Wie preciesquote:
DAG344 | stream 1 | beelden van de eliminatie op het scherm [02 min 59 sec]quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:34 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien dat iemand het net voor 20.00 uur vastgelegd heeft, Isaac met Erik, Wendy en Mirthe aan het praten over het feit dat ze voor het eerst beelden vanuit de loods op het scherm hebben gezien. Ze hebben de fout van Jasper laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:51 schreef Hoempah het volgende:
[..]
DAG344 | stream 1 | beelden van de eliminatie op het scherm [02 min 59 sec]Dat was dan tijdens dat SL momentje dan. Heb de opdracht, doorgespoeld en wel even bekeken maar het was wel erg lang wachten zeg. Ongekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!
jep, maar mirthe weet dat ze bij beide teams niet meedoetquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:52 schreef woxxel het volgende:
Ik verwacht dat mirthe wel overstapt.
Of zal doorvertellen wie van hun team ze er op mogen zetten.
Ze zei laatst ook tegen marciano dat wat haar betreft Jasper weg mag, maar ze nog niet met hun mee kan stemmen, bang dat ze er daarna zelf op gezet gaat worden
Voor mij ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik niet. Topshow was het vanmiddag.
En niet te vergeten dat Jappie ook wel heeft gezegd dat wat hem betreft Mirthe naar huis kan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
jep, maar mirthe weet dat ze bij beide teams niet meedoet
En dat is al iets waar je trots op mag zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:17 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil van Erik maar hij zit toch maar mooi bij de laatste 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |