Prima, je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan is het niet meer deze verdediging.
We zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gefeliciteerd PSV-vrienden.
PSV laat het altijd liggen tegen de kleintjes, dus Graz komt nog terug volgens die bewering.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
Is het trouwens al duidelijk of Babadi blijft?
Dat zou zeer wenselijk zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
Is het trouwens al duidelijk of Babadi blijft?
Commentator zit sws in zijn eigen werkelijkheidquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:40 schreef Zipportal het volgende:
Commentaar loopt voor op de beelden.
Door The Veldbestormer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:41 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom spandoek op t fanantieke vak? PSV zich misdragen?
Ik mopper daar ook altijd over.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo moppert weer over het moment van vlaggen.
Gras is groen.
Keepertje aangevallen. Was op het nieuws. Als je dat ooit kijkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:41 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom spandoek op t fanantieke vak? PSV zich misdragen?
Ooooooohja, dat was ik al vergeten sorry hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Keepertje aangevallen. Was op het nieuws. Als je dat ooit kijkt.
Vak P moet ook dicht volgende week bij Twente. Weet je dat vastquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ooooooohja, dat was ik al vergeten sorry hoor.
Normale doen ze dan de hele tribune of zelfs het stadion 1 wedstrijd dicht, nu alleen 1 vak.
Gelukkig geen netten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Normale doen ze dan de hele tribune of zelfs het stadion 1 wedstrijd dicht, nu alleen 1 vak.
Hier zit dan ook geen Feyenoordpubliekquote:
Die vallen geen spelers aan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier zit dan ook geen Feyenoordpubliek
quote:Graz (Beiers: Gráz, Sloveens: Gradec) is de tweede stad van Oostenrijk en de hoofdstad van de deelstaat Stiermarken (Steiermark) men telde per 1 januari 2022 292.630 inwoners en heeft de status van Statutarstadt. De stad is gelegen aan de Mur aan de voet van de Alpen. Graz was in 2003 de culturele hoofdstad van Europa. Graz is bekend om zijn historische binnenstad, de grootste middeleeuwse binnenstad in Midden-Europa
Goed voor het Grazquote:
Zit er toch een kern van waarheid in dat het met regen goed visweer is.quote:
Hoezo debiel? Is gewoon een straf voor de club, iemand anders op Vak P kan er weinig aan doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vak P moet ook dicht volgende week bij Twente. Weet je dat vast
Verder debiele maatregel want ze verschuiven alleen vakje naar links of rechts dus tja...
Heel interessant. Geheimzinnig ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Bliksemgazon?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rebus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het inderdaad altijd heerlijk om te vissen als het regent op een bootje op de noordzee. Die golven, heerlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zit er toch een kern van waarheid in dat het met regen goed visweer is.
Lightning McGreenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rebus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ikke nie begrijpequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heel interessant. Geheimzinnig ook.
Nummer 101?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg voor een soortgelijke reactie vorige week een note.
Ja maar dat was tegen onlogischquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg voor een soortgelijke reactie vorige week een note.
Maar wel gezellig dik!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat was tegen onlogisch
Die is niet objectief
Dan dien ik bij deze nogmaals protest in.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat was tegen onlogisch
Die is niet objectief
Gemoedelijkheid.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:49 schreef Elan het volgende:
Toegegeven PSV heeft een prima elftal en dito trainer.
Toch knap hoe ze dat elke keer weer voor elkaar krijgen, ondanks dat het financieel steeds minder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |