Ook maar vijf landen die dat echt serieus nemen ja, muv keirin dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat stelt net zoveel voor als schaatsen
Dan kunnen we rustig naar bed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
Nog 1 erbij moet kunnen tegen deze zeer zwakke ploeg
Wel 4?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Sturm Graz er geen 3 maken in eigen huis.
Dat zal ik volgende week dinsdag aangevenquote:
Zonder deze mention had ik dat nog keurig niet meegekregen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, de altijd vervelende spoilers voor andere sporten. @:wimderon @:heywoodu
Ik had de quote even weg moeten halenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder deze mention had ik dat nog keurig niet meegekregen.
Heb een note geplaatst bij @DombohetOlifantje1quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had de quote even weg moeten halen
Mijn mooie 100 is toch al verleden tijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb een note geplaatst bij @:dombohetolifantje1
We houden het hier wel een warm bad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn mooie 100 is toch al verleden tijd.
Dus ik kan weer rebels zijn
https://fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:09 schreef BaksteenMongool het volgende:
Waar kon je ook al weer je notes bekijken?
Het moet volgende week ook nog een beetje publiek trekken he.quote:
Ik ben geen fan van Luuk maar die speelt vandaag prima.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:10 schreef Zorro het volgende:
Luuk heeft wel rust verdiend.
Of wat voor reden Bosz dan ook kan bedenken om hem eruit te halen.
Kan ik er wat aan doen dat die Ooestenrijkers zelfs hun sterkste punt niet meer kunnen uitvoeren.quote:
Laatste note is alweer van 1,5 maand geleden en maar 11 notes in 8 jaar.quote:
Al besprokenquote:
Hitler had hier ook last vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat die Ooestenrijkers zelfs hun sterkste punt niet meer kunnen uitvoeren.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:12 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Laatste note is alweer van 1,5 maand geleden en maar 11 notes in 8 jaar.
Wat ben ik toch een schatje
Tijd voor een ander systeem.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]miet
Hoop dit jaar nog nummer 1000 te kunnen aantikken. Nu 971.
Dat verbaasd me niks bij jouquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]miet
Hoop dit jaar nog nummer 1000 te kunnen aantikken. Nu 971.
Jij verleent bepaalde onzedelijke diensten en dat noem jij besties?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Krijg amper bans. @:ggmm en ik zijn besties.
Kom vechten dan!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:23 schreef Coco het volgende:
Niemand heeft de score goed.
Volgende wedstrijd nieuwe kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |