SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Zal Geert wel weer naar rechts gaan als Trauner terug is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi zo, dan blijft Geertruida lekker.
Nieuwkoop rechtsback en Geertruida centraal. Prima toch?
Heeft volgens mij pas n seizoen volledig basis gespeeld. Lijkt mij gewoon een concurrent en niet per se de beoogde basisspeler op de backquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi zo, dan blijft Geertruida lekker.
Nieuwkoop rechtsback en Geertruida centraal. Prima toch?
Nieuwkoop heeft de afgelopen 2 seizoenen gewoon alles gespeeld als basisspeler. Inclusief de hele EL campagne waarin ze tot de kwartfinale kwamen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heeft volgens mij pas n seizoen volledig basis gespeeld. Lijkt mij gewoon een concurrent en niet per se de beoogde basisspeler op de back
Geert zal zelf wel op de wc zitten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Pisces29 en ik momenteel
spelen ze in belge maar 15 wedstrijden in de competitie dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nieuwkoop heeft de afgelopen 2 seizoenen gewoon alles gespeeld als basisspeler. Inclusief de hele EL campagne waarin ze tot de kwartfinale kwamen.
funda.de weer even afsluitenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geert zal zelf wel op de wc zitten.
@Wazaaaaaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:55 schreef Scrummie het volgende:
Geertje die gewoon blijft zou het beste nieuws van de afgelopen week zijn.
Is die Aziaat al aan het trainen?
Geert moet beseffen dat dit de voetballerij is. Voor hem komt echt nog wel een club.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geert zal zelf wel op de wc zitten.
gohquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:51 schreef Zipportal het volgende:
PSV wilde Castello Lukeba ook hebben. @:coco
Bij welke cijfers kijk jij, dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
spelen ze in belge maar 15 wedstrijden in de competitie dan?
wikipediaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij welke cijfers kijk jij, dan?
https://www.transfermarkt(...)7/plus/0?saison=2021
https://www.transfermarkt(...)7/plus/0?saison=2022
Wikipedia als bron gebruiken leren ze je zelfs op VMBO kader al af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |