Medestanders?
quote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op woensdag 12 februari 2003 20:16 schreef Slam het volgende:
Vroeger keek ik altijd Conan O'Brien op NBC en soms ook nog wel Jay Leno.. en later David Letterman op Fox, de eerste 2 vond ik beter maargoed, beter dan niks.. en nu is er al een heeeeeele tijd helemaal niks meer!Medestanders?
en daarna Conan O'Brien:
Ik mis 't nog steeds elke dag
quote:dat vinden wij niet erg
Op woensdag 12 februari 2003 20:20 schreef qwerty_x het volgende:
hier nog immer te zien
maar als je ut niet erg vindt: aan mij niet besteed
quote:In wat voor gebied woon jij dan? Wij hebben hier UPC en die hebben alles eraf geflikkerd.
Op woensdag 12 februari 2003 20:20 schreef qwerty_x het volgende:
hier nog immer te zien
maar als je ut niet erg vindt: aan mij niet besteed
quote:In een zeer aangenaam gebied; zie vlag.
Op woensdag 12 februari 2003 20:21 schreef Slam het volgende:[..]
In wat voor gebied woon jij dan?
quote:hij's al jaren van de kabel af, maar dat ligt niet aan de providers, lag aan nbc destijds heb ik gelezen
Op woensdag 12 februari 2003 20:23 schreef Jordy-B het volgende:
De NBC-avond was altijd cool... Maar die zit in Assen niet op de kabel...
quote:In the year 20000000000000000000000000000000000000
Op woensdag 12 februari 2003 20:18 schreef Bob.Ross het volgende:
Conan O'Brien:
[afbeelding]![]()
Ik mis 't nog steeds elke dag
[Dit bericht is gewijzigd door Slam op 12-02-2003 20:28]
quote:Tja... voor zover ik weet heeft 'ie nooit in Assen op de kabel gezeten... (tenminste niet 's avonds)
Op woensdag 12 februari 2003 20:26 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
hij's al jaren van de kabel af, maar dat ligt niet aan de providers, lag aan nbc destijds heb ik gelezen
Vragende blikken alom als je het over Leno hebt.
quote:hehehehehehe idd!
Op woensdag 12 februari 2003 20:28 schreef Slam het volgende:[..]
In the year 20000000000000000000000000000000000000
![]()
![]()
quote:Daar zat ik ook al aan te denken, hoe zit dat met abo enzo? Misschien kun je me het een en ander uitleggen.
Op woensdag 12 februari 2003 20:28 schreef schatje het volgende:
Goedkoop analoog schoteltje aanschaffen en je kan NBC ontvangen.
quote:serieus???
Op woensdag 12 februari 2003 20:28 schreef schatje het volgende:
Goedkoop analoog schoteltje aanschaffen en je kan NBC ontvangen.
quote:'t schijnt ja
Op woensdag 12 februari 2003 20:30 schreef G1Ace het volgende:[..]
serieus???
ook abc en cbs???
quote:Alleen NBC Europe, dingen zijn zo duur niet, moet je even bij Conrad.nl kijken ofzo.
Op woensdag 12 februari 2003 20:30 schreef G1Ace het volgende:[..]
serieus???
ook abc en cbs???
quote:Nee, dan heb je toch wel een grotere duurdere schotel nodig.
Op woensdag 12 februari 2003 20:36 schreef Angelo_ het volgende:
ook hbo gratis?
quote:Vrijwel allemaal Duits.
Op woensdag 12 februari 2003 20:39 schreef Angelo_ het volgende:
damn, geen 24 voor mij dus, hoe zit het qua buitenlandse zenders?
quote:NBC Europe is de enige Engelse, Fox News is ook weggegaan, snap je nu waarom die dingen niet meer zoveel kosten??
Op woensdag 12 februari 2003 20:44 schreef Angelo_ het volgende:
alleen maar duits?niet 1 israelische zender ofzo? and i ain't asking for much...
maar weer ff ontopic, hoe kan ik dan wel die zenders ontvangen?
quote:Amerikaanse zenders, moet je effe *google*, weet dat niet precies.
Op woensdag 12 februari 2003 20:54 schreef Angelo_ het volgende:
mmja, als ik hier door de straat loop zie ik allemaal schotels, dacht dat die moslims allemaal al jazeerah wouden ontvange, maar ze zijn gewoon allemaal aan het beleggen in de dow jones dusmaar weer ff ontopic, hoe kan ik dan wel die zenders ontvangen?
quote:Vind ik ook het beste.
Op woensdag 12 februari 2003 22:03 schreef ForrestX het volgende:
Vote: Jayyyyyyyy Leno!!!!!
Al was het alleen maar voor die rubriek: "hoeveel verkleede ... kunnen er in een cafetaria?" en dan de reactie van voorbijgangers...
En al die verkleedde gasten maar achter het raam staan met zo'n blik vooruit.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 13-02-2003 00:19]
Jay Leno
Your host: Geooooooooooooorge 'I do this for oil democracy' Bush!
quote:Dit is een Film Tv en radio forum, niet een "klaag hier over Bush" forum
Op donderdag 13 februari 2003 08:09 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Als je nog even wacht, heb je meer Amerikaanse Late Night Show dan je wilt. Op alle zenders. Op locatie opgenomen en soms Live. Met vuurwerk.Your host: Geooooooooooooorge 'I do this for oil democracy' Bush!
quote:Ik klaag niet.. Ik geef de realiteit weer.. Als ie zijn zin krijgt zien we meer USA op de buis dan we kunnen slikken..
Op donderdag 13 februari 2003 08:19 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Dit is een Film Tv en radio forum, niet een "klaag hier over Bush" forum
Dan heb je zenders als MTV2, VH1, Fox News, Al Jazeera, Sky News, CNBC Europe en meer.
Het maakt mij niet zoveel uit of het Jay of David wordt (Conan vind ik persoonlijk wat minder) maar idd graag weer een Amerikaanse late night show! Door de monologue blijf je altijd leuk op de hoogte van zowel politiek als showbiz nieuws en ook de interviews met de gasten zijn actueel en meestal erg amusant (al vind ik dat Jay hier leuker mee omgaat dan David).
Het programma is zonder aankondigingen van de buis gedonderd, argh ik word er nog emotioneel van, bastards!!
Stiekum blijf ik hopen dat Letterman ooit weer terug komt.
quote:Juist, dit is trouwens niet alleen zo met die latenight shows, maar met bijna alle nieuwe Amerikaanse programma's, gewoon te duur.
Op dinsdag 16 september 2003 11:42 schreef schatje het volgende:
Die worden toch niet aangekocht door de Nederlandse zenders, omdat ze nu eenmaal teveel kosten en te weining kijkers trekken.
Kijk alleen maar naar hoe Yorin met Everybody loves Raymond om is gegaan. Volgens mij hebben ze 20 afleveringen gekocht en deze 3 keer achter elkaar, in willekeurige volgorde, herhaald om er vervolgens mee te stoppen. Te weinig kijkers? Ja wat wil je ook als je die serie om half 6 gaat uitzenden i.p.v. na Friends bijvoorbeeld...
Vandaar dat we altijd herhalingen zien van oude Amerikaanse series...kost niks en een TV zender kan er de middag/avond mee vullen. Dat er niemand naar kijkt daar heeft de zender niet zoveel problemen mee lijkt het.
Het is dan wel een paar jaar verlaat maar Dank u!quote:Op maandag 8 september 2003 13:27 schreef Duiveltja het volgende:
-edit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |