Ja, volgens mij heb ik hem weleens met een bril op gezien. En inderdaad: zal wel ijdelheid zijn, maar dit ziet er helemaal niet uit 😄quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dus hij hééft er wél een? Erger me dood aan dat dichtknijpen van de ogen. Hij is er vast te ijdel voor.
Toen hij manager was had hij de bril wel op.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dus hij hééft er wél een? Erger me dood aan dat dichtknijpen van de ogen. Hij is er vast te ijdel voor.
Mirthe komt niets te kortquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:54 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Op die boterham zit in ieder geval genoeg beleg… Pakken wat je pakken kan nu het er nog is!
Hij beseft vast niet dat je daar rimpels van krijgt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik hem weleens met een bril op gezien. En inderdaad: zal wel ijdelheid zijn, maar dit ziet er helemaal niet uit 😄
Heb het nog nooit gezien maar heb dan ook geen streams dus zie niet alles.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen hij manager was had hij de bril wel op.
2 mag ookquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen maar eentje laten oprotten, minder eten nodig
Nee een bro loopt toch niet met zo’n loerijzer op.. dat is toch niet coolquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Loerijzer.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee een bro loopt toch niet met zo’n loerijzer op.. dat is toch niet cool
Hij heeft een bril en soms heel soms zet hij hem op met film kijken.. maar dan moet het natuurlijk wel helemaal donker zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik hem weleens met een bril op gezien. En inderdaad: zal wel ijdelheid zijn, maar dit ziet er helemaal niet uit 😄
Isaac heeft zijn energiepoedertjes toch nog? Uitdelen zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:59 schreef Harry het volgende:
Isaac en Erik zitten op de blauwe stoelen.
Ze klagen over de opdracht, dat er weinig eten is, dat de energie achteruit gaat, en zien daar de meerwaarde niet van in.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gezien maar heb dan ook geen streams dus zie niet alles.
Hebben ze straks geen energie om het spel te spelenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:59 schreef Harry het volgende:
Isaac en Erik zitten op de blauwe stoelen.
Ze klagen over de opdracht, dat er weinig eten is, dat de energie achteruit gaat, en zien daar de meerwaarde niet van in.
Hij zei gisteren dat hij de 84 aantikt en was er erg blij mee maar dat zal als het zo weer gaat zal dat snel weer een paar kilo minder worden..quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:00 schreef xdiashalizx het volgende:
Erik noemt op wat hij nog in zijn stash heeft, daar kan hij wel een tijdje mee door gaf Ice aan.
Volgens mij zit er in die bril thermopane glasquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, staat helemaal niet gek hoor. Maakt hem zelfs wat sympathieker.
Dank je FresFruit.![]()
ja tuurlijk, daar gaat het spel nou eenmaal omquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:03 schreef IkFok het volgende:
Isaac is nog niet weg bij Erik en Marciano gaat gelijk naast erik zitten. En ja hoor hat gaat al weer over eliminatie.
Wat zijn ze er maar druk mee die twee
Scheelt hem stookkosten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in die bril thermopane glas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |