Dan denk ik dat jij heel veel je telefoon gebruikt? Misschien zelfs geen laptop/tablet/ipad hebt?quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Als de nieuwste iPhone uitkomt is mijn huidige phone aan vernieuwing toe
Dus gemiddeld een jaar
Maar je onder vind geen problemen als je systeem niet meer geupdate wordt?quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb deze al lang en zo lang hij het doet vind ik het prima
Dat is inderdaad het nadeel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Enige reden waarom ik m'n oude dit jaar weg heb moeten doen is omdat ie niet meer genoeg geheugen had voor de apps van tegenwoordig
Tot nu toe nog niet maar ik heb ook maar een goedkope Motorolaquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:22 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar je onder vind geen problemen als je systeem niet meer geupdate wordt?
Bij iPhones is het een stuk langer.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:55 schreef Ponsai het volgende:
Zo te zien gebruiken veel mensen toch hun mobiele telefoon vrij lang.
Dan komen de systeemupdates op tafel.
Vaak worden die niet meer ondersteund bij een ouder model (3 jaar ofzo).
Zolang de apps nog werken die ik wil gebruiken, vind ik het allemaal wel best eigenlijk. Ik ga niet m'n portemonnee trekken omdat de maker besluit geen poot meer uit te steken naar z'n eigen product.quote:Is het erg als het systeem niet meer geupdate wordt?
Het is belachelijk. Een 10+ jaar oude laptop kun je ook gewoon opdatenquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:55 schreef Ponsai het volgende:
Zo te zien gebruiken veel mensen toch hun mobiele telefoon vrij lang.
Dan komen de systeemupdates op tafel.
Vaak worden die niet meer ondersteund bij een ouder model (3 jaar ofzo).
Is het erg als het systeem niet meer geupdate wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |