Dit dus, op een beveiligde afdeling want "BN'er" en dus hogere status in de samenleving.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mensen die hier denken alsof de Nederlandse gevangenis een soort supermax prison in de VS isDat wordt gewoon een maandje tv kijken en boterhammen met kaas vreten en dan weer naar buiten.
Nee, dat is Victor Reinier.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:53 schreef Centenbak het volgende:
Is dat die gast van Sluipschutters? Kan er altijd wel mee lachen
In dezequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:45 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
In welke wereld is dat even erg :’)
quote:Thijs Römer in hoger beroep in seksueel misbruikzaak
Thijs Römer gaat in hoger beroep in de seksueel misbruikzaak die tegen hem is aangespannen. Dat bevestigt de rechtbank in Assen aan deze site.
Römer werd twee weken geleden door de rechtbank in Assen veroordeeld tot een celstraf van drie maanden, waarvan twee maanden voorwaardelijk. De rechtbank legde hem daarnaast de maximale taakstraf op van 240 uur. Verder moet Römer zich laten behandelen bij een instelling voor geestelijke gezondheidszorg.
De rechtbank achtte bewezen dat de acteur schuldig is aan strafbaar grensoverschrijdend seksueel gedrag. Hij verleidde de meisjes online tot het plegen van ontuchtige handelingen bij zichzelf en het sturen van naaktfoto’s. Dat is gebeurd tussen november 2015 en november 2017 toen de meisjes 14, 15 en 16 jaar waren.
De zaak leunde voor een groot deel op verklaringen van drie inmiddels jonge vrouwen over hun contact met Römer. De rechtbank achtte de verklaringen van de slachtoffers betrouwbaar en consequent. Ook vond de rechtbank dat de slachtoffers niet overdreven, want ze gaven Römer niet van alles de schuld. Ze waren tenslotte fan van hem.
Niet slim. Op welke gronden denkt hij eigenlijk een kans te maken? Of wíl hij gewoon langer in de (nogal negatieve) publiciteit blijven?quote:
Hij is toch alles al kwijt, althans, dat zal zijn gedachtegang zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:56 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Niet slim. Op welke gronden denkt hij eigenlijk een kans te maken? Of wíl hij gewoon langer in de (nogal negatieve) publiciteit blijven?
Bij RTL Boulevard maken de servers overuren nu.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Thijsje Thijsje Thijsje toch.
Wat oliedom. Je bent al een idioot eerste klas, maar dit maakt het niet beter.
Ga (letterlijk) zitten op de blaren. Laat je knippen/scheren en zit stil, heel stil. Idioot.
Het OM? Hij wil het zelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:34 schreef TjjWester het volgende:
Waarom in godsnaam wil het OM in beroep gaan? Ze willen gelijk krijgen over het versturen van naaktfotos maar lopen het risico op een lagere straf.
Ze hebben 1 dag cel gegeeist en kregen 1 maand.........
Het OM heeft 1 dag cel geeeist en kreeg 1 maand.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Thijsje Thijsje Thijsje toch.
Wat oliedom. Je bent al een idioot eerste klas, maar dit maakt het niet beter.
Ga (letterlijk) zitten op de blaren. Laat je knippen/scheren en zit stil, heel stil. Idioot.
Het OM heeft als eerste hoger beroep aangetekend omdat thijs is vrijgesproken van feit 2, het versturen van naaktfotos.quote:
Krijg een naar gevoel als ik dit zo lees en weet dat "slachtoffer 3" een kind is en "verdachte" een vieze ouwe manquote:
Ik werd er ook misselijk van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:08 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Krijg een naar gevoel als ik dit zo lees en weet dat slachtoffer 3 een kind is en verdacht een vieze ouwe man![]()
Hopelijk verdwijnt die pedo nog wat langer achter de tralies.
Tja ik vraag mij af waarom het OM maar 1 dag cel eist, en de rechter alsnog 1 maand geeft. Het OM zou toch normaal een zwaardere straf moeten eisen, het zou mij niet verbazen als hij alsnog een lagere straf gaat krijgen terwijl ik persoonlijk hoop dat hij 3 maanden in de cel mag rotten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:34 schreef TjjWester het volgende:
Waarom in godsnaam wil het OM in beroep gaan? Ze willen gelijk krijgen over het versturen van naaktfotos maar lopen het risico op een lagere straf.
Ze hebben 1 dag cel gegeeist en kregen 1 maand.........
Römer gaat in beroep tegen zijn straf omdat hij zich te weinig herkent ‘in het beeld dat uit het vonnis naar voren komt’.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:56 schreef thedeedster het volgende:
Niet slim. Op welke gronden denkt hij eigenlijk een kans te maken? Of wíl hij gewoon langer in de (nogal negatieve) publiciteit blijven?
https://www.ad.nl/show/zo(...)l-misbruik~a032fe01/quote:Ik had me graag willen neerleggen bij de uitspraak van de rechter, maar daarvoor herken ik mij te weinig in het beeld dat uit het vonnis naar voren komt.”
quote:Er is sprake van nóg een affaire, aldus Yvonne. “Tijdens dat hij zo nu en dan wipte met Noor, had hij ook een jaar lang een affaire met zijn tegenspeelster Emma Busse (27) die hij kent van het toneelstuk waar hij recentelijk in speelde. En hij vertelde het nog aan Igone alsof het niks was. Deze man is echt ziek.”
Beerput Thijs Römer wordt steeds verder opengetrokken: 'Heel erg mis in zijn hoofd'quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij RTL Boulevard maken de servers overuren nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |