Ik hoop het laatste. Anders valt user Scrummie in dezelfde categorie als moderator onlogisch en dat wil niemandquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit de ik juich tegen NL ploegen act of de ik wil meer centen voor Feyenoord niet-act?
Volgens mij scheelt dat bijna niks meer toch qua geld?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit de ik juich tegen NL ploegen act of de ik wil meer centen voor Feyenoord niet-act?
Ik haat PSV.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een pijnlijk gegeven voor user scrummie dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop het laatste. Anders valt user Scrummie in dezelfde categorie als moderator onlogisch en dat wil niemand
Hou op met deze walgelijke act.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het nu niet over haat hebben. Laten we het hebben over de wedstrijd en er een positief warm bad van maken.
Niks natuurlijk. @ChevyCaprice doet hier een wanhopige poging om interessant over te komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor iets beters te doen om 20:30?
Ja man want dat boeit me ook echt 🙄quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niks natuurlijk. @:ChevyCaprice doet hier een wanhopige poging om interessant over te komen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Iedereen is welkom beste dombo, ook kinderachtige users.
De thuiswedstrijd was zonder publiekquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dus vanavond is al de return. Spannend.
CORREDquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De thuiswedstrijd was zonder publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |