Vast wel als ie een ijsmuts op zijn hoofd zet en het lief vraagt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zou Barb iedere dag willen koken voor je?
Denk het nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zou Barb iedere dag willen koken voor je?
Nope. Nog steeds niks. Hele ochtend naar hotels gekekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt een bestemming gekozen?
Voorpret is ook pretquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het niet
[..]
Nope. Nog steeds niks. Hele ochtend naar hotels gekeken
Wat voor vakantie wil je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het niet
[..]
Nope. Nog steeds niks. Hele ochtend naar hotels gekeken
Ik wil eigenlijk geen vakantie in het hoogseizoenquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk geen vakantie in het hoogseizoen
Maar ik denk een paar dagen richting Frankrijk en misschien nog een een paar dagen met de fiets weg
Nee. Metz in het noorden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begrijpelijk![]()
Maar klinkt goed. Zuid-Frankrijk?
Luxe hoor! Wat fijn voor jequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk geen vakantie in het hoogseizoen
Maar ik denk een paar dagen richting Frankrijk en misschien nog een een paar dagen met de fiets weg
Oh, maar dan heb je dus al een aardig idee van waar je naartoe wil, alleen het hotel kiezen is nog een ding?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee. Metz in het noorden.
Naar zuid Frankrijk rijden met een elektrische auto lijkt me echt een hel
Ja, het probleem zit volledig in mn eigen hoofd. Moeite met keuzes makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, maar dan heb je dus al een aardig idee van waar je naartoe wil, alleen het hotel kiezen is nog een ding?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het probleem zit volledig in mn eigen hoofd. Moeite met keuzes maken
Anders geef je je top drie hier en laat je ons kiezen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het probleem zit volledig in mn eigen hoofd. Moeite met keuzes maken
Hahaha, helemaal geen top geven en kijken hoe genadig Fok isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders geef je je top drie hier en laat je ons kiezen?
Neu, ik denk dat ik mijn keuze gewoon laat afhangen van fotos van ontbijtbuffetquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders geef je je top drie hier en laat je ons kiezen?
Stiekem wel heel belangrijk jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neu, ik denk dat ik mijn keuze gewoon laat afhangen van fotos van ontbijtbuffet
Op vakantie hou ik van een goed ontbijtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiekem wel heel belangrijk ja
Eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op vakantie hou ik van een goed ontbijt
Dat doen wij ook vaak, jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neu, ik denk dat ik mijn keuze gewoon laat afhangen van fotos van ontbijtbuffet
Wat vind jij een goed ontbijt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op vakantie hou ik van een goed ontbijt
Een goed assortiment broodjes en beleg. Goede koffie en liefst nog wat warms. Als er de mogelijkheid is om een eitje te laten bakken ofzoquote:
Hebben ze daar goed ontbijt?quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een goed assortiment broodjes en beleg. Goede koffie en liefst nog wat warms. Als er de mogelijkheid is om een eitje te laten bakken ofzo
Met jou altijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samen een keertje ontbijten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |