Flip, Laporte, Asgreen, Philipsen, Wright, Cort, voor als je die laatste twee favoriet zou noemen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Elke commentator zit constant namen op te dreunen, ik ben het hele overzicht kwijt
Welke grote namen zijn er nou daadwerkelijk echt gelost en min of meer klaar (20 seconden achter de groep favorieten is niet per se klaar)?
Asgreenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Elke commentator zit constant namen op te dreunen, ik ben het hele overzicht kwijt
Welke grote namen zijn er nou daadwerkelijk echt gelost en min of meer klaar (20 seconden achter de groep favorieten is niet per se klaar)? Laporte en Alaphilippe met name?
Asgreen, Philipsenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Welke grote namen zijn er nou daadwerkelijk echt gelost en min of meer klaar (20 seconden achter de groep favorieten is niet per se klaar)? Laporte en Alaphilippe met name?
Asgreenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Geen idee.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:15 schreef heywoodu het volgende:
https://www.tissottiming.(...)default/Stage/3/livequote:Op zondag 6 augustus 2023 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Bij Tissot hebben ze de live timing als ze zometeen over de finish komen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Dat zou ik met Wright meer doen dan met Philipsenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Flip, Laporte, Asgreen, Philipsen, Wright, Cort, voor als je die laatste twee favoriet zou noemen.
Degenkolb?quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cosnefroy, je bent echt een lachwekkend figuur.
Een augustus-fenomeenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cosnefroy, je bent echt een lachwekkend figuur.
Soms leuk, maar ik wil toch wel een béétje weten wie er nog bij zitten. Als ik dat pas in de laatste 500 meter zie kan ik de rest bij wijze van spreken net zo goed niet kijkenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Geen idee.
Zelf vind ik het altijd geweldig als ik geen idee meer heb.
Dan weet ik dat ik naar een leuke koers zit te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |