Ik hoop op een 1-2tje tussen Bakayoko en Babadiquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:08 schreef Paul het volgende:
hopen op een verrassing vandaag een 1-2tje
hopen op een 1-2tje tussen Douvikas en Seuntjensquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop op een 1-2tje tussen Bakayoko en Babadi
Wie en wie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:17 schreef Paul het volgende:
[..]
hopen op een 1-2tje tussen Douvikas en Seuntjens
HAHA NIET DE TOPSCORER VAN VORIG SEIZOEN KENNEN VAN DE EREDIVISEquote:
Simons?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:05 schreef Paul het volgende:
[..]
HAHA NIET DE TOPSCORER VAN VORIG SEIZOEN KENNEN VAN DE EREDIVISE
Onze scouts doen geen flikker als het om A selectie spelers aankomt, het zijn nagenoeg altijd oude bekenden, vriendjes van de trainer/TD of Nederlanders die gehaald worden. Wat scouting betreft ben ik wel jaloers op Ajax, AZ en Feyenoord, die halen wel regelmatig spelers die echt iets toevoegen uit andere competities.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als dit waar blijkt te zijn dan is dit opnieuw een voorbeeld van ons falende scoutingapparaat. Net als bij van de Ven lijkt men bij PSV wel heel erg graag vol te willen houden aan de ‘talenten’ die er bij jong rond lopen, geen oog hebbende voor talenten uit de Jupiler League. Wat zijn dit dan voor scouts vraag ik me af? Schouten was jaar of vier op te pikken voor een miljoen of wat. Nu heeft hij paar wedstrijden serie A in de benen en is hij ineens 12 miljoen waard en is men ook bereid dit neer te tellen. Heel vreemd…
Precies dit, droevig dat er zo op gereageerd wordt. Het is natuurlijk vrij aannemelijk dat PSV met een sterke selectie dit en/of volgend jaar CL haalt, maar mocht je toch 2x in de voorronde er uit vliegen, dan zul je daarna waarschijnlijk wel moeten saneren. Loop je ook risico om halverwege het seizoen je beste spelers te moeten laten vertrekken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dan zeil je dus al weer behoorlijk scherp aan de wind financieel gezien. Er lijkt al weer gerekend te worden op CL deelname. Zal mede ook wel gebeuren omdat ze per se bij de eerste 2 willen eindigen om iig CL deelname voor volgend seizoen veilig te stellen.
Ik vind het alleen nogal een afwijking van de geluiden die je een paar jaar geleden hoorde, toen was het idee nog om een zak geld op te sparen zodat je niet steeds in de situatie 'moeten verkopen voor je kan kopen' te komen.
Dat lijkt mij toch waar we naar moeten streven. Dan kan je ook veel pro-actiever op de transfermarkt zijn ipv altijd maar zitten te wachten.
Volgend jaar is er geen voorronde. Je zit er direct in als 1/2.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies dit, droevig dat er zo op gereageerd wordt. Het is natuurlijk vrij aannemelijk dat PSV met een sterke selectie dit en/of volgend jaar CL haalt, maar mocht je toch 2x in de voorronde er uit vliegen, dan zul je daarna waarschijnlijk wel moeten saneren. Loop je ook risico om halverwege het seizoen je beste spelers te moeten laten vertrekken.
Maar vooral geen nieuwe verdedigers halen. Aarghquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:54 schreef tja77 het volgende:
Ramalho wel heel matig daar.
Dit soort geintjes kan je CL deelname kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |