Euh ja, paar dingenquote:
Dat zou een van de speeltjes zijn die ik je had geadviseerd ipv een pocket rocket. Fijn ding idd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, paar dingen
Waaronder ook een mini wand, die heeft tot nu toe de voorkeur boven de pocket rocket.
Je zou het niet zeggen, maar sommige dingen hou zelfs ik privéquote:
Ik begrijp het maar ik heb er geen begrip voor.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar sommige dingen hou zelfs ik privé
Maar dat komt doordat je niet het hele verhaal kentquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp het maar ik heb er geen begrip voor.
Ik denk het ook. Dus wil je daar een nadere toelichting op geven?quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat komt doordat je niet het hele verhaal kent
Nee, ik heb er begrip voor dat jij er geen begrip voor hebtquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Dus wil je daar een nadere toelichting op geven?
Het wordt wel heel meta zo als we begrip ganmab uitspreken of het begrip, of gebrek eraan, van een ander.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb er begrip voor dat jij er geen begrip voor hebt
Massage-olie! (was even vergeten dat ik die ook meebesteld hadquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt wel heel meta zo als we begrip ganmab uitspreken of het begrip, of gebrek eraan, van een ander.
Niet heel ontopic dus ik vermoed dat je toch nog minimaal een ding uit die omvangrijke bestelling moet noemen.
Even op mijn handen zitten en de verleiding weerstaan om vragen te gaan stellen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Massage-olie! (was even vergeten dat ik die ook meebesteld had)
quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even op mijn handen zitten en de verleiding weerstaan om vragen te gaan stellen.
Zeker wel. Verdiepende vervolgvragen enzo. Waarvan je zonet al aangaf dat het privé is en blijft.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker wel. Verdiepende vervolgvragen enzo. Waarvan je zonet al aangaf dat het privé is en blijft.
Uiteraard. Straks nog wel ff een koude douche om die geile kriebels in mijn onderbuik kwijt te raken maar anders dan dat blij met je erkenning.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]fijn dat je daar begrip voor hebt!
Haha die geile kriebels komen gewoon door de gedachten die je er zelf bij verzint. Misschien is de massageolie wel gewoon omdat ik een stijve knie heb. Hij zou ook een soort van verwarmend moeten zijn, dus klinkt wel heel geschikt voor een stijve kniequote:Op zondag 6 augustus 2023 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard. Straks nog wel ff een koude douche om die geile kriebels in mijn onderbuik kwijt te raken maar anders dan dat blij met je erkenning.
Ja klopt. Het biedt veel voordelen om een beelddenker te zijn. En af en toe een nadeel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha die geile kriebels komen gewoon door de gedachten die je er zelf bij verzint. Misschien is de massageolie wel gewoon omdat ik een stijve knie heb. Hij zou ook een soort van verwarmend moeten zijn, dus klinkt wel heel geschikt voor een stijve knieen als ik honger krijg, kan ik hem nog opeten ook!
Oeh, ik heb massageoliequote:
Teveel 'gesport'quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik heb massageolie
Maar wat heb je gedaan?
"Gesport"? Toch niet zo maar begonnen zonder warming up?quote:
Warming up was het probleem nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
"Gesport"? Toch niet zo maar begonnen zonder warming up?of geëindigd zonder cooling down
Whehe, more powee... nee laat maar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Warming up was het probleem niet
Maar erna gelijk in slaap gevallen? Ja spierpijn is de straf als je het naspel over slaatquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Warming up was het probleem niet
Nee, niet meteen in slaapquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar erna gelijk in slaap gevallen? Ja spierpijn is de straf als je het naspel over slaat
POWERRRRRRRRRR!!!quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, more powee... nee laat maar.
Dat kun jij wel goed gebruiken momenteel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
POWERRRRRRRRRR!!!
THE SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!!
Ah, ochtendseksquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niet meteen in slaap
Was in de ochtend
quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat kun jij wel goed gebruiken momenteel.
Goedemorgen allemaal!
Ja fijnquote:
Ja hoor, we zijn er weer.quote:
Ochtendseks, beste seks. Al is het maar omdat je dan ook nog een middag en avond beschikbaar hebt voor een volgende ronde.quote:
Tijd om weer meer te gaan drinken. Dirty girl!quote:
Vind ochtendseks geen reet aan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ochtendseks, beste seks. Al is het maar omdat je dan ook nog een middag en avond beschikbaar hebt voor een volgende ronde.
Dirty martini it is!quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tijd om weer meer te gaan drinken. Dirty girl!
De drank heeft vast geen positieve invloed op de opwinding.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tijd om weer meer te gaan drinken. Dirty girl!
Dan doe je maar een rollenspel en doe je net alsof je een toerist in Australië bentquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind ochtendseks geen reet aan.
Ik wist wel dat je het kon.quote:
Hoop het niet nee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De drank heeft vast geen positieve invloed op de opwinding.
Ik haat koala's.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe je maar een rollenspel en doe je net alsof je een toerist in Australië bent
Haatseks schijnt ook een ding te zijn?quote:
Niets voor mij. Koala's zijn één van de meeste stomme diersoorten op deze aarde. Bah.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haatseks schijnt ook een ding te zijn?
Wat ben jij lekker aan het mopperen vanochtend.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niets voor mij. Koala's zijn één van de meeste stomme diersoorten op deze aarde. Bah.
Helemaal niet. Australië is een trigger voor mij.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker aan het mopperen vanochtend.
Dat bedoel ik nou. Een mix tussen een teddybeer en iemand met het Down syndroom.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helemaal niet. Australië is een trigger voor mij.Net als pandaberen.
Wat er mis mee is? Nou, die zijn te dom om te neuken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat is er nu weer mis met pandaberen?
Het is allemaal wel zwart-wit vandaag!
(Ok, ik laat mezelf wel uit)
Ja, lievquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Een mix tussen een teddybeer en iemand met het Down syndroom.
Volgens mij is je vakantie voorbij. Aan de slag!quote:
Is dat dom, of just heel slim dat ze hun leven niet laten bepalen door een noodzaak aan fysieke interactie?quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat er mis mee is? Nou, die zijn te dom om te neuken.
Je bent op dreef vandaag.
Ehhhh.... jaja. Whut?quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat dom, of just heel slim dat ze hun leven niet laten bepalen door een noodzaak aan fysieke interactie?
En misschien is neuken ook gewoon ingewikkeld als je een pandabeer vorm hebt?
Ik weet ook niet altijd wat ik zeg of bedoelquote:
Je hebt niet-dodelijke muizenvallen, met een lokmiddel. Dat kan helpen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:24 schreef Lenny77 het volgende:
Groot probleem hier![]()
Logeetje in huis en toen we gisteren gingen slapen komt ze terug naar onder gelopen met de melding dat er een muis in haar kamer zit![]()
Anderhalf uur dat beestje proberen te vangen zonder succes (natuurlijk net de rommelkamer en een jonge, kleine, snelle muis).
Logeetje heeft onder op de bank geslapen.. nuja geslapen... Konijnen, hond, vogel erbij dus brakke nacht...
Hoe ga ik dat beest vangen zonder schade aan haar en indien succes: waar er mee naartoe? Denk niet dat ze het buiten overleeft
Van die inloopvallen bedoel je?quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt niet-dodelijke muizenvallen, met een lokmiddel. Dat kan helpen.
Ja, of zelf maken van een emmer met voer erin?quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt niet-dodelijke muizenvallen, met een lokmiddel. Dat kan helpen.
Zou een wilde muis daar in trappen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, of zelf maken van een emmer met voer erin?
Zo heeft een collega de ontsnapte hamster terug gekregen. Trapje bij de voeremmer. Hamster viel er in en kon er niet meer uit
Probeer het en hou ons op de hoogte.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zou een wilde muis daar in trappen?
Dadelijk maar met versterking naar boven trekken...quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer het en hou ons op de hoogte.
* Popcorn pakt
Hoe oud is ze? Kun je het verhaal nog 'omkeren'?quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dadelijk maar met versterking naar boven trekken...
Beestje is mss weg ondertussen.. maar dan slaapt ze er nooit meer
quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Kun je het verhaal nog 'omkeren'?
quote:
Sterkte ermee dan. Die muis is dan nog het makkelijkste om mee te dealen.quote:
Ik vrees er ook mee..quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterkte ermee dan. Die muis is dan nog het makkelijkste om mee te dealen.
Succes!quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vrees er ook mee..
Nu eerst eten en dan gaan we aan de jacht beginnen
Beetje gif doorheen doen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:15 schreef Lenny77 het volgende:
https://imgur.com/a/VTM4w8m
Gisteren voer van vogel achtergelaten zodat ze niet zou verhongeren.. ben benieuwd of ze er aan gezeten heeft
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje gif doorheen doen.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje gif doorheen doen.
Whehe, Martini Amy kan beter van de fles afblijven.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet ook niet altijd wat ik zeg of bedoel
Tijd voor een drankje. En straks wentelteefjes maken, omdat ik nog melk over heb van de pannenkoeken en diëten pas weer na de vakantie hoeft
Laten we hopen dat het muisje een ander thuis heeft gevonden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die is allang ergens anders in huis, of een ander huis.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Martini Amy kan beter van de fles afblijven.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:39 schreef Lenny77 het volgende:
Nuja, muis is dus niet meer te vinden... Letterlijk alles uit de kamer gehaald, bed ondersteboven gegooid en alles. Muis is pleite. Het voer was niet aangeraakt en er lagen nergens muizenkakjes. Wel een kleine opening gevonden aan de hoek van de deur. Deze vakkundig dicht gemaakt.
Denk dat we voorlopig geen muis meer gaan zien daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Hier hoor ik ze soms op zolderquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het muisje een ander thuis heeft gevonden.
Verstandig meisje.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zeker aangezien ik nog moet autorijden
geen alcohol voor mij!
Gelukkig geen last van muisjes.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier hoor ik ze soms op zolder
Maar een jachtgeweer ho maar
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En anders misschien bij de bunnies, daar had ik ook een muis. Die at gewoon mee van het voerbakjeAaaaww hoe schattig is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das wel een bruin muisje, mijne was grijsHorum omnium fortissimi sunt Belgae
Ook geen gestampte?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van muisjes.
Alleen de pure muisjes zijn te eten.quote:
Boobs zijn altijd goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
Tijd voor wat boobs!
[ afbeelding ]
Vind ik nou ook.quote:
Ik las pure meisjesquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen de pure muisjes zijn te eten.
Beetje klein, maar boobs zijn boobs.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
Tijd voor wat boobs!
[ afbeelding ]
Jij was toch nog een puur meisje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik las pure meisjes
Tevens: goedemorgen!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje klein, maar boobs zijn boobs.
Dat is best grootquote:
Whehe, Tet Zeppelin.quote:
quote:
Puzzieke!quote:
Alles chill met Puzz?quote:
Jazekerquote:
Korte vakantie gehouden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JazekerLekker een paar dagen weggeweest , vandaag oppasdag ,ik kan er weer tegenaan
Awww lief.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Paar dagen naar mijn moedertje in Cuijk geweest
Leuk!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Paar dagen naar mijn moedertje in Cuijk geweest
Insgelijks en zoquote:
Ja, ik dacht; even een keer wat anders eh?quote:
Anders is soms goedquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ik dacht; even een keer wat anders eh?
Behalve de prijs! Badoem-tssssj!quote:
Lagere prijs?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Behalve de prijs! Badoem-tssssj!
Denk dat LoL bedoelt: the Prizequote:
Aderlating in middeleeuws Enschede?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Fijne dag allemaal!
Ik zit even in Enschede, vandaag met moeders naar het ziekenhuis voor een aderlating. Hopelijk gaat het goed, want ze kwam net al vertellen dat ze vanochtend heel duizelig was en heel hoge hartslag. Als waarschuwing, want ze is al een keer eerder flauwgevallen
En morgen lekker naar Zeeland
De Hans Anders prize ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk dat LoL bedoelt: the Prize
@ iedereen hier... Hi![]()
![]()
quote:
Ben er toevallig wel klant.quote:
Ja, hoe noordelijker je komt hoe middeleeuwser de zorgquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Aderlating in middeleeuws Enschede?Hopelijk is alles weer goed met je mams.
Daar kom ik nooitquote:
Ik las al even mee, maar sterkte en beterschap - zowel voor je moeder als je vaderquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hoe noordelijker je komt hoe middeleeuwser de zorg
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit
Hoef ik het ook niet op te ruimen!
Dank je! Ga je nu ook meeposten? Of kun je de humor van Stiggy niet aan?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik las al even mee, maar sterkte en beterschap - zowel voor je moeder als je vader
Ik ga vast meepostenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Stiggy toch!
[..]
Dank je! Ga je nu ook meeposten? Of kun je de humor van Stiggy niet aan?(maar stiekem is hij heel lief
)
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Stiggy toch!
[..]
Dank je! Ga je nu ook meeposten? Of kun je de humor van Stiggy niet aan?(maar stiekem is hij heel lief
)
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga vast meeposten![]()
En ach, The Stig kan ik vast wel aan hoor![]()
![]()
Vind het wel gezellige humor^^
quote:
Muahaha, welcome to the dark sidequote:
Wie heeft het licht in de kelder aan gelaten?quote:
Daar mag ik sowieso niet inquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie heeft het licht in de kelder aan gelaten?
Haaiiiquote:
[KEL] is al efkes dicht, toch...?quote:
Ik wist het niet maar geloof niet in toeval.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Haaiii
You dó know that emoticon is my personal one...?!
Of deed je het daar om...![]()
Is al heel lang dicht meen ik.quote:
Zolang er geen ruzie is: DTS is nog open , daar kan je heenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is al heel lang dicht meen ik.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zolang er geen ruzie is: DTS is nog open , daar kan je heen
In het Keldertje?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
[KEL] is al efkes dicht, toch...?
[..]![]()
Je wil niet weten wat Stiggie daar uitspookt...
DTS en de sfeer daar is wel een ding als ik zie hoeveel mensen erover beginnen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zolang er geen ruzie is: DTS is nog open , daar kan je heen
Nu ja... mijn UI is een Dragon, technisch gezien.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist het niet maar geloof niet in toeval.
DTS is gewoon je dag cijfers omhoog krikken met onzinquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DTS en de sfeer daar is wel een ding als ik zie hoeveel mensen erover beginnen.
Ben je ook een vurig type?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja... mijn UI is een Dragon, technisch gezien.
Diekomt het dichtste in de buurt, al sinds FOK! m had
Ah, net zoals elke andere SC dus.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
DTS is gewoon je dag cijfers omhoog krikken met onzin
Ja, doelde op DTSquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het Keldertje?
Want in DTS doet ie puntjes scoren
Dat wilde ik nou net zeggen : het is gewoon een SC waar je continu dezelfde mensen ziet posten , maar DTS is nog een graadje ergerquote:
Oeehhh....quote:
P3 gewoonquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het Keldertje?
Want in DTS doet ie puntjes scoren
Dat klinkt alsof er meer bij komt kijken dan een simpel ja of nee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeehhh....
Kan ik daar op een ander moment op terugkomen...?
![]()
![]()
Is niet ergquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee ,. ik ben daar niet in thuis
quote:
Uhuhmmmmquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er meer bij komt kijken dan een simpel ja of nee.Ik wacht je antwoord vol spanning af.
Cliffhanger ditquote:
Geniet ervanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]inmiddels?!
![]()
![]()
goed - eh hier andere onderwerpen![]()
* Sally gaat even een uurtje Mindful zijn![]()
I didquote:
Very... right....?quote:
De spanning, ik kan het bijna niet handelen...quote:
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hoe noordelijker je komt hoe middeleeuwser de zorg
Geen bril voor jou?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit
Hoef ik het ook niet op te ruimen!
Whut?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally gaat even een uurtje Mindful zijn![]()
Heb een andere opticienquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zeg niks.![]()
Morgen maar weer naar het kruidenvrouwtje en daarna naar de kei snijder.
[..]
Geen bril voor jou?
De maker van je helm zeker?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb een andere opticien
O.a.quote:
Mag je wel racen met een bril?quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mag je wel racen met een bril?
Whehe en de pro's?quote:
Geen idee, maar ik heb coureurs met bril gezien in sommige raceklassen.quote:
Dan zal het wel goed zijn dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb coureurs met bril gezien in sommige raceklassen.
Daar ga ik wel van uitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed zijn dan.
Vind jij ook dat er te weinig hoeren op Fok zitten btw?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit
Ik hoef niet te betalen voor seks, dus daar maak ik me niet druk omquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind jij ook dat er te weinig hoeren op Fok zitten btw?
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoef niet te betalen voor seks, dus daar maak ik me niet druk om
Het is mij om het even danquote:
Mij ook. Vind het wel een leuke minderheidsgroep.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is mij om het even dan
Hoeren op Fok, ik denk het nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mij ook. Vind het wel een leuke minderheidsgroep.
Dat vraagt om een oproepje!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeren op Fok, ik denk het niet
Uhm, neequote:
Sommigen zeggen van wel, ja...quote:
Haha waar komt dit vandaan?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind jij ook dat er te weinig hoeren op Fok zitten btw?
Faxquote:
Geniet ervan!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha waar komt dit vandaan?
Maar wel eens, ik kan maar weinig mannen vinden waar ik moet betalen
Zo ben in Zeeland, laat het lekkere weer maar beginnen!
Ik denk het wel. Zegt de meerderheid van niet of is de meerderheid onwetend?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Sommigen zeggen van wel, ja...![]()
weet je dan afdoende...?
De meerderheid van degenen die het kunnen wetenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Zegt de meerderheid van niet of is de meerderheid onwetend?
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee..
Dat vraagt niet om een oproepje
We duimenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:03 schreef Lenny77 het volgende:
Spaaaaaaaannnniiinnng hier...
Arm klein vriendje van mij... Nog 30 min en dan moet ik zijn eindelijk veilig en rustig leventje helemaal overhoop gooien
Oooh spannend. Ik duim mee!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:03 schreef Lenny77 het volgende:
Arm klein vriendje van mij... Nog 30 min en dan moet ik zijn eindelijk veilig en rustig leventje helemaal overhoop gooien
Dan weet ik voor nu afdoende.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:59 schreef Sally het volgende:
[..]
De meerderheid van degenen die het kunnen weten
![]()
Is toch leuk om zoiets te peilen?quote:
Ik dacht aan kpd en toen aan minderheidsgroepen. Was wel benieuwd of ze ook op Fok zaten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha waar komt dit vandaan?
Maar wel eens, ik kan maar weinig mannen vinden waar ik moet betalen
Zo ben in Zeeland, laat het lekkere weer maar beginnen!
Nah.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee..
Dat vraagt niet om een oproepje
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:03 schreef Lenny77 het volgende:
Ah, een pyromane in ontwikkeling.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Sommigen zeggen van wel, ja...![]()
weet je dan afdoende...?
Als ik 1 passie níét heb...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, een pyromane in ontwikkeling.
Is het leuk in Zeeland, Martini Amy?quote:
Hmmm... okee dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Als ik 1 passie níét heb...in het letterlijk vuurtje stoken...
Maar voor de rest... passie zat![]()
Hmm maar hoer is gewoon een beroep? Moeten we dan ook gaan kijken of er wel genoeg timmermannen en loodgieters zijn?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is toch leuk om zoiets te peilen?
[..]
Ik dacht aan kpd en toen aan minderheidsgroepen. Was wel benieuwd of ze ook op Fok zaten.
[..]
Nah.
Ja, het is gewoon een beroep. Zo ben ik ook benieuwd of er hier moordenaars actief zijn. Wie zitten er toch allemaal achter die profielen? Dat is toch interessant of creepy om te weten?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm maar hoer is gewoon een beroep? Moeten we dan ook gaan kijken of er wel genoeg timmermannen en loodgieters zijn?
Ik ben wel blij dat er hoeren zijn, denk dat ze de samenleving een dienst bewijzen. Hoera voor hoeren!
Ja en iedereen hier maar denken dat ik om een hoer zit te springen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat een diepgang ineens
De gedachte alleen al!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en iedereen hier maar denken dat ik om een hoer zit te springen.
Niks voor mij in ieder geval.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De gedachte alleen al!
Eh... vind je het gek?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en iedereen hier maar denken dat ik om een hoer zit te springen.
Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh... vind je het gek?
(edit: met zo'n dergelijke vraag)
Stuur dit op naar Danny!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"Boek nu een Fok!-hoer! Ben je klaar met dat eindeloze gepost, DM's en PM's sturen? Aarzel dan niet langer! Gegarandeerd enkele moment lol en enkele uren oeverloos gezeik over hoe kut het leven is! Voorkeur voor een bepaald type? Geef je favoriete subfora op en de AI maakt een keuze voor jou!"
Haha, klinkt goed, zou boekenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"Boek nu een Fok!-hoer! Ben je klaar met dat eindeloze gepost, DM's en PM's sturen? Aarzel dan niet langer! Gegarandeerd enkele moment lol en enkele uren oeverloos gezeik over hoe kut het leven is! Voorkeur voor een bepaald type? Geef je favoriete subfora op en de AI maakt een keuze voor jou!"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ach...quote:
Valt mee in vergelijking met ...?quote:
In dit geval nee.quote:
Vond het geen extreme vraag.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt mee in vergelijking met ...?
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:52 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk zien we @:Modus ook nog een keer![]()
Of is hij op vakantie
Hij zat laatst nog wel in de KPD SC.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje niet gezien hier
Daar kom ik zelf wat minder maar zie hem regelmatig muziekjes postenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij zat laatst nog wel in de KPD SC.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:52 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk zien we @:Modus ook nog een keer![]()
Of is hij op vakantie
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou zeg dat!!
Drama hier Tokkie daar
Hier kan ik uren naar kijken.quote:
't was wah vannacht wah?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou zeg dat!!
Drama hier Tokkie daar
Sally Chickaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
![]()
kindof weekend hier...
[..]
't was wah vannacht wah?![]()
![]()
thnx voor het erdoorheen slepen![]()
![]()
zowaar nog met goed gevoel enkele uurtjes kunnen pitten - lol
oh god, was je dat allemaal nog doen?!?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sally Chicka![]()
Niet veel geslapen , wel een paar jaar terug in de tijd gegaan , topics doorspitten ..voor het goede doel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:28 schreef Sally het volgende:
[..]
oh god, was je dat allemaal nog doen?!?!![]()
(en speciaal voor mij dan...?! )
djeez.
Dat je er nog zoveel tijd en (verspilde/negatieve???) energie in wilde stoppen zeg..Hmmmm hoe ga ik dit netjes uitleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ik je vannacht voor waarschuwde ? die topics van 2019 tot 2021
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Yeah yeah - maar meid, verdoe je tijd en ergernis er niet meer aan....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
oh god, was je dat allemaal nog doen?!?!
(en speciaal voor mij dan...?! )
djeez.
Dat je er nog zoveel tijd en (verspilde/negatieve???) energie in wilde stoppen zeg..
SPOILER
Nee joh , ik heb in een deuk gelegenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah yeah - maar meid, verdoe je tijd en ergernis er niet meer aan....
Je kan dingen niet meer veranderen, en jezelf alleen maar opfok!ken (denk ik dan).
Thnx voor alle waarschuwingen.![]()
![]()
![]()
En je plaatje ook even goed doorgelezen.
Meer kan je op dit moment toch niet doen..? (retorisch)
Ben al op sinds 8 uur ofzo.quote:
Lekker op tijd dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben al op sinds 8 uur ofzo.
Ja nou, de regen kwam hier met bakken uit de hemel vallen. Daar word je wel wakker van.quote:
Hier ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja nou, de regen kwam hier met bakken uit de hemel vallen. Daar word je wel wakker van.
Lekker genieten Stigsquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemiddag
Aangekomen in Berlijn
Veel plezier!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemiddag
Aangekomen in Berlijn
Berlijn is leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemiddag
Aangekomen in Berlijn
Warmquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen!
Hoe is het in Berlijn @:TheStigsDutchCousin?
Have funnnn!quote:
Verkeerde account Modus.quote:
Is dat ook gelukt?quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Have funnnn!
Berlijn is mooi
* Sally ging in 2019, op zoek naar "het verleden" uit de verhalen van omaatje en m'n vader.
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 14-08-2023 14:36:36 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep![]()
(wilde niet per se over WOII beginnen hier
Mooi. Met die persoonlijke verhalen beleef je het net wat intenser allemaal denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Hebben die verhalen nog wat opgeleverd?quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Have funnnn!
Berlijn is mooi
* Sally ging in 2019, op zoek naar "het verleden" uit de verhalen van omaatje en m'n vader.
Bedankt manquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde account Modus.
Ligt eraan hoe je het bedoelt, of wil "zien".quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hebben die verhalen nog wat opgeleverd?
Daar ben ik vandaag ook allemaal geweestquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bedoelt, of wil "zien".
Mij vader is geboren in de oorlog, en in zijn jongere jaren meerdere malen met z'n beste vriend achter "Het IJzeren Gordijn" geweest, met de chocola en balpennen achter de deurpanelen verstopt, en de dollars in de sokken. Wachten bij Checkpoint Charley voor ze Oost-Berlijn in konden (en verder door naar Polen, Roemenië, Tsjecho-Slowakije, Hongarije, Bulgarije, Joegoslavië...
Mijn omaatje kon vertellen van de evacuatie in de omgeving, 1944.
En zelf heb ik uitermate bewust en intens de Val van de Berlijnse Muur meegemaakt, die bewuste nacht in november 1989.
Dus ja: voor mij persoonlijk gingen er zeker dingen 'leven' toen ik bijv. naast de muur stond, in het Checkpoint museum, bij een officiële Wachttoren, in het park waar op de grond uitgetekend was hoe het Niemandsland moet zijn geweest maar nu met netjes gemaaid gras, langs de rivier met de Bondsdag aan de overkant, vaartocht over de rivier door de stad, op de Alexanderplatz, bij de beroemde poort met het grote beeld van de strijdrossen, de lange laan erheen, het Holocaust Monument met de bijzondere betonnen zuilen...
Het liedje van het Klein Orkest beleven....
Ja, zeker de moeite waard. En ik zou het zó weer doen, maar dan wat langer!![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik vandaag ook allemaal geweest
Nee, wil nog naar Reichstag en Brandenburger Torquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:47 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
wow, allemaal in 1 dag?!
Ik kon alleen al in het Checkpoint Museum een dag doorbrengen, LOL
En ook die boottocht was ruim 2-3 uur, en je kon het rondje ook nog vol maken, want ook via de andere kant van de rivier langs met allerlei tussenstops![]()
En wat ga je dan nou nog doen... Terrasjes hangen...?![]()
Zo nu en danquote:
Spannende verhalen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bedoelt, of wil "zien".
Mij vader is geboren in de oorlog, en in zijn jongere jaren meerdere malen met z'n beste vriend achter "Het IJzeren Gordijn" geweest, met de chocola en balpennen achter de deurpanelen verstopt, en de dollars in de sokken. Wachten bij Checkpoint Charley voor ze Oost-Berlijn in konden (en verder door naar Polen, Roemenië, Tsjecho-Slowakije, Hongarije, Bulgarije, Joegoslavië...
Mijn omaatje kon vertellen van de evacuatie in de omgeving, 1944.
En zelf heb ik uitermate bewust en intens de Val van de Berlijnse Muur meegemaakt, die bewuste nacht in november 1989.
Dus ja: voor mij persoonlijk gingen er zeker dingen 'leven' toen ik bijv. naast de muur stond, in het Checkpoint museum, bij een officiële Wachttoren, in het park waar op de grond uitgetekend was hoe het Niemandsland moet zijn geweest maar nu met netjes gemaaid gras, langs de rivier met de Bondsdag aan de overkant, vaartocht over de rivier door de stad, op de Alexanderplatz, bij de beroemde poort met het grote beeld van de strijdrossen, de lange laan erheen, het Holocaust Monument met de bijzondere betonnen zuilen...
Het liedje van het Klein Orkest beleven....
Ja, zeker de moeite waard. En ik zou het zó weer doen, maar dan wat langer!![]()
Ah, The Grand Tour?quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, wil nog naar Reichstag en Brandenburger Tor
Mogguh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |