wacht ik stuur je zo een scene van koreaanse serie die ik nu aan het kijken benquote:
Nu snap ik je Dombo username ook wat beter..quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen dank. Geen Walemark bij de selectie dus gefeliciteerd met je centen.
Ik hoop dat het net zo goed geacteerd is als die opname van laatst.quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wacht ik stuur je zo een scene van koreaanse serie die ik nu aan het kijken ben
Dit is heavy, Rolo.quote:
ik heb liever Japanners, ik vind Koreanen hypocrieter.quote:Op maandag 14 augustus 2023 00:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit is heavy, Rolo.
Ik vind overigens dat Koreanen in het dierenrijk der Aziaten wel hoger in de rangorde staan dan Japanners, wat jij?
Ik ben dol op hypocrisie.quote:Op maandag 14 augustus 2023 00:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb liever Japanners, ik vind Koreanen hypocrieter.
quote:
Vertel nog eens die anekdote over die dodenweg waar ook François Sterchele de pijp aan Maarten gaf.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:26 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
KNOKKE OFF. Season 1.
7/10
knokkegoden
[ afbeelding ]
Miljonairsdochters zijn sowieso de bom
quote:Onderschat topkok Gordon Ramsay niet. De chef heeft namelijk veertig restaurants over de hele wereld die samen zestien Michelinsterren hebben. En dit jaar alleen al verdiende hij ruim 50 miljoen euro dankzij tv-shows als 'MasterChef USA', 'MasterChef Junior' en 'Hell's Kitchen'.
De vader van vier kinderen is niet van plan om zijn fortuin aan zijn kinderen door te geven. Zij vliegen meestal economy class terwijl Ramsay en zijn vrouw Tana in first class zitten: "Het gaat zeker niet naar hen", zei Ramsay tegen The Telegraph.
"Dat bedoel ik niet gemeen. (...) Het enige dat ik met Tana heb afgesproken is dat ze een aanbetaling van 25 procent krijgen op een flat, maar niet op de hele flat."
Akkoord.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vertel nog eens die anekdote over die dodenweg waar ook François Sterchele de pijp aan Maarten gaf.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
Dit maakte in der tijd enigzins indruk omdat ik zelf geregeld de n49 pak van Antwerpen naar Knokke. Een echte rotweg semi snelweg met veel stoplichten en rare kruisingen. De afgelopen jaren is dit een stuk verbeterd.
Overigens reed Sterchele zelf veels te hard in zijn Porsche.
Vrienden van mijn ouders hebben daar een hut. Kunnen we een paar keer per jaar gebruik van maken. Erg leukquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Maar waarom pak jij geregeld de weg naar Knokke?
Wij gaan eind september daar in die hoek de verjaardag van m'n ouders vieren; ik dacht Oostende of Blankenberge.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vrienden van mijn ouders hebben daar een hut. Kunnen we een paar keer per jaar gebruik van maken. Erg leuk
Blankenberge is leuk en laidback. Oostende is inmiddels net als Schevingen een veredelt Casanblanca aan de Noordzee. Veel plezier!quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij gaan eind september daar in die hoek de verjaardag van m'n ouders vieren; ik dacht Oostende of Blankenberge.
Zolang ik maar begraven wordt op Père-Lachaise.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blankenberge is leuk en laidback. Oostende is inmiddels net als Schevingen een veredelt Casanblanca aan de Noordzee. Veel plezier!
Gohquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Volgens mij ga ik gruwelijk de mist in.
Ik ga eind van de maand 4 dagen naar Brugge, met hopelijk ook één of twee dagen strand. Maar dan kan ik dus beter naar Knokke?quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Blankenberge is leuk en laidback. Oostende is inmiddels net als Schevingen een veredelt Casanblanca aan de Noordzee. Veel plezier!
Ken Oostende niet goed genoeg, ben ook biased. Kom al 30 jaar in Knokke, stukje jeugdsentiment. Bij Oostende krijg ik altijd Scheveningen vibes. Het is maar net wat je wilt doen. In Knokke heb je wat low key beach clubs en goede restaurants. Als je echt nachtclubs zoekt kun je beter naar Oostende.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga eind van de maand 4 dagen naar Brugge, met hopelijk ook één of twee dagen strand. Maar dan kan ik dus beter naar Knokke?
Blankenberge kwam ik weleens maar dat is toch ook een beetje oubollig, de Oesterput was wel de moeite waard.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ken Oostende niet goed genoeg, ben ook biased. Kom al 30 jaar in Knokke, stukje jeugdsentiment. Bij Oostende krijg ik altijd Scheveningen vibes. Het is maar net wat je wilt doen. In Knokke heb je wat low key beach clubs en goede restaurants. Als je echt nachtclubs zoekt kun je beter naar Oostende.
Het weer zal een belangrijke rol spelen voor overdag
Je kunt ook beiden doen, er rijdt een kusttram iedere 10min. Oostende-Knokke kleine 25 min. op en neer. Kun je halverwege uitstappen bij Blankenberge.
the Oh! genotquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ken Oostende niet goed genoeg, ben ook biased. Kom al 30 jaar in Knokke, stukje jeugdsentiment. Bij Oostende krijg ik altijd Scheveningen vibes. Het is maar net wat je wilt doen. In Knokke heb je wat low key beach clubs en goede restaurants. Als je echt nachtclubs zoekt kun je beter naar Oostende.
Het weer zal een belangrijke rol spelen voor overdag
Je kunt ook beiden doen, er rijdt een kusttram iedere 10min. Oostende-Knokke kleine 25 min. op en neer. Kun je halverwege uitstappen bij Blankenberge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |