tja jasper moest spion spelen voor jdh , maar liep anders , maar jdh houd van natrappenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zoiets zie ik ook... maar snap het ook wel, Jappie heeft Jeff ook laten vallen als een baksteen...
Mogen we überhaupt nog iets schrijven over Mirthe... je bent wel heel erg defensief wat Mirthe betreft... zij heeft ook haar fouten hoor...quote:
Ik zou het zeker waarderen als jullie wat minder onzin over Mirthe zouden schrijven ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogen we überhaupt nog iets schrijven over Mirthe... je bent wel heel erg defensief wat Mirthe betreft... zij heeft ook haar fouten hoor...
Daar had Jappie ten aller tijde met Jeff over kunnen praten maar hij heeft hem gewoon links laten liggen, niet netjes.. ze waren echt dikke maatjes...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja jasper moest spion spelen voor jdh , maar liep anders , maar jdh houd van natrappen
mag u vinden , is al de 2de inwoner waar hij naar sneertquote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar had Jappie ten aller tijde met Jeff over kunnen praten maar hij heeft hem gewoon links laten liggen, niet netjes.. ze waren echt dikke maatjes...
Natrappen vind ik een groot woord..
Ik schrijf sowieso niet veel over Mirthe en zeer zeker geen onzin verhalen... maar als ik iets zie op de streams wat betreft Mirthe dan tik ik dat...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou het zeker waarderen als jullie wat minder onzin over Mirthe zouden schrijven ja.
we mogen toch onze mening over myrthe geven , is toch de cos hierquote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou het zeker waarderen als jullie wat minder onzin over Mirthe zouden schrijven ja.
Meningen verschillen en dat is oké hoor..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
mag u vinden , is al de 2de inwoner waar hij naar sneert
En andersom ook. Jeff ging met Kim optrekken en daar had Jappie niks mee en Jappie ging met Wanda optrekken en daar had Jeff niks mee. Persoonlijk vind ik sm gebruiken om een ander te kijk te zetten meer iets voor pubers.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja zoiets zie ik ook... maar snap het ook wel, Jappie heeft Jeff ook laten vallen als een baksteen...
En als ik het er niet mee eens ben tik ik dat ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik schrijf sowieso niet veel over Mirthe en zeer zeker geen onzin verhalen... maar als ik iets zie op de streams wat betreft Mirthe dan tik ik dat...
Is ook niet oké om op SM je battles uit te vechten... een opmerking oké maar daar moet het dan ook blij blijven...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En andersom ook. Jeff ging met Kim optrekken en daar had Jappie niks mee en Jappie ging met Wanda optrekken en daar had Jeff niks mee. Persoonlijk vind ik sm gebruiken om een ander te kijk te zetten meer iets voor pubers.
Nou zeg fok je niet zo op... is verder niks aan de hand hoor...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:46 schreef engine het volgende:
[..]
En als ik het er niet mee eens ben tik ik dat ook.
Als dat niet goed is hoor ik het wel van de mods.
Kom maar met die zoemer.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:04 schreef Frummelie het volgende:
De lampen kunnen aan hoor FEBO... het is 08.00..
Kom er maar gelijk in met die batterijwissel..
ze laten zich niet uit het veld slaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Sasha is wakker... het is voor Bern en Sasha ook een zure appel.. zo hard gewerkt om Jappie te kunnen laten winnen.. maar ja...
Dat komt wel goed denk ik..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze laten zich niet uit het veld slaan
Vette hap weerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Ontbijt...1 snee brood...
Lunch ....2 sneetjes brood..
Diner .... gebakken rijst met?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |