vervelendste dingen. Maar psychotische klachten zijn veel vervelender.
Genoeg geklaagdik ben dankbaar dat ik die pillen krijg
Oh wat veel werk... trek je de stress een beetje?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hahaha goede reclamequote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel hulp, maar komen ook een hoop ellende tegen, begrijp heel goed waarom de vorige bewoner failliet is gegaan met zijn klussenbedrijf. Vind het nog apart dat ik geen klanten van hem aan de deur heb gehad om verhaal te halen
Mijn vriend vond mij niet erg gezelligquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat veel werk... trek je de stress een beetje?
Nee helaas nietquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal dat ook minder worden naarmate je ze langer gebruikt?
Herkenbaar dat fenomeen van 'welke malloot heeft dit verzonnen?'. Des te bevredigender het gevoel als je klaar bent.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel hulp, maar komen ook een hoop ellende tegen, begrijp heel goed waarom de vorige bewoner failliet is gegaan met zijn klussenbedrijf. Vind het nog apart dat ik geen klanten van hem aan de deur heb gehad om verhaal te halen
Haha daar kan ik me wat bij voorstellen. En troep is gewoon vervelend. Tenzij het georganiseerd troep isquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn vriend vond mij niet erg gezelligIk kan sowieso al slecht tegen troepjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |