Is volgens zeggen als besloten dat beide dan mogen blijvenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd naar Febo's backup plan, ze gaan beide natuurlijk alles goed hebben
Die gaat raar doen.quote:
Nee, er moet er een weg, het is een eliminatie spel, tenzij Febo vanochten even de spelregels veranderd heeftquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is volgens zeggen als besloten dat beide dan mogen blijven
"dit is paniek voetbal, die is paniek voetbal"zegt Isaac
Nu komen de spanningen hem omhoog zegt Marciano
Daar zou ik dus juist zenuwachtig van worden, 2 van die bro´s aan mijn zijde vlak voor de strijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is volgens zeggen als besloten dat beide dan mogen blijven
"dit is paniek voetbal, die is paniek voetbal"zegt Isaac
Nu komen de spanningen hem omhoog zegt Marciano
Ze hoeven het toch niet te spellen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:13 schreef engine het volgende:
Ik weet niet waar het ligt maar Tzatzikistan is mijn favoriete land
Juist van die Isaac joh.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:13 schreef magnaal het volgende:
Ik had wel van Marchiano dit gedrag verwacht, maar Isaac? Ik vind het zo idioot
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:15 schreef Alocanda het volgende:
Mensen van de cos, ik wens jullie een spannende eliminatie.
Hij liep net langs 'n spiegelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
Hij denkt echt dat hij koning is en dat het zijn fokking show is ongekend zegt Isaac, geen idee over wie hij het heeft
Steek er nog een op!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:16 schreef Giggio het volgende:
Hey Broosss en sissssss wassup?
hep ik al wat gemist van de sjelluns?
Focus 3000% brooos en sisss
Hey Niffo,diie tijd van jou is Rolex.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:16 schreef Giggio het volgende:
Hey Broosss en sissssss wassup?
hep ik al wat gemist van de sjelluns?
Focus 3000% brooos en sisss
K4 was geen verplichting, maar ze mochten wel naar k4.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom iedereen naar de slaapkamer moet en die twee naar K4 mochten is weer raar
Allemaal mensen zijn ingevlogen om de vlag van hun eigen land omhoog te houden, beetje vertraging met schiphol enz.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
Is Regie weer een showopstelling aan het bouwen, een enorme wereldbol met verlichte landen![]()
( droom ik verder..)
Of mensen in klederdracht bij elke vlag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
Is Regie weer een showopstelling aan het bouwen, een enorme wereldbol met verlichte landen![]()
( droom ik verder..)
quote:
Ik gun ze ook een hangbalkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Of mensen in klederdracht bij elke vlag.
Ik zie in mijn glazen bol ook dat Jappie wint en Imi naar huis gaatquote:
Ik heb hetzelfde, ik gun Imi echt wel de win, maar die bro's niet, daarom hoop ik dat Jasper wintquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:22 schreef kater1 het volgende:
Ach......ik vind Rupi en Immi altijd zo lief samen. Ik raak altijd helemaal vertederd. Ik gunde het Imi om te winnen. Maar helaas gun ik het de bro's niet.
lief wel , soms vind ik rupi irritant naar imi doen , en rupi is heel jaloersquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:22 schreef kater1 het volgende:
Ach......ik vind Rupi en Immi altijd zo lief samen. Ik raak altijd helemaal vertederd. Ik gunde het Imi om te winnen. Maar helaas gun ik het de bro's niet.
Die zal er wel een paar valse opmerkingen in gooienquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Benieuwd als Imi verliest Isaac zich in kan houden.
Die wordt helemaal vals en zal vast wel gaan zuigen de rest van de dagquote:
Eens, dus moet het Jasper worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:22 schreef kater1 het volgende:
Die gaat eerst op bed liggen en dan zuigen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die wordt helemaal vals en zal vast wel gaan zuigen de rest van de dag
Of de plaatjes met vlaggen uit Imadiddin´s handen slaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zal er wel een paar valse opmerkingen in gooien
Das een héle goeie!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Tip voor de febo: richt de volgende keer een soort entertainment kamer in waar ze van alles kunnen doen tijdens het wachten. Nu liggen ze alleen maar op bed.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die gaat eerst op bed liggen en dan zuigen.
Was voorheen in kamer 1 altijd grote lol.quote:
Die is zó blij met zichzelf. Waar gaat die hand trouwens naartoe?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:29 schreef Giggio het volgende:
[..]
schrik me de t... bij het op-puppen van deze foto
Het ging mij om zijn gezichtsuitdrukking.quote:
Inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Tip voor de febo: richt de volgende keer een soort entertainment kamer in waar ze van alles kunnen doen tijdens het wachten. Nu liggen ze alleen maar op bed.
da's eenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging mij om zijn gezichtsuitdrukking.
Was idd altijd leuk om te zien.. nu is het muisstil zelfs. Er wordt geen woord gewisseldquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was voorheen in kamer 1 altijd grote lol.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging mij om zijn gezichtsuitdrukking.
Ik wacht op de cap wanneer de kleine Isaac boven de broekband komt.quote:
Komt mijn beeld straks toch nog uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:29 schreef xsaskiax het volgende:
Bij het zien van al die vlaggen en het opnoemen van de namen zie ik telkens de opening van Olympische Spelen voor me, waar een paar atleten en/of officials soms exotisch uitgedost achter een (voor mij) onbekende vlag aanwandelen
Dat laatste heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:36 schreef lojanda het volgende:
Je ziet Mirthe niet maar je hoort haar vieze geurtjes opsnuivenMirthe en ruiken
![]()
Gisteren toen ze naar bed ging deed ze dat ook en spoot ze nog iets van parfum de kant van Erik zijn bed op
Ja het kost wat tijd om die twee pilaren weer neer te zettenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Jemig kunnen we nog langer wachten. Wat moeten ze allemaal klaar zetten he
Dacht die laten de vlaggen op het scherm zien en klaar.
Misschien komt Isaac met een verrassing dan, anders weet ik niet waarom hij dreigt. Waarmee dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zal er wel een paar valse opmerkingen in gooien
Ik zie dat nu ook voor me.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Komt mijn beeld straks toch nog uit
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wacht op de cap wanneer de kleine Isaac boven de broekband komt.
Dat doet ze wel vakerquote:
Gewoon intimideren.. en een hoop onzin lullen in de hoop dat ze er bang vannworden..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien komt Isaac met een verrassing dan, anders weet ik niet waarom hij dreigt. Waarmee dan?
Ik zag het haar gister echt bewust doen.De reden weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat doet ze wel vakersoms zie je haar ook ruiken aan het bed van Erik
quote:
Mirthe heeft al vaker gezegd dat ze vindt dat Erik 'stinkt'quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag het haar gister echt bewust doen.De reden weet ik niet.
sasha ligt op k2 , jasper op k1quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:42 schreef kater1 het volgende:
Jappie wordt helemaal gek van het wachten. Waar is Sasha de massage koningin als je haar nodig hebt..
Omdat het stinkt in de kamer en die geur komt van Erik afquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag het haar gister echt bewust doen.De reden weet ik niet.
Ja realiseer ik me nu ook...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
sasha ligt op k1 , jasper k1 dus.................
het is al spannend allemaal. Maar zo een dreigend gevoel, dat ze bonje gaan maken ofzo...Dat lijkt me niks..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gewoon intimideren.. en een hoop onzin lullen in de hoop dat ze er bang vannworden..
O echt he, ik zou hier kotsmisselijk van worden, en zou dat hele bed onder de parfum spuiten!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat het stinkt in de kamer en die geur komt van Erik afdat zegt ze ook altijd. Laatst zei ze ook dat als Erik zich omdraait in bed het dekbed beweegt en daar komt dan een vreselijke lucht onder vandaan
Dan vraag je toch vriendelijk om het bed te verschonen en te douchen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O echt he, ik zou hier kotsmisselijk van worden, en zou dat hele bed onder de parfum spuiten!!
Denk het ook ja, ze hebben natuurlijk gezien dat ze beiden zo goed als alle vlaggen weten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:43 schreef xsaskiax het volgende:
Dit wachten kan ze nekken..... dit kan nou net teveel voor Jasper of Imadiddin zijn (dat zal vast wel de bedoeling zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |