Dit is inderdaad leuk, anders dan ze gewend zijn ook, dat is leuk voor het schrikeffect.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Ben benieuwd wie het wordt en welke studeertactieken er toegepast worden
zo slim is de rest nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu zou je Marciano en Isaac uit elkaar kunnen spelen
Je schat er zeker een paar te hoog in nuquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat dit wel valt te leren in 24 uur, stuk of 50 vlaggen weet je zo al ....
En terecht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef juul. het volgende:
Suffe Mirthe wil nog niet op Marci en Isaac
Dat snap ik wel.. ik zou ook Wendy of Jasper hebben gekozen.quote:
Imi is slim, kan volgens mij goed leren, spreekt de NL taal ook al redelijk goed, maar begrijpt ook de moeilijke woorden, geen slimme keuze volgens mijquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Snap niet dat ze op Ima willen gaan.. ik had Marciano gekozen.
Vind het opmerkelijkquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef juul. het volgende:
Ja ze viel zeker op ben echt blij dat ze er uit isquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hallo![]()
Tijd geleden![]()
Ja ze viel nogal op![]()
Tv-afleveringen kijk ik nog af en toe.
[..]
Bijna klaar toch
Preciesquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Dus ze hebben 24 uur de tijd dus morgen rond deze tijd eli?
Zo meteenquote:
10 minuutjes zoiets.quote:
Precies.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tien vlaggen random, kan de FEBO weer lekker sturen ...![]()
![]()
Die gesprekjes van de bro's werpen dus hun vruchten af.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef juul. het volgende:
Hoe hun met Mirthe om gaan. Het is slim van de bro's.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Was te verwachten zoals zij de laatste dagen met ze omgaat.
Ik schat Imi hoger in dan Marcianoquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:55 schreef engine het volgende:
Bern heeft wel een goed punt dat het voor Imi moeilijker is omdat hij ook de landen misschien niet allemaal in het Nederlands kent. Dat moet je er dan ook nog bij onthouden.
Bern is tricky, die wil je er uit maar die is juist goed in dit soort opdrachten vermoedelijk. Zou ik Jappie doen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:55 schreef juul. het volgende:
Wow Wendy is dus niet vanzelfsprekend, ze hebben het over Bern en Jappie
Jappie kan dit.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bern is tricky, die wil je er uit maar die is juist goed in dit soort opdrachten vermoedelijk. Zou ik Jappie doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |