Dit is inderdaad leuk, anders dan ze gewend zijn ook, dat is leuk voor het schrikeffect.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Ben benieuwd wie het wordt en welke studeertactieken er toegepast worden
zo slim is de rest nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu zou je Marciano en Isaac uit elkaar kunnen spelen
Je schat er zeker een paar te hoog in nuquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat dit wel valt te leren in 24 uur, stuk of 50 vlaggen weet je zo al ....
En terecht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef juul. het volgende:
Suffe Mirthe wil nog niet op Marci en Isaac
Dat snap ik wel.. ik zou ook Wendy of Jasper hebben gekozen.quote:
Imi is slim, kan volgens mij goed leren, spreekt de NL taal ook al redelijk goed, maar begrijpt ook de moeilijke woorden, geen slimme keuze volgens mijquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Snap niet dat ze op Ima willen gaan.. ik had Marciano gekozen.
Vind het opmerkelijkquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef juul. het volgende:
Ja ze viel zeker op ben echt blij dat ze er uit isquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hallo![]()
Tijd geleden![]()
Ja ze viel nogal op![]()
Tv-afleveringen kijk ik nog af en toe.
[..]
Bijna klaar toch
Preciesquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Dus ze hebben 24 uur de tijd dus morgen rond deze tijd eli?
Zo meteenquote:
10 minuutjes zoiets.quote:
Precies.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tien vlaggen random, kan de FEBO weer lekker sturen ...![]()
![]()
Die gesprekjes van de bro's werpen dus hun vruchten af.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef juul. het volgende:
Hoe hun met Mirthe om gaan. Het is slim van de bro's.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Was te verwachten zoals zij de laatste dagen met ze omgaat.
Ik schat Imi hoger in dan Marcianoquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:55 schreef engine het volgende:
Bern heeft wel een goed punt dat het voor Imi moeilijker is omdat hij ook de landen misschien niet allemaal in het Nederlands kent. Dat moet je er dan ook nog bij onthouden.
Bern is tricky, die wil je er uit maar die is juist goed in dit soort opdrachten vermoedelijk. Zou ik Jappie doen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:55 schreef juul. het volgende:
Wow Wendy is dus niet vanzelfsprekend, ze hebben het over Bern en Jappie
Jappie kan dit.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bern is tricky, die wil je er uit maar die is juist goed in dit soort opdrachten vermoedelijk. Zou ik Jappie doen.
Ze kunnen de hele dag volgen wie dat vlaggenvertoon wel of niet gaat halen,, piece of cake , zelfs wi er nu gekozen gaan wordenquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tien vlaggen random, kan de FEBO weer lekker sturen ...![]()
![]()
Een van de weinige die vaak de juiste keuze maakt wat stemmen betreft maar niemand zal naar haar luisteren vrees ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:54 schreef Hoempah het volgende:
Wendy wilt op Marciano. Want die kan niet eens tekst onthouden
Helemaal met je eens, het is mij steeds opgevallen hoe Imi moeilijke woorden in de juiste context weet te plaatsen, dit in tegenstelling tot heel veel van origine Nederlandse mensen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Imi is slim, kan volgens mij goed leren, spreekt de NL taal ook al redelijk goed, maar begrijpt ook de moeilijke woorden, geen slimme keuze volgens mij
Ja en ook die keuze tegen wie je wil spelen moeten ze er uit laten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:00 schreef spapaars het volgende:
Moesten ze meteen doen, niet praten, meteen stemmen.
was al beetje geweten dat groep ice op jasper gingquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:58 schreef Harry het volgende:
Jasper - Imadiddin
Dus, Jasper verklapt Imadiddin, en wordt zelf de lul.
Vreemde zin.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
Isaac gaat naar Isaac en Ima en geeft aan dat als hij Jasper moet geloven gaan de op jou zegt hij tegen ima.
Waarom vertellen tegen de andere groep, doen zij dat ook, is toch niet slim.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:58 schreef Harry het volgende:
Imaddin geeft aan alle 10 vlaggen te raden.
Wendy zou 8 raden, en Jasper 9, dus het maakt hem niet uit.
Jasper - Imadiddin
Dus, Jasper verklapt Imadiddin, en wordt zelf de lul.
Opluchting want Wendy is hier echt niet goed in.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:58 schreef juul. het volgende:
Immi wil tegen Jappie, wat fijn voor Wendy
Snap ik ook nooit, zo domquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Waarom vertellen tegen de andere groep, doen zij dat ook, is toch niet slim.
Naar Rupert en Ima bedoelde ikquote:
Ik had die gluiperd ook wel 24 uur in de stress willen zien zittenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:03 schreef Yver73 het volgende:
Echt zoooo dom dat ze niet op Marciano gaan! Ima haalt dit makkelijk.
Zèker weten!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, het is mij steeds opgevallen hoe Imi moeilijke woorden in de juiste context weet te plaatsen, dit in tegenstelling tot heel veel van origine Nederlandse mensen.![]()
Slimme jongen is het.
Net stonden ze ook in de loods.....rechts een groepje....links het andere groepje te overleggen. Ze doen ook helemaal geen moeite meer om dat te verbergen ofzo. Iedereen weet dadelijk exact wie wat gestemd heeft.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ook die keuze tegen wie je wil spelen moeten ze er uit laten.
Er is niets spontaans meer aan zo
Eindelijk!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Valt wel op dat Isaac nu echt geen pet meer op heeft tijdens stemmingen. Hij werd toen teruggefloten maar met zijn grote mond ging hij later verhaal halen maar heeft toch aan het kortste endje getrokken
Wendy mag ook nog helemaal nergens heen. Finale waardig.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Opluchting want Wendy is hier echt niet goed in.
Ik heb anders ook wel zin in woestboze Rupiequote:Op maandag 7 augustus 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
Als het Ima tegen Jasper wordt dan hoop ik toch echt wel dat Jasper het niet haalt.
Over 5 min horen we het toch welquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Net stonden ze ook in de loods.....rechts een groepje....links het andere groepje te overleggen. Ze doen ook helemaal geen moeite meer om dat te verbergen ofzo. Iedereen weet dadelijk exact wie wat gestemd heeft.
precies dit!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik begrijp absoluut de keuze niet voor Imi. Marciano schat en ik zeg dit met enig respect, veel dommer in. Imi is best een intelligente man.
Ongelofelijk dat ze nog zo schijnen te denken. Wonen al 11 maanden met hem samen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:03 schreef Yver73 het volgende:
Echt zoooo dom dat ze niet op Marciano gaan! Ima haalt dit makkelijk, die is 10x slimmer dan Marciano. En dan als argument dat hij minder goed NL zou kunnen… echt niet
Dat wel maar ik gun het Jasper echt niet..quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb anders ook wel zin in woestboze Rupie
Maar Wendy ging er wel van uit dat zij moest gaan spelen en als ze dan vervolgens zegt dat ze Marciano op de stip wil zetten, wordt dat genegeerd. Vind ik ook vreemd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wendy mag ook nog helemaal nergens heen. Finale waardig.
Zegt niets.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:06 schreef engine het volgende:
Met Sasha en Bern heeft Jasper wel een beter studieteam achter zich staan denk ik.
Wel vreemd, Japie heeft er ook één op, ook al is deze anders.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Valt wel op dat Isaac nu echt geen pet meer op heeft tijdens stemmingen. Hij werd toen teruggefloten maar met zijn grote mond ging hij later verhaal halen maar heeft toch aan het kortste endje getrokken
Zat ik net aan te denkenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:07 schreef Ash het volgende:
Hopelijk is Wendy lekker eigenwijs en gewoon alsnog op Marciano gestemd zodat z'n kop er weer op staat.
Ik snap dat ook niet,quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:03 schreef Yver73 het volgende:
Echt zoooo dom dat ze niet op Marciano gaan! Ima haalt dit makkelijk, die is 10x slimmer dan Marciano. En dan als argument dat hij minder goed NL zou kunnen… echt niet
Ze willen Rupie en Ima uiteen hebben denk ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik begrijp absoluut de keuze niet voor Imi. Marciano schat en ik zeg dit met enig respect, veel dommer in. Imi is best een intelligente man.
Tenzij de twee genoemde kandidaten al eerder met ze zijn besproken achter ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:07 schreef Yver73 het volgende:
Maar Wendy ging er wel van uit dat zij moest gaan spelen en als ze dan vervolgens zegt dat ze Marciano op de stip wil zetten, wordt dat genegeerd. Vind ik ook vreemd.
Icaac.. nóg veel dieper ,, die ShowLul moet echt op tijd oprottenquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:08 schreef spapaars het volgende:
Marciano moet weer zogenaamd diep nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |