Prima, je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan is het niet meer deze verdediging.
We zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gefeliciteerd PSV-vrienden.
PSV laat het altijd liggen tegen de kleintjes, dus Graz komt nog terug volgens die bewering.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
Is het trouwens al duidelijk of Babadi blijft?
Dat zou zeer wenselijk zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
Is het trouwens al duidelijk of Babadi blijft?
Commentator zit sws in zijn eigen werkelijkheidquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Commentaar loopt voor op de beelden.
Door The Veldbestormer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:41 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom spandoek op t fanantieke vak? PSV zich misdragen?
Ik mopper daar ook altijd over.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo moppert weer over het moment van vlaggen.
Gras is groen.
Keepertje aangevallen. Was op het nieuws. Als je dat ooit kijkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:41 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom spandoek op t fanantieke vak? PSV zich misdragen?
Ooooooohja, dat was ik al vergeten sorry hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Keepertje aangevallen. Was op het nieuws. Als je dat ooit kijkt.
Vak P moet ook dicht volgende week bij Twente. Weet je dat vastquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ooooooohja, dat was ik al vergeten sorry hoor.
Normale doen ze dan de hele tribune of zelfs het stadion 1 wedstrijd dicht, nu alleen 1 vak.
Gelukkig geen netten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ooooooohja, dat was ik al vergeten sorry hoor.
Normale doen ze dan de hele tribune of zelfs het stadion 1 wedstrijd dicht, nu alleen 1 vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |