Ze heeft al aangegeven van liever niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ik sass en bern zo hoorde praten willen ze op marciano gaan , weet niet of myrthe daarin meegaat
myrthe moet gewoon de rest van har groep volgen en niet zo eigenwijs doenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:40 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ze heeft al aangegeven van liever niet.
Dat ze wel mee doet tegen rupi.
Iemand die erik er ook graag ui t wil.
En na gisteren, Sasha denk ik ook wel.
Ze gaf aan niet te voelen bij een groep te horen. Ze weet wel dat beide groepen haar als eerste weg stemmen ipv henzelf.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe moet gewoon de rest van har groep volgen en niet zo eigenwijs doen
Ooh ja zoiets hoorde ik gisteren... ja ik denk dat Mirthe in de minderheid is dan... misschien gaat ze dan wel rare sprongen maken..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
als ik sass en bern zo hoorde praten willen ze op marciano gaan , weet niet of myrthe daarin meegaat
myrthe is heel onbetrouwbare factor , vertrouw haar voor geen meterquote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ze gaf aan niet te voelen bij een groep te horen. Ze weet wel dat beide groepen haar als eerste weg stemmen ipv henzelf.
In gesprek met erik buiten.
Erik zag het eergisteren wel scherp. groepje isaac wil liever af van sas.bern of wendy.
sas en bern willen liever af van marcisaac en rupimma
volgens mij heeft ze het wel gedaan , meer reaktie omdat er tijdens koken al veel gesnaaid werd , imi en rupi met hun gesnaai was gisteravond laatquote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:53 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoorde voordat ik weg ging iets over dat Sasha de boodschappen verwijderd zou hebben om Imi een Rupie en hak te zetten... heeft ze dat gedaan of was dat meer frustratie omdat ze weer met brood in hun mik liepen?
Ja ik zag ze gisteren ook met brood in hun mik vlak voor het eten en s'avonds laat weer hoorde ik.... die gasten zijn zo inhalig en hebben gewoon schijt aan de rest... nou ik ben benieuwd dan of er boodschappen binnen komen...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze het wel gedaan , meer reaktie omdat er tijdens koken al veel gesnaaid werd , imi en rupi met hun gesnaai was gisteravond laat
was toch geen geld meer , die 30 euro van bern , of heeft ice weer geld gegevenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik zag ze gisteren ook met brood in hun mik vlak voor het eten en s'avonds laat weer hoorde ik.... die gasten zijn zo inhalig en hebben gewoon schijt aan de rest... nou ik ben benieuwd dan of er boodschappen binnen komen...
Ik dacht begrepen te hebben dat Isaac geld voor zou schieten...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
was toch geen geld meer , die 30 euro van bern , of heeft ice weer geld gegeven
niet als ice geld heeft gegeven dan konden er boodschappen gedaan worden , en heeft sas die blijkbaar gewist , heb ik haar zelf horen zeggen , en goed van sas dat ze het gedaan heeft , is bij die 4 gluiperds ik ik ik en de rst kan stikkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht begrepen te hebben dat Isaac geld voor zou schieten...
En waarom zou Sasha dan boodschappen verwijderen als er toch geen geld is, dat slaat die aktie ook nergens op.
Ja dat schrijf ik hierboven ook ALS Isaac voorgeschoten heeft..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet als ice geld heeft gegeven dan konden er boodschappen gedaan worden , en heeft sas die blijkbaar gewist , heb ik haar zelf horen zeggen , en goed van sas dat ze het gedaan heeft , is bij die 4 gluiperds ik ik ik en de rst kan stikken
haha , nee wel veel dat het oneerlijk is gegaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Valt me mee dat er nog geen advocaat verhalen zijn los gebarsten op SM..
Leeft die nog?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Valt me mee dat er nog geen advocaat verhalen zijn los gebarsten op SM..
Ja terecht...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
haha , nee wel veel dat het oneerlijk is gegaan
Goedemorgen Fritsie...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leeft die nog?
Goedemorgen Cos
Ja heb ik ook gezien...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:27 schreef cinsan het volgende:
jdh heeft wel iets op zijn instastory gezet na vertrek van jasper , weet niet wat ik ervan moet denken
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe moet gewoon de rest van har groep volgen en niet zo eigenwijs doen
Ja zoiets zie ik ook... maar snap het ook wel, Jappie heeft Jeff ook laten vallen als een baksteen...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
beetje scarasme maak ik erop uit en kleine sneer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |