Goh. Je was er steeds bij?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
![]()
Dat verhaal is bekend. Maar ook tendentieus. Als je Arib als publiek voorzitter in de kamer hebt meegemaakt weet je gewoon dat ze enorm scherp was op protocol (met vileine humor). En dus ook achter de schermen. Zij moest herorganiseren, dat was haar opdracht, en dat gaat niet zonder gemekker.
Als je haar kent als voorzitster, via de media, zegt dat nog weinig over de persoon Arib.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
Dat verhaal is bekend. Maar ook tendentieus. Als je Arib als publiek voorzitter in de kamer hebt meegemaakt weet je gewoon dat ze enorm scherp was op protocol (met vileine humor). En dus ook achter de schermen. Zij moest herorganiseren, dat was haar opdracht, en dat gaat niet zonder gemekker.
Wat een onzin, ze leek goed in haar functie als voorzitter voor de schermen, over haar functioneren achter de schermen geen idee. Ranzige achterkamertjespolitiek en griebustoestanden als een Sieuwerdje met zijn miljoenenjatterij en CDA-hypocriet gedoe doet absoluut geen vertrouwen wekken hier, als het er al ooit geweest is. Laat staan in dat jaren gedraai van Rutte.quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je haar kent als voorzitster, via de media, zegt dat nog weinig over de persoon Arib.
In ieder geval ligt er een flinke stapel klachten. En liet ze in Zomergasten niet bepaald zien dat ze enigszins zelfkritisch of genuanceerd is.
Ja, voor de schermen leek ze het goed te doen. Dat zegt weinig over het gedrag achter de schermen. Denk maar eens aan Mathijs van Nieuwkerk, hoe die met z'n personeel omging. Die deed het ook leuk voor de schermen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze leek goed in haar functie als voorzitter voor de schermen, over haar functioneren achter de schermen geen idee. Ranzige achterkamertjespolitiek en griebustoestanden als een Sieuwerdje met zijn miljoenenjatterij en CDA-hypocriet gedoe doet absoluut geen vertrouwen wekken hier, als het er al ooit geweest is. Laat staan in dat jaren gedraai van Rutte.
Geeft wel wat achtergrondinformatie over haar. Met name over haar overleden zusje en de kinderen daarvan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:57 schreef AnneX het volgende:
Toevallig (?) las ik het interview vanmiddag in de nrc met Bibi.
Zij schrijft geen zoetsappige jeugdboeken, begrijp ik.
Om in te lezen https://www.nrc.nl/nieuws(...)a-ik-te-ver-a4171586
Vreselijk inderdaad, geen wonder dat ze gefrustreerd gedrag vertonenquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:55 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij vervelend voor die koeien om constant met zo'n lawaaierige grote bel te moeten rondlopen.
Een interview van Theo Maassen met een schrijfster.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vraag mij de hele tijd af naar wat voor gesprek ik aan het kijken ben
Ze zegt best zinnige dingen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oh ja, het is ook niet als kritiek bedoeld ofzo. Maar het is zo'n ander gesprek als zovaak bij Zomergasten. Alsof ze helemaal niet weten dat er cameras bij zijn.quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik lees ook graag. Maar er kan ook grote waarde schuilen in het bekijken van een film en zelfs YouTube en TikTok. Dat gedweep met boeken is een manier waarop de elite klassenverschillen reproduceert, zou Bourdieu zeggen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:44 schreef Kanaroe het volgende:
Ze heeft zó gelijk, lezen is een enorme verrijking.
Een gesprek met een lerares Nederlands, dat moge duidelijk zijn. En wel een die wat hyperactief is. Ik geloof dat dat laatste ontwrichtend werkt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |