O oke, nou we gaan het zien. Van mij mag er wel een spannende opdracht komen wat ook leuk is om te kijkenquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet in de tuin maar nog buiten de poort
Nou ja echt veel bijzonders is het niet alleen rijst met eiquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Wat zwammen ze dan over geen eten... ik heb gisteren niet gekeken naar ik hoor ze zaterdag zeggen dat ze voor maandag en dinsdag geen eten hebben dus dat er een verdienopdracht moet komen.
En vervolgens ligt er gewoon brood..... onrustzaaiers zijn het..
Van mij ook want zo is het echt niet meer te doen..quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, nou we gaan het zien. Van mij mag er wel een spannende opdracht komen wat ook leuk is om te kijken
Erik zit er al klaar voor, druk bezig met zijn boterham en kopje thee
Ja wij als mods hebben het makkelijk in de ochtend als we de boel nalezenquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van mij ook want zo is het echt niet meer te doen..
Er zijn wel ochtenden geweest dat ik eerst tig crossen door moest lezen om weer bij te zijn en nu is het nog maar twee pagina’s
Neej oké, ging mij meer om het brood, ik dacht dat er ook geen brood was..quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ja echt veel bijzonders is het niet alleen rijst met ei
Ik hou niet zo van die laatste zin, ik hoor niet bij de meeste..quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
Vandaag Jasper tegen Marciano.
Met 1 been op een paal balanceren..
![]()
Ik roep maar wat net als de meesten hier.
1 dag alleen water en 1 mandarijn overleven ze ook wel. En er is altijd nog genoeg koffie en theequote:Op maandag 7 augustus 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Wat zwammen ze dan over geen eten... ik heb gisteren niet gekeken naar ik hoor ze zaterdag zeggen dat ze voor maandag en dinsdag geen eten hebben dus dat er een verdienopdracht moet komen.
En vervolgens ligt er gewoon brood..... onrustzaaiers zijn het..
Dus doe maar morgen (12 uur werkoverleg, dus niet thuis)quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1 dag alleen water en 1 mandarijn overleven ze ook wel. En er is altijd nog genoeg koffie en thee
Ik noem geen namen maar ik heb hele cossen door geworsteld met wat mensen allemaal dachten of wensten wat er zou kunnen gebeuren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die laatste zin, ik hoor niet bij de meeste..
Je mag toch speculeren... gewoon lekker scrollen dan...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik noem geen namen maar ik heb hele cossen door geworsteld met wat mensen allemaal dachten of wensten wat er zou kunnen gebeuren.
Thats all.
Erik had zijn de inhoud van zijn vooraadkast al aangeboden aan Sasha.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is nog brood voor vandaag en morgen maar ze moeten zuinig met het beleg doen. Verder is er nog rijst en eieren geloof ik en krijgen ze twee dagen fried Rice met eieren van Marciano. Nou ja niet van hem maar hij gaat het dan klaarmaken..
Wel lief maar die spliterwten...quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik had zijn de inhoud van zijn vooraadkast al aangeboden aan Sasha.
Macaroni, spliterwten tomatenketchup bouillonblokjes
Net nog wel, maar wakker.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:58 schreef cinsan het volgende:
ligt myrthe nog in bedc , stream loopt achter hier
met dit weer is een bakkie only-snert denk wel lekkerquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wel lief maar die spliterwten...
Dat heeft hij ooit gekocht op aa raden van Eunice ( ies soo gesond en goedkoop)quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wel lief maar die spliterwten...
oooh... vandaar... ons kent onsquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De ex
van Marciano (de vrouw can zijn kinderen) is een nichtje van Isaac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |