Tsja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar trapt iemand in het peloton daar nog in? Nu weten we toch wel dat je Remco niet moet laten gaan ongeacht hoeveel kilometers er nog zijn.
Ik heb Kindermepper zien eten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog geen mensen zien eten
Of ze zijn net een groter groepje gepasseerd en toen heeft Phlip gepast.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt of Laporte op een rondje gezet wordt? Zag een grote groep achter hem.
Nee hij reed zo'n 40-45 seconden achter het pelotonquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt of Laporte op een rondje gezet wordt? Zag een grote groep achter hem.
Hoe vaak is dat niet al gezegd?quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar trapt iemand in het peloton daar nog in? Nu weten we toch wel dat je Remco niet moet laten gaan ongeacht hoeveel kilometers er nog zijn.
Grote kans dat ze een bidon hebben met behoorlijk wat koolhydraten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja hij is nog dichtbij gekomen maar ik vrees dat het daarbij blijft.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee hij reed zo'n 40-45 seconden achter het peloton
Ze rijden op lauw bier uit de pub.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Oei, daar gaan de kansen van Townsend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |