Thanksquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Exact waarom ik het dus vooraf vraag.
Dan pas ik m'n transport methode dus ook aan.
Dat negeer ik nog evenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:57 schreef fietsie het volgende:
Ik ben wel blij dat ik in mn motorpak kom want ze geven wel wat regen op voor de na-middag
Wij hebben wel een gammele partytent maar die is niet op te zetten met 2 personen en er zijn ook geen adequate scheerlijnen en haringen. Dus eigenlijk hebben we nietsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:00 schreef fietsie het volgende:
Ik had al even gekeken hoe groot mn partytent is , maar die past niet fatsoenlijk achterop de motor.
Da's waar. Maar van te voren opzetten wordt dus niets.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:05 schreef fietsie het volgende:
Gelukkig zijn er meer dan 2 personen.
Ja dat staat al op mn lijstjequote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Da's waar. Maar van te voren opzetten wordt dus niets.
Heb jij toevallig scheerlijnen en haringen en past dat in je bepakking? Voor het geval we het nodig hebben.
Als het niet te veel moeite is, is dat wel enorm handigquote:
quote:
Ik ga hem even bellen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als het niet te veel moeite is, is dat wel enorm handigGewoon, voor de zekerheid.
[..]
Omg, 5 vlaaien in de koelkast er bijquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb een strandparasol die verrassend goed als paraplu bleek te werken maar daar pas je met maximaal 3 mensen onder. En ik heb er geen standaard voor. Dus dat schiet niet echt op.
Wat ik wel heb gedaan: 5 vlaaien en 2,5 kg koude schotel besteld. Dadelijk eitjes halen zodat ik die morgen kan gaan koken.
De slagroomvlaai (dat is een halve) moet het liefst in de koelkast. De rest overleeft het ook wel erbuiten. Ik kijk nog wat ik aan koele opslagplek kan knutselen met koelelementen en isolatie. De ritten naar huis kunnen goed ongekoeld.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, we zijn dus met 16 man zaterdag. We hebben tafels genoeg en 13 stoelen.
We komen dus 3 stoelen tekort. En een tafelkleedje is ook handig maar geen must.
[..]
Omg, 5 vlaaien in de koelkast er bijDat wordt nog wat.
Wij hebben ook een flinke parasol, die blijft alleen niet goed op zijn plek hangen. De tweede parasol hangt boven de barbecue. Er zijn ook twee schaduwdoeken, wellicht kunnen die vastgeknoopt worden aan de partytent(en).
Graagquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De slagroomvlaai (dat is een halve) moet het liefst in de koelkast. De rest overleeft het ook wel erbuiten. Ik kijk nog wat ik aan koele opslagplek kan knutselen met koelelementen en isolatie. De ritten naar huis kunnen goed ongekoeld.
Zal ik drie tuinstoeltjes meenemen? En parasol voor de zekerheid?
Top!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Graag![]()
Wij hebben een elektrische koelbox. Als we die op zijn kant leggen, kunnen er wel een aantal vlaaien in. Dus dat komt wel goed.
Heb mijn vader net gesproken maar hij geeft de tent niet mee want de gebruiksaanwijzing is weg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als het niet te veel moeite is, is dat wel enorm handigGewoon, voor de zekerheid.
[..]
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb mijn vader net gesproken maar hij geeft de tent niet mee want de gebruiksaanwijzing is weg.
Heb nog proberen te vertellen dat het zonder ook wel lukt en dat hij niks hoeft te doen.
Maar na zijn corona-coma gaat niemand meer hem overtuigen.
Ik voorzie een groepsopdracht als start van de meet...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Da's waar. Maar van te voren opzetten wordt dus niets.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voorzie een groepsopdracht als start van de meet...
Ik ga zo erg viesdik van deze BBQ komenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:47 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu afkoelen en dan de koelkast in. Ik moet morgen werken, dus dat is al gedaan. O, en ook een boterkoek, mocht er iemand geen caramel zeezout brownie lusten....
Pro-dieettip: kliekjesbakjes meenemenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga zo erg viesdik van deze BBQ komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |