Als je bij Bergwijn uitkomt als aanvoerder zit er in elk geval iets heel erg mis in je selectie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:02 schreef skysherrif het volgende:
enige wat ik me nog afvraag wat de rol van Bergwijn als aanvoerder gaat zijn en die van forbs als die straks echt het talent blijkt dat hij is
Terwijl in Freiburg voor een prikkie een kandidaat te halen was.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De betrouwbare Duitse journalist Florian Plettenberg heeft gemeld dat Rulli op een lijstje staat bij Bayern München, maar het lijkt erop dat Tuchel eerst inzet op Kepa.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De betrouwbare Duitse journalist Florian Plettenberg heeft gemeld dat Rulli op een lijstje staat bij Bayern München, maar het lijkt erop dat Tuchel eerst inzet op Kepa.
Best wel onzin, het verschilt per club. Genoeg wedstrijden live gezien waar het technische niveauverschil echt niet onderdoet voor de Eredivisie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Championship is natuurlijk fantastisch vanwege de sfeer daar, maar het voetbal is over het algemeen behoorlijk beperkt. Een grote nadruk op fysiek, waar in Nederland de nadruk juist op tactiek en techniek ligt. Kortom, het zit echt totaal anders in elkaar dan wat er bij Ajax zal worden gevraagd van een speler.
Als je Lewandowski haalt is er uiteraard geen twijfel, deze jongen bij voorbaat al afschieten is dan weer het andere uiterste en Ajax heeft nog niet eens geboden dus laten we eerst maar even afwachten of dat uberhaupt gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Best wel onzin, het verschilt per club. Genoeg wedstrijden live gezien waar het technische niveauverschil echt niet onderdoet voor de Eredivisie.
Het is tactisch wel aardig, maar technisch valt het inderdaad wel tegen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:38 schreef Scorpie het volgende:
Sowieso moet ik een beetje lachen om mensen die de Eredivisie zo technisch begaafd vinden. Dat valt allemaal echt wel mee buiten de top-3 om.
Met CL zit je dus rond de 200 miljoen volgend jaar?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
En de begroting naar 140 zie ik, van 160 vorig seizoen, dat is niet verkeerd zonder CL.
Als het goed is er boven omdat het iets van 80 is die deelname fee vanaf 24, ik zou dan denken 130+80 zo'n beetje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Met CL zit je dus rond de 200 miljoen volgend jaar?
Heeft het goed gedaan, al werd er vorig seizoen wat teveel voetballend van hem gevraagd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:08 schreef Simmertje het volgende:
Edson weg.![]()
Mooie speler, had hem graag nog wel een jaartje willen zien bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |