Ze hadden het er over dat 'achter' beelden op het scherm vertoond heeft van de fout van Jasperquote:
Ik ben nog wel benieuwd hoe dit in de tv uitzending gaat komen. Ze zullen van Ima toch ook antwoorden moeten laten zien. Zal Afghanstan de uitzending halen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hadden het er over dat 'achter' beelden op het scherm vertoond heeft van de fout van Jasper
Stoere praat van mensen die nog nooit gevaar hebben gelopen of de acties ondernemen waar ze iedere keer zo stoer over praten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:34 schreef woxxel het volgende:
De bros die nooit op de stip hebben gestaan. Uitsloverige praat
Dat lieten ze toch tijdens de streamlock zien? Bij de eliminatie. Dat was niet voor ons te zien volgens mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben nu even met iets anders bezig, heb het fragment en ga het straks monteren ...
fixedquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hadden het er over dat 'achter' beelden op het scherm vertoond heeft van de fout het goede antwoordvan Jasper
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:37 schreef engine het volgende:
Dat minachtende toontje over andere kan ik slecht tegen.
Ja heb het moment, heb alleen nu even iets anders te doen, volgt later ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:34 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien dat iemand het net voor 20.00 uur vastgelegd heeft, Isaac met Erik, Wendy en Mirthe aan het praten over het feit dat ze voor het eerst beelden vanuit de loods op het scherm hebben gezien. Ze hebben de fout van Jasper laten zien.
O oke, en niet de foutjes van Imdadiddin natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hadden het er over dat 'achter' beelden op het scherm vertoond heeft van de fout van Jasper
dat lijkt me een opmerking voor tv. lijkt me sterk dat zelfs marci dat echt denkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:44 schreef woxxel het volgende:
Ze verwachten dat ze Wendy terug kunnen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat gaat niet lukken. Juist met dat onsportieve gedrag hebben ze zich vandaag enorm in de voet geschoten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:44 schreef woxxel het volgende:
Ze verwachten dat ze Wendy terug kunnen krijgen
ja wendy waarschuwde mirthe ook al. Wendy is er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
En dat gaat niet lukken. Juist met dat onsportieve gedrag hebben ze zich vandaag enorm in de voet geschoten.
Erg mooi
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:46 schreef Was-beer het volgende:
Wat een triest figuur die Isaac zegKijk hem zitten.
Hij doet me altijd een beetje denken aan Doakes uit de serie DexterDexter was TOP, maar die moet if even googlen ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Viesmadquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
En dat gaat niet lukken. Juist met dat onsportieve gedrag hebben ze zich vandaag enorm in de voet geschoten.
Erg mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |