Kunnen we ophouden met dit soort acts. Er hoeven niet nog 10 spelers gehaald te worden...quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mislintat en die nieuwe scout mogen inderdaad hard aan de bak. Er mogen nog 4 verdedigers komen, vervangers Kudus en Berghuis. Extra middenvelder, spits, rechtsbuiten x2 (als Berghuis vertrekt).
Wedstrijd gaat normaal gezien in Sofia worden gespeeld. Twee en een half uur vliegen voor een paar tientjes.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ludogorets 25 uur met de auto en geen vliegveld in de buurt, Astana alleen maar dure vluchten met overstap, denk niet dat er veel uitsupporters gaan zijn.
Wizzair vliegt of vloog best goedkoop op Bulgarije.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ludogorets 25 uur met de auto en geen vliegveld in de buurt, Astana alleen maar dure vluchten met overstap, denk niet dat er veel uitsupporters gaan zijn.
De voorgaande wedstrijden in de Q waren allemaal wel in Razgrad en het Bulgaars elftal heeft er Nations League wedstrijden gehouden, dus volgensmij is het een toegestaan stadion.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Wedstrijd gaat normaal gezien in Sofia worden gespeeld. Twee en een half uur vliegen voor een paar tientjes.
Maar Razgrad ligt niet in de buurt van de normale Bulgaarse vliegvelden, dichtstbijzijnd is Varna (met overstap) of Boekarest in Roemenië op 2 uur rijden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wizzair vliegt of vloog best goedkoop op Bulgarije.
Prima te doen dan toch, of Varna.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Razgrad ligt niet in de buurt van de normale Bulgaarse vliegvelden, dichtstbijzijnd is Boekarest in Roemenië op 2 uur rijden.
Stadion is wel Cat. 4 inderdaad. Ze spelen Europees geregeld in Sofia. Alhoewel ik zie dat de laatste keer alweer in 2018 was.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De voorgaande wedstrijden in de Q waren allemaal wel in Ragrad.
Roemenië. Dat wordt leuk bij de grenscontrolequote:Op maandag 7 augustus 2023 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Razgrad ligt niet in de buurt van de normale Bulgaarse vliegvelden, dichtstbijzijnd is Varna (met overstap) of Boekarest in Roemenië op 2 uur rijden.
ja zie het al dat ik er dan niet eens bij kan zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:01 schreef Simmertje het volgende:
Gezien de vakantieperiode ook denk ik dat de meeste dit zullen gaan skippen.
Vindt zichzelf wat te goed voor Brighton, mag hij vinden, als je Arsenal in je hoofd hebt is dat ook wel wat minder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:11 schreef TheVulture het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-stelt-ultimatum-aan-kamp-kudus
Dit dreigt weer een soap te worden, en staat mijnheer ondanks zijn eigen schuld straks met frisse tegenzin op het veld
Prima, dan blijf je een jaar en dan ga je laten zien dat je naar Arsenal kan. Snap wel dat Ajax een ultimatum stelt, aanvallend hoeft er niet veel meer bij als Kudus blijft. Maar je wilt niet zoals vorig jaar nog op de laatste transferdag verrast worden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vindt zichzelf wat te goed voor Brighton, mag hij vinden, als je Arsenal in je hoofd hebt is dat ook wel wat minder.
Lijkt me een prima insteek van Ajax, ofwel nu weg naar Brighton ofwel niet voor onder de 60 miljoen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Dit dreigt weer een soap te worden, en staat mijnheer ondanks zijn eigen schuld straks met frisse tegenzin op het veld
Dit zou in theorie allemaal prima werken, maar mijnheer Kudus is nu niet bepaald het toonbeeld van werklust geweest. Sowieso verzaakt ie nogal eens zijn verdedigende taken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Prima, dan blijf je een jaar en dan ga je laten zien dat je naar Arsenal kan. Snap wel dat Ajax een ultimatum stelt, aanvallend hoeft er niet veel meer bij als Kudus blijft. Maar je wilt niet zoals vorig jaar nog op de laatste transferdag verrast worden.
Ik wacht nog wel op een Haller2.0. voorin.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Prima, dan blijf je een jaar en dan ga je laten zien dat je naar Arsenal kan. Snap wel dat Ajax een ultimatum stelt, aanvallend hoeft er niet veel meer bij als Kudus blijft. Maar je wilt niet zoals vorig jaar nog op de laatste transferdag verrast worden.
Oh ik snap Ajax wel, maar je weet gewoon dat hijzelf als een ongemotiveerde zak hooi op het veld gaat staan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me een prima insteek van Ajax, ofwel nu weg naar Brighton ofwel niet voor onder de 60 miljoen.
Hij oogt juist wel fris en vrolijk de laatste weken. Heb hem in ieder geval meer zien lachen dan het hele vorige seizoen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik snap Ajax wel, maar je weet gewoon dat hijzelf als een ongemotiveerde zak hooi op het veld gaat staan.
Probeer dan vooral van Kazachstan te genieten, gaaf land is dat.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg nu al pijn in mijn buik als ik denk aan een uitwedstrijd in een ijskoud stadion ergens in Kazachstan met Taylor en Klaassen in de basis.
Ik mag toch hopen dat Steijn heeft gezien dat dit niet werkt en minimaal van den Boomen of Tahirovic erin moet (liefst allebei).quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg nu al pijn in mijn buik als ik denk aan een uitwedstrijd in een ijskoud stadion ergens in Kazachstan met Taylor en Klaassen in de basis.
Astana betaal je 1200+ voor een vliegticket.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een potje Oostblok, maar dat Razgrad waar die gasten vandaan komen is echt vré-se-lijk. Daar laat je je hond nog niet uit.
Dus voor de Ajacieden die de hort op willen hopen op Astana.
Indd, of je gaat nu, of je gaat niet meer.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel. Hoop ook eerlijk gezegd dat 'ie gewoon blijft.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hij oogt juist wel fris en vrolijk de laatste weken. Heb hem in ieder geval meer zien lachen dan het hele vorige seizoen.
Je herkent er veel van jezelf in denk ik.quote:
Waar? Goedkoopste wat ik kan vinden is 266 momenteel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Wedstrijd gaat normaal gezien in Sofia worden gespeeld. Twee en een half uur vliegen voor een paar tientjes.
Hoe dan?quote:Marc Overmars is in gesprek met Steven Berghuis over een transfer naar Royal Antwerp. De buitenspeler annex middenvelder van Ajax heeft volgens Maurice Steijn te kennen geven bij Ajax te willen blijven, maar volgens journalist Sacha Tavolieri is de situatie toch echt anders.
Fuck Viktoria Pilzen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:26 schreef Mani89 het volgende:
Jammer, had toch een beetje gehoopt op Viktoria Pilzen of Petrolul.
Ik denk door te praten klaas.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe dan?
[twitter]https://twitter.com/sachatavolieri/status/1688504883513548800
[/twitter]
Waarom is het een act?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kunnen we ophouden met dit soort acts. Er hoeven niet nog 10 spelers gehaald te worden...
ik schat astana hoger inquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:47 schreef Dven het volgende:
Ludogorets uit genotEindelijk Ajax op visite
ik zit in de wizz discount clubquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar? Goedkoopste wat ik kan vinden is 266 momenteel.
Medic is binnen dus dat is al 1 verdediger erbij, daarnaast kan iedereen roepen dat we een RB en een LB nodig hebben, maar dat gaat simpelweg niet gebeuren want daar hebben we aan iedere kant 2 man en eventueel een Hato. Dus dan hebben we 2 centrale verdedigers erbij nodig (en 1 goede want dat zou basis zijn). Eens dat het balen is met RB en LB, maar zolang daar niemand verkocht wordt (en niemand gaat ze kopen) gaat er niemand komen want dan ben je miljoenen aan het weggooien aan salaris voor tribunespelers.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom is het een act?
Laten we anders posities afgaan
Keeper: Rulli, Ramaj, Gorter / Pasveer
RB: Rensch, Sanchez (Voldoen beide niet)
RCV: Aertssen, Medic (Aertssen is er nog niet klaar voor. Moet absoluut wat bij)
LCV: Hato, Kaplan (Hato zou ik wel een optie voor links vinden, Kaplan is nog altijd geblesseerd. Moet absoluut wat bij)
LB: Salah-Eddine, Wijndal, Hato? (Steijn is niet tevreden dus hier moet nog wat bij)
CVM: Tahirovic, Taylor
CVM: vd Boomen, Vos, Fitz-Jim
We hebben genoeg geklaag over Taylor kunnen lezen hier. Wellicht zet je m op bank dan. Is Vos er al klaar voor, tsja. Fitz-Jim is te licht lijkt me. Bij een blessure heb je gewoon een probleem. Minder belangrijk maar extra zou fijn zijn.
LV: Borges, Bergwijn, Daramy (Daramy gaat weg, verder goed bezet nu)
CAM: Klaassen, Kudus (Kudus wil weg, Klaassen voldoet niet meer, dringend vervanger nodig)
RV: Berghuis, Conceicao (Berghuis is prima, Conceicao ben ik nog steeds niet van overtuigd)...
SP: Brobbey (Geen vervanger dus dringend nodig)
Dat zijn dan al zeker 6 posities waar je versterking voor nodig hebt en eventueel aanvulling.
is dat echt zo moeilijk dan?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Roemenië. Dat wordt leuk bij de grenscontrole
Mocht Sutalo komen dan zie ik Hato wel naar links gaan en de twee Kroaten achterin.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Medic is binnen dus dat is al 1 verdediger erbij, daarnaast kan iedereen roepen dat we een RB en een LB nodig hebben, maar dat gaat simpelweg niet gebeuren want daar hebben we aan iedere kant 2 man en eventueel een Hato. Dus dan hebben we 2 centrale verdediger erbij nodig (en 1 goede want dat zou basis zijn).
Dan verdedigend middenveld 2 goede spelers in Boomen en Tahirovic, met Taylor erachter en dan nog wat jeugd die je ook een kans moet geven dus dat is prima.
Aanvallend middenveld is een probleem waar zeker 1 basisspeler gehaald zou moeten worden, maar waar erachter in het Ajax-systeem altijd geschoven kan worden met een LV of RV. en dan de aanval is in principe op sterkte op een extra spits na.
Dus ik kom echt niet verder dan 3-4 om een volle selectie te hebben.
Het is niet in Sofia, gewoon thuis in Razgrad en dat ligt aan de andere kant van Bulgarije.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar? Goedkoopste wat ik kan vinden is 266 momenteel.
Wat moet het ook onwaarschijnlijk frustrerend zijn om met dit soort lieden zaken te doen als clubs. Je hebt een ameube die goed kan voetballen en die met 1 handtekening zichzelf en zijn familie ongekende rijkdom kan brengen, maar helaas is die omringd door lieden die vooral uit zijn op eigen gewin. Met een beetje geluk nog een zaakwaarnemer die nog probeert iets van een logische deal in elkaar te zetten, waar hij / zij zelf ook nog flink wat wil meepakken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Ze kunnen ontzettend lang de tijd nemen en enorm zeiken bij de grens daar als je pech hebt.quote:
ook als je met flixbusje gaat?quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze kunnen ontzettend lang de tijd nemen en enorm zeiken bij de grens daar als je pech hebt.
Hoort erbij en het zou kunnen dat het Kudus kamp wat meer weet over andere interesse terwijl die club zich officieel nog niet gemeld heeft.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:49 schreef manny het volgende:
[..]
Wat moet het ook onwaarschijnlijk frustrerend zijn om met dit soort lieden zaken te doen als clubs. Je hebt een ameube die goed kan voetballen en die met 1 handtekening zichzelf en zijn familie ongekende rijkdom kan brengen, maar helaas is die omringd door lieden die vooral uit zijn op eigen gewin. Met een beetje geluk nog een zaakwaarnemer die nog probeert iets van een logische deal in elkaar te zetten, waar hij / zij zelf ook nog flink wat wil meepakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |