Neequote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:38 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is het gelukt met de boodschappen?
Maar morgen moet ik naar mijn begeleider en dan fiets ik langs de supermarkt. Dus dan is de drempel wegquote:
Hoe jij het bedoelt, kan prima verschillen van hoe ik het opvat.quote:
Nee niet gezien en geen videoland. Wel NLziet. Alleen ik ben niet zo van de liefde. Op dit moment filmpjes op YouTube met een haakwerkjequote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
COTS heb je b en b vol liefde vandaag al gekeken of kijk je niet op videoland?
O dacht dat je dat keekquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee niet gezien en geen videoland. Wel NLziet. Alleen ik ben niet zo van de liefde. Op dit moment filmpjes op YouTube met een haakwerkje
Ik ben maar aan het werken aan mijn afstudeerproject. Laten we hopen dat het lukt...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar morgen moet ik naar mijn begeleider en dan fiets ik langs de supermarkt. Dus dan is de drempel weg
Ik duim voor je! Wat studeer je?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:52 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik ben maar aan het werken aan mijn afstudeerproject. Laten we hopen dat het lukt...
Jij ookquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemiddag deze mooie middag
FEMMIE!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemiddag deze mooie middag
Ik kan oprecht goed zeggen. Ingesteld op andere medicijnen en ik hoor geen stemmen meer en zie geen lijken meer en geen beestjes onder mijn huid en nagels. Een echt wonder. En verder ook best wel redelijk gelukkigquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tijd geleden, maar hoe is het?
Een boa?quote:
Alles klaar, nu nog wachten op maandag wanneer ik uitnodiging krijg. #stress....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik duim voor je! Wat studeer je?
Damn, dat klinkt echt verschrikkelijk...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan oprecht goed zeggen. Ingesteld op andere medicijnen en ik hoor geen stemmen meer en zie geen lijken meer en geen beestjes onder mijn huid en nagels. Een echt wonder. En verder ook best wel redelijk gelukkig
Hopelijk niet een te uitgebreid antwoord. _o-
Hoe is het met jou?
In je broek toch?quote:
Fijn om te lezen. Dus nu alles lekker stabiel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan oprecht goed zeggen. Ingesteld op andere medicijnen en ik hoor geen stemmen meer en zie geen lijken meer en geen beestjes onder mijn huid en nagels. Een echt wonder. En verder ook best wel redelijk gelukkig
Hopelijk niet een te uitgebreid antwoord. _o-
Hoe is het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |