Geeft wel wat achtergrondinformatie over haar. Met name over haar overleden zusje en de kinderen daarvan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:57 schreef AnneX het volgende:
Toevallig (?) las ik het interview vanmiddag in de nrc met Bibi.
Zij schrijft geen zoetsappige jeugdboeken, begrijp ik.
Om in te lezen https://www.nrc.nl/nieuws(...)a-ik-te-ver-a4171586
Vreselijk inderdaad, geen wonder dat ze gefrustreerd gedrag vertonenquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:55 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij vervelend voor die koeien om constant met zo'n lawaaierige grote bel te moeten rondlopen.
Een interview van Theo Maassen met een schrijfster.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vraag mij de hele tijd af naar wat voor gesprek ik aan het kijken ben
Ze zegt best zinnige dingen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oh ja, het is ook niet als kritiek bedoeld ofzo. Maar het is zo'n ander gesprek als zovaak bij Zomergasten. Alsof ze helemaal niet weten dat er cameras bij zijn.quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik lees ook graag. Maar er kan ook grote waarde schuilen in het bekijken van een film en zelfs YouTube en TikTok. Dat gedweep met boeken is een manier waarop de elite klassenverschillen reproduceert, zou Bourdieu zeggen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:44 schreef Kanaroe het volgende:
Ze heeft zó gelijk, lezen is een enorme verrijking.
Een gesprek met een lerares Nederlands, dat moge duidelijk zijn. En wel een die wat hyperactief is. Ik geloof dat dat laatste ontwrichtend werkt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bourdieu? Die naam moest ik even goegelen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik lees ook graag. Maar er kan ook grote waarde schuilen in het bekijken van een film en zelfs YouTube en TikTok. Dat gedweep met boeken is een manier waarop de elite klassenverschillen reproduceert, zou Bourdieu zeggen.
Ze zei dat dat ook gold voor het kijken naar films.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik lees ook graag. Maar er kan ook grote waarde schuilen in het bekijken van een film en zelfs YouTube en TikTok. Dat gedweep met boeken is een manier waarop de elite klassenverschillen reproduceert, zou Bourdieu zeggen.
Grappig dat Bibi ook Theo bevraagtquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh ja, het is ook niet als kritiek bedoeld ofzo. Maar het is zo'n ander gesprek als zovaak bij Zomergasten. Alsof ze helemaal niet weten dat er cameras bij zijn.
Excuus, dat heb ik in mijn ergernis gemist.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:57 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ze zei dat dat ook gold voor het kijken naar films.
Mijn leven zonder insta en tiktok geeft mij ruimschoots leestijd.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:09 schreef 297534 het volgende:
Ik vind een oproep om een keer een boek te lezen en uit te leggen waarom dat goed kan zijn, niet zo verkeerd eigenlijk. Zeker omdat bijna iedereen, mijzelf incluis, veel meer tijd besteden aan het kijken van debiele korte filmpjes op insta en tiktok dan aan het lezen of echte films kijken.
Dan miskent die Bourdieu dat lezen een heel ander proces is, waarbij de lezer en diens voorstellingsvermogen een veel grotere rol hebben.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vorige week Bergkamp verdedigd en nu een aanval op de boeren en de jacht. Ik kan er niet zo goed tegen wanneer het sentimeel wordt zoals bij haar. Ze wil niet dat dieren doodgaan, maar ze wil wel de natuur haar gang laten gaan. Nee, je kunt er gewoon niet goed tegen om dier dood te zien gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |