Remco is gewoon slecht. Al hele koersquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:37 schreef Slobeend het volgende:
Nu zit Remco weer achteraan. Heel eigenaardige koers.
Ditquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Remco is gewoon slecht. Al hele koers
Hij heeft moeite met de natte bochten. En hij is bepaald niet de enige.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:37 schreef Slobeend het volgende:
Nu zit Remco weer achteraan. Heel eigenaardige koers.
Ik heb veel sympathie voor hem sinds ze bij de Ronde in 2019 vooraf riepen 'met het nieuwe parcours gaat er écht een grote naam winnen'.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wereldkampioen Bettiol, ik heb hier zoveel zin in
Ik ben waarschijnlijk de enige hier die van Bettiol genietquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed wat ik daarvan moet vinden.
Bettiol maakt anders ook wel indruk.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:38 schreef wimderon het volgende:
Van Aert geeft op dit moment wel de beste indruk van allemaal.
Dat is met al dit bochtenwerk gewoon zekerheid inbouwen.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is veel te gevaarlijk geworden om een treintje op te zetten tegen die italiaan
iedereen is bang om op zijn bek te gaan
italie gaat winnen
Wel de vraag hoeveel energie er nog in zatquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jammer voor Skjelmose, was zeer goed vandaag.
Hoe vaak ben je nog van plan dit te gaan melden?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is veel te gevaarlijk geworden om een treintje op te zetten tegen die italiaan
iedereen is bang om op zijn bek te gaan
italie gaat winnen
Klaas kennende heel vaak.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je nog van plan dit te gaan melden?
Pedersen lost niet vandaag lijkt het.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:40 schreef maerk het volgende:
We gaan straks overblijven met Pogi, VDP en WvA.
A la Milan San Remo
Mooi Gannagod zit op de baan nuquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:40 schreef maerk het volgende:
A la Milan San Remo
Pedersen is de Ganna van toen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:40 schreef maerk het volgende:
A la Milan San Remo
tot dat de italiaan over de finish gaatquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je nog van plan dit te gaan melden?
Wat moet hij daar tussen de sessies door?quote:
Dat lijkt me nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Nu weet je al dat Mathieu Pogi wel laat rijden, maar Wout niet.
Geeft steeds de indruk dat ie niet harder kan, om toch steeds op te kunnen schuivenquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeer opmerkelijke koers van Dylan van Baarle. Helemaal niets gedaan
Moet hij wetenquote:
quote:Die twee zweetdieven Pogacar en Van der Poel hangen weer samen. En die twee TV reporters kunnen beter van nationaliteit veranderen en Nederlanders worden.
Zo'n aanval van Bettiol was ook wel iets voor hem geweest. Lijkt echter niet meer de benen te hebben, maar dan had hij ook kunnen helpen in de achtervolging, zou je zeggen..quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Die italiaan gaat als een trein
treinen haal je niet zomaar in
die gaan snel
zo snel dat hij als eerste over de streep zal gaan
Zoals al eerder opgemerkt; hij had duidelijk zijn beste benen niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk niet naar de Belg... maar ik kreeg juist de indruk dat ze extreem chauvinistisch waren.quote:
Zeker, maar een samensmelting levert een stuk leukere koers opquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij hier nog 36 km voor blijft rijden, verdient hij het ook wel
Zijn ze ookquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar de Belg... maar ik kreeg juist de indruk dat ze extreem chauvinistisch waren.
Kortom; 't is net zo'n gekkenhuis als de koers zelf.
Ze moeten eerst wel nog naar Bettiol.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:46 schreef Zwansen het volgende:
Eigenlijk zou Wout continu in dat wiel moeten hangen.
Zodat hij nog een 2e plek toe kan voegen aan z'n palmares?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:46 schreef Zwansen het volgende:
Eigenlijk zou Wout continu in dat wiel moeten hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |