Nah, weer zo'n bullshit gimmick, ze hebben ruimte zat overal, weer op de overloop gaan zitten slaat nergens opquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ruimte maken voor het grote finale feest![]()
Of ze weten het wel, en geven een datum door die overeenkomt met de laatste uitzending.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten het zelf denk ik ook niet. Bern zei van de week op de dag dat Babette weg ging, we zijn nog met 10 en nog 25 dagen te gaan
Wat Bern aangaf was dan na de 25stequote:Op zondag 6 augustus 2023 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze weten het wel, en geven een datum door die overeenkomt met de laatste uitzending.
Het blijven semi-acteurs.
Het is afwachten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat Bern aangaf was dan na de 25ste
Ik lul, Marciano ligt daar ook.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:18 schreef spapaars het volgende:
Op de bro's na nu iedereen boven zo te zien.
Kan ook nog inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is afwachten.
Misschien gaan ze gewoon door met uitzenden zoals het nu is, dus een week achter lopen.
En daarna nog 1 extra aflevering, de finale.
Mooie tijd voor, maar ik dacht dat "sociale" Isaac zo erg met de Groep begaan was altijdquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even bijpraten met de jongens en meisjes achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |