Precies de reden waarom we Sneijder weg willen houden van de club. Een groot lek richting de media.quote:
Wat zei Sven, waarschijnlijk voor 12 maar zeker voor 31 augustus, laten we dan maar op het eerste hopen.quote:
Ito deze week en Sutalo pas tegen het einde?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zei Sven, waarschijnlijk voor 12 maar zeker voor 31 augustus, laten we dan maar op het eerste hopen.
Als we alleen die twee erbij krijgen zou ik teleurgesteld zijn. Zeker omdat Kudus en Alvarez weg gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ito deze week en Sutalo pas tegen het einde?
Voor de positie van Alvarez hebben ze Tahirovic al gehaald en hebben ze vertrouwen in Vos als backup. Dat geld zal wel in de andere linies gestoken worden lijkt me.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als we alleen die twee erbij krijgen zou ik teleurgesteld zijn. Zeker omdat Kudus en Alvarez weg gaan.
Er moet echt nog een spits bij, met die Ito kan Hato linksback maar een rechtsback lijkt me ook nog wel nodig en nog wat op het middenveld. Dus een een speler of 4-5.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als we alleen die twee erbij krijgen zou ik teleurgesteld zijn. Zeker omdat Kudus en Alvarez weg gaan.
Mwa. Wellicht iets meer nuance.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:43 schreef Boussaadia het volgende:
Sneijder is een debiel.
Mooi dat hij niet komt.
Die werd dan ook wel een beetje onderschat door menigeen, idem met Martinez.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:21 schreef -XOR- het volgende:
Wel geestig dat 14 maanden geleden Haller moest worden doorgeselecteerd want die deed het op zich wel aardig, maar Ajax had een spits van een hoger kaliber nodig.
Helemaal met je eens dat hij veel heeft gedaan als speler. Maar dit kinderachtige gedrag past niet bij een volwassene. Klaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:00 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa. Wellicht iets meer nuance.
Sneijder is iemand die meer dan 100 wedstrijden in Ajax 1 en hij heeft bijna 50 goals voor Ajax heeft gemaakt. Daarnaast 2 assists in de gewonnen CL finale van Inter en een goaltje of 30 voor Oranje en ook meer dan 100 wedstrijden, incl een WK finale.
Na zijn voetbalcarrière: veel dommigheid, rare uitspraken op TV / social media en dat hele gedoe met Utrecht is ook dubieus.
Als meneer Sneijder bereid was geweest gewoon op de toekomst te beginnen met een stage, en daar echt eens aan de slag te gaan het het trainersvak was hij wat mij betreft meer dan welkom geweest en kan ik me voorstellen dat ie best wat te melden heeft (op voetbalgebied).
Als Ajax de boel even on hold zet en dat Sneijder dan meteen raar gaat doen op zijn social-account bewijst, vanuit mijn optiek, alleen maar wat een risico het is om dit soort lieden te snel te veel verantwoordelijkheid te geven.
Tevens:
Wellicht is Bryan Roy een optie als het toch alleen maar om prestaties als speler gaat?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:00 schreef manny het volgende:
[..]
Sneijder is iemand die meer dan 100 wedstrijden in Ajax 1 en hij heeft bijna 50 goals voor Ajax heeft gemaakt. Daarnaast 2 assists in de gewonnen CL finale van Inter en een goaltje of 30 voor Oranje en ook meer dan 100 wedstrijden, incl een WK finale.
Na zijn voetbalcarrière: veel dommigheid, rare uitspraken op TV / social media en dat hele gedoe met Utrecht is ook dubieus.
Als meneer Sneijder bereid was geweest gewoon op de toekomst te beginnen met een stage, en daar echt eens aan de slag te gaan het het trainersvak was hij wat mij betreft meer dan welkom geweest en kan ik me voorstellen dat ie best wat te melden heeft (op voetbalgebied).
Als Ajax de boel even on hold zet en dat Sneijder dan meteen raar gaat doen op zijn social-account bewijst, vanuit mijn optiek, alleen maar wat een risico het is om dit soort lieden te snel te veel verantwoordelijkheid te geven.
Tevens:
Jep.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die werd dan ook wel een beetje onderschat door menigeen, idem met Martinez.
Nuancequote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:00 schreef manny het volgende:
[..]
Tevens:
Hato is geen linksbackquote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moet echt nog een spits bij, met die Ito kan Hato linksback maar een rechtsback lijkt me ook nog wel nodig en nog wat op het middenveld. Dus een een speler of 4-5.
De reden dat hij het niet onverdienstelijk deed daar is omdat de rest zo slecht is. Haal liever een linksback die iets kan in plaats van een sterke CV daar neer te zetten terwijl hij daar duidelijk niet op z'n gemak speeltquote:
Wel grappig dat selectief lezen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht is Bryan Roy een optie als het toch alleen maar om prestaties als speler gaat?
wordt nergens aangegeven hem maar klakkeloos aan te nemenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:00 schreef manny het volgende:
[..]
Als Ajax de boel even on hold zet en dat Sneijder dan meteen raar gaat doen op zijn social-account bewijst, vanuit mijn optiek, alleen maar wat een risico het is om dit soort lieden te snel te veel verantwoordelijkheid te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |