Het is daar ook al super populair sinds Londen 2012.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Team GB investeert wel veel in parasport met al hun medailles
Hoe deed Ligtlee dat dan?quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:39 schreef Szura het volgende:
Tank Degrendele kwam er duidelijk nergens langs Renaat
Waarom niet?quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoezo mag de valide pilote als eerst reageren
Jaquote:
Een ander Fabio vindt dit geen leuke postquote:
Iedereen weet dat je je op Thomas moet focussenquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoppeloos focust zich op Leitao en miste de slag. Dure fout.
Viviani zelfs al drie keer rond zo?quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je je op Thomas moet focussen
D’n Hop mist ook nog 20 punten toch?quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van den Bossche mist nog 20 punten. En dat al 10 rondjes lang
Morgen horen we wie er wereldkampioen is gewordenquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van den Bossche mist nog 20 punten. En dat al 10 rondjes lang
Jury wijst elk rondje aan wie de kop van koers heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:12 schreef Zorro het volgende:
Er rijden over de hele baan renners. Wie moet je nou precies voorbij om een ronde te hebben
De vele rondjes voor Leitao snap ik niet goed neequote:Op zondag 6 augustus 2023 22:13 schreef Mansjester het volgende:
Hoezo krijgen ze ineens weer 2 keer een rondje erbij. Ik ben de draad kwijt
Alsof de jury dat overzicht wel houdtquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jury wijst elk rondje aan wie de kop van koers heeft.
Duidelijk niet neequote:Op zondag 6 augustus 2023 22:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsof de jury dat overzicht wel houdt
Tenzij er weer 20’ers verdwijnenquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Top-3 is wel bekend. Hoppezak maximaal 4e
Ik heb kennelijk wat rondjes van Leitao, Thomas en Larsen gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |