My thoughts exactly.quote:
Ik heb redelijk bewust dit niet perfect gevolgd. Maar het is een behorlijk misselijke man ja.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Ama het volgende:
https://www.judiciary.uk/(...)tkins-and-others.pdf Hier kan je alles lezen. Mijn maag draait zich echt om. Het is erg heftig dus wees gewaarschuwd.
Nu ons Thijs straks ookquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:09 schreef Hathor het volgende:
Kindermisbruikers zijn vogelvrij in iedere gevangenis, en ik kan niet zeggen dat ik daar moeite mee heb.
Van mij mag je. Hij toonde geen berouw en gevaar voor de samenleving.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:04 schreef Ama het volgende:
Mag je niet juichen dat een baby misbruiker dood is?
Ik mag een baby misbruiker schijnbaar ook geen stuk stront noemen. En dan had ik sterkere benamingen nog weggelaten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:04 schreef Ama het volgende:
Mijn juich bericht is weg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Van mij mag je. Hij toonde geen berouw en gevaar voor de samenleving.
Was iets te snel, en kan het niet terug halen. Juichen om iemands doodquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:04 schreef Ama het volgende:
Dat zou ik normaal ook niet doen maar hier missen we niks aan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was iets te snel, en kan het niet terug halen. Juichen om iemands dood
is normaliter niet gewenst.
Staat er weer, kende die hele gast niet. Zag hier zoveel vreugde dat ik hem maar heb gegoogled. Het is iederdaad een smeerlap pur sang, en dat is nog voorzichtig uitgedrukt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik mag een baby misbruiker schijnbaar ook geen stuk stront noemen. En dan had ik sterkere benamingen nog weggelaten.
Heb eens gewerkt en gesproken met iemand die zo'n beetje tien jaar heeft gezeten en die vertelde me dan ook dat pedo's gescheiden gevangen gehouden werden van de rest van de gevangenen. Deze mensen zijn echt het laagste van het laagste daar. Het laat me aan de ene kant koud hoe het met dit soort figuren afloopt aan de andere kant...moet je mensen straffen door ze vogelvrij te verklaren. Daarom lijkt me gevangenschap afgezonderd van de 'gewone criminelen' toch het beste.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Zie trouwens in NL niet snel gebeuren dat een pedo in de gevangenis wordt neergestoken.
Ja klopt, ik weet niet of dat in GB zo is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Heb eens gewerkt en gesproken met iemand die zo'n beetje tien jaar heeft gezeten en die vertelde me dan ook dat pedo's gescheiden gevangen gehouden werden van de rest van de gevangenen. Deze mensen zijn echt het laagste van het laagste daar. Het laat me aan de ene kant koud hoe het met dit soort figuren afloopt aan de andere kant...moet je mensen straffen door ze vogelvrij te verklaren. Daarom lijkt me gevangenschap afgezonderd van de 'gewone criminelen' toch het beste.
Ik ook niet maar mocht het wel zo zijn...misschien is er zelfs onder pedo's een soort van moraal wat wel en niet kan. Maar goed, dat hou ik graag zo ver mogelijk van mijn bed zeg maar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja klopt, ik weet niet of dat in GB zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |