Heb je de eerste versie van 1954 gezien?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 06:17 schreef Hiddendoe het volgende:
1984. Of sexcrime. Ook gebaseerd op een boek dat later verfilmd werd.
Hier geen sprookjes of dromen. Keihard en grimmig.
Ik ben bang dat waar Annie toen over zong, nu de dagelijkse realiteit is geworden.
Nee, nooit gezien. Wel de boeken gelezen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 06:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Heb je de eerste versie van 1954 gezien?
En natuurlijk Fahrenheit 451
Hoe kan dat nou?quote:
quote:Clan of Xymox (van 1981-1983, en 1989-1997, kortweg Xymox genoemd) is een Nederlandse darkwaveband.
The Smiths, zouden ze het wel goedkeuren dat Rick dit covert?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Hij komt echt wel een eindje![]()
Wat een ontzettend lieve man is dat zeg.
Jawel, Morrissey is niet zo'n heel moeilijke manquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
The Smiths, zouden ze het wel goedkeuren dat Rick dit covert?
Heel mooi trouwens hoor
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, Morrissey is niet zo'n heel moeilijke man
Wist niet dat jij zo emo wasquote:
Ik ben de uitvinder van het oogpotloodje voor mannen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo emo was
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de uitvinder van het oogpotloodje voor mannen.
Hé?quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:01 schreef cosmosis het volgende:
Shit heee uiterlijk een jeugdige wild(geil)heid waren toch wel belangrijk
Geen last van.quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:01 schreef cosmosis het volgende:
Shit heee uiterlijk een jeugdige wild(geil)heid waren toch wel belangrijk
* klikt.quote:
Laat vooral even weten wat je ervan vindtquote:
Klopt wij mannen hebben het omgekeerde effect, de goddelijkheid spat er steeds meer van afquote:
Bezig nu met observerenquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat vooral even weten wat je ervan vindt
quote:
Soms denk ik dat ik iedere dag of zelfs uur wat knapper en leuker aan het worden ben, gelukkig ben ik niet het type dat naast zijn schoenen gaat lopen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Klopt wij mannen hebben het omgekeerde effect, de goddelijkheid spat er steeds meer van af
Selena Gomez wat een beest! Zo eens luisterenquote:
Mooi vooralquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat vooral even weten wat je ervan vindt
quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi vooral![]()
Ik heb ook nog steeds een zwak voor deze;
Nee, dat zijn we absoluut niet van je gewendquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik iedere dag of zelfs uur wat knapper en leuker aan het worden ben, gelukkig ben ik niet het type dat naast zijn schoenen gaat lopen.
Vooral savonds gaat het met stappen omhoog totdat je op eenzame hoogte overal bovenuit torent als een koning over zijn rijk, ja ik ken dat gevoel!quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik iedere dag of zelfs uur wat knapper en leuker aan het worden ben, gelukkig ben ik niet het type dat naast zijn schoenen gaat lopen.
Nou net meisje af maar goed.quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:09 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Selena Gomez wat een beest! Zo eens luisteren
Cosmosis kijkt niet op een prei, beetje de enige man met goede smaak en joie de vivre die je op internet zult vinden, hedendaagse held is hetquote:
Ja kan best. Selena is een knappe meid maar vind haar nu net pas vrouw worden bedoelde ik. Snappiequote:Op zondag 13 augustus 2023 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cosmosis kijkt niet op een prei, beetje de enige man met goede smaak en joie de vivre die je op internet zult vinden, hedendaagse held is het
Ik snap het. Iedereen is speciaal op zn eigen manier!quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kan best. Selena is een knappe meid maar vind haar nu net pas vrouw worden bedoelde ik. Snappie
quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:24 schreef cosmosis het volgende:
Ja shit nu moet ik natuurlijk terug zoeken het moment dat ik besefte dat ze een vrouw geworden was
Wow dat is echt zo vaag, ik zit te wachten wanneer ze nu echt allout gaat, de gitaar nodigt zo uit lol en dan gaat ze niet.....wtfquote:
Florence is geniaal en verkoelend prachtig.quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wow dat is echt zo vaag, ik zit te wachten wanneer ze nu echt allout gaat, de gitaar nodigt zo uit lol en dan gaat ze niet.....wtf
KEXP is wel echt geweldig, zo veel nieuwe artiesten ontdekt!
Wat een eargasm inderdaadquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Florence is geniaal en verkoelend prachtig.
Eens kiekn of ik meer van die band wil horen dan "Violent Delights"quote:
Taste is in the eye of the beholder "Violent Delights" staat wel hoog in mn top lijst, maar de artiest is zo goed...quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens kiekn of ik meer van die band wil horen dan "Violent Delights"
Dat had ik toen ik Threshold live zag in Zoetermeer, stond helemaal klaar om KEIHARD TE GAAN JONGUH, mar het gebeurde gewoon nietquote:Op zondag 13 augustus 2023 00:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wow dat is echt zo vaag, ik zit te wachten wanneer ze nu echt allout gaat, de gitaar nodigt zo uit lol en dan gaat ze niet.....wtf
KEXP is wel echt geweldig, zo veel nieuwe artiesten ontdekt!
How not to drown is niks vergeleken met Violent Delights, helaasquote:Op zondag 13 augustus 2023 01:27 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Taste is in the eye of the beholder "Violent Delights" staat wel hoog in mn top lijst, maar de artiest is zo goed...
Iedereen zn favoriet inderdaad, ik geniet vooral van het opbouwend concert, gezamelijk kan ik steeds meer van de "mindere" favorieten genieten, dat is vaak als je ze vaker hoortquote:Op zondag 13 augustus 2023 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
How not to drown is niks vergeleken met Violent Delights, helaas
Snap ik helemaal, denk dat ik "verpest" ben omdat Violent Delights mijn eerste aanraking met de band was.quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Iedereen zn favoriet inderdaad, ik geniet vooral van het opbouwend concert, gezamelijk kan ik steeds meer van de "mindere" favorieten genieten, dat is vaak als je ze vaker hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |