Nee, het personeel verspreid bewust de reden van de straf onder de gevangenenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef Fok-it het volgende:
Is het niet zo dat verkrachters en pedoseksuelen etc normaliter in een afgesloten gedeelte van een gevangenis worden geplaatst om dit te voorkomen?
Staat wel op joetoepquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wist dit niet en wou van Lostprophets nummer op Spotify luisteren om te kijken of ik het herken: geen nummer van te vinden
Wat een onzin. Het is geen Prison Break.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:21 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nee, het personeel verspreid bewust de reden van de straf onder de gevangenen
Jawel, maar ook daar is simpelweg een pikorde.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef Fok-it het volgende:
Is het niet zo dat verkrachters en pedoseksuelen etc normaliter in een afgesloten gedeelte van een gevangenis worden geplaatst om dit te voorkomen?
Hij wilde zelfs een kind maken met z'n vriendin om samen te kunnen misbruiken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:29 schreef ZanneG het volgende:
Hij wilde een baby seksueel misbruiken?
Ok jammer dan, geen medelijden mee
Next!
De oude bandleden willen ook niks meer met de naam Lostprophets te maken hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wist dit niet en wou van Lostprophets nummer op Spotify luisteren om te kijken of ik het herken: geen nummer van te vinden
Volgens mij ooit weleens ergens gelezen dat verkrachters onder elkaar normaal gesproken wel met rust laten. Maar je zal wel een punt hebben dat overal een pikorde heerstquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jawel, maar ook daar is simpelweg een pikorde.
Een kleuterneuker staat een heel stuk lager dan iemand die 'allen maar' vrouwen verkracht heeft.
En een 'gewone' ruzie om b.v. sigaretten zal ook daar voorkomen.
Ik zat een tijd terig een documentaire over oude penoze te kijken en die vertelde dat ze vroeger wat eerder de cel uit werden gelaten om die lui in elkaar te trappen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is geen Prison Break.
Volgens mij tot een paar maanden geleden nog wel? Ik kan mij herinneren dat ik in een opwelling ook nieuwsgierig was en toen stond het er gewoon nog.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Rooftops was heel bekend.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Volgens mij tot een paar maanden geleden nog wel? Ik kan mij herinneren dat ik in een opwelling ook nieuwsgierig was en toen stond het er gewoon nog.
Beetje standaard 90's rock/punk achtig bandje. Staat me iets bij dat ik een van hun nummers herken van een game vroeger.
Alleen in Nederland.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef Fok-it het volgende:
Vrouwenverkrachters zijn ook niet zo geliefd in de gevangenis volgens mij.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:13 schreef ZanneG het volgende:
Verkrachters die zichzelf beter achter omdat ze dan geen kleuters verkrachten, maar alleen volwassen vrouwen zijn net zo erg.
Ze maken zichzelf wijs dat zij niet zo erg zijn en dat normale vrouwen verkrachten wel ok is, zolang het dan geen kleuters zijn maar een kleuter verkrachter of een vrouwen verkrachter: het is allebei walgelijk.
Zijn talloze filmpjes op youtube te vinden waarin ex-gevangenen vertellen dat bewakers regelmatig doorgeven aan gen pop dat iemand onder hun aan kinderen heeft gezeten. Meestal loopt t daarna ook niet goed af met zo iemandquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is geen Prison Break.
Is ook prima wat mij betreft. Als de rechter niet streng straft moet het volk dat zelf maar doenquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef Windwalker88 het volgende:
[..]
Zijn talloze filmpjes op youtube te vinden waarin ex-gevangenen vertellen dat bewakers regelmatig doorgeven aan gen pop dat iemand onder hun aan kinderen heeft gezeten. Meestal loopt t daarna ook niet goed af met zo iemand
Maar het lijkt me met een bekend iemand ook wel lastig dat het niet rondgaat wat hij heeft gedaan? Het was tenslotte overal in de media enz ook.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef Windwalker88 het volgende:
[..]
Zijn talloze filmpjes op youtube te vinden waarin ex-gevangenen vertellen dat bewakers regelmatig doorgeven aan gen pop dat iemand onder hun aan kinderen heeft gezeten. Meestal loopt t daarna ook niet goed af met zo iemand
Hoezo niet streng straft? Als die vent vrij komt dan heeft ie een leeftijd dat hij zich zorgen moet beginnen te maken over het overeind krijgen van zijn plassertje, heel zijn leven naar de mieter.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Is ook prima wat mij betreft. Als de rechter niet streng straft moet het volk dat zelf maar doen
Ach, het is exemplarisch dat de martel-fantasieën bij een hoop altijd naar boven komen bij dit soort berichten. Bij dat soort figuren zit ook niet alles correct hoe het hoort daarbovenquote:Op zondag 6 augustus 2023 23:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoezo niet streng straft? Als die vent vrij komt dan heeft ie een leeftijd dat hij zich zorgen moet beginnen te maken over het overeind krijgen van zijn plassertje, heel zijn leven naar de mieter.
Die vent die hem neerstak is tot zaken in staat die net zo'n straf dan wel hoger verdienen
Het is vaak ook elkaar maar wat napraten. Men verplaatst zich ook makkelijk in het slachtoffer en dan is een straf natuurlijk nooit erg genoeg.quote:Op maandag 7 augustus 2023 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, het is exemplarisch dat de martel-fantasieën bij een hoop altijd naar boven komen bij dit soort berichten. Bij dat soort figuren zit ook niet alles correct hoe het hoort daarboven
Ja, dit is ook best onpopulairquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:02 schreef Ludachrist het volgende:
Weer zo'n artiest die gecancelled wordt door de woedende menigte vanwege een onpopulaire mening.
Die moet idd niet gecanceld worden. Die kan gewoon afsterven.quote:Watkins you referred to the girl as “my little fucktoy” and that sums up how
you regarded her. Not as a human being but simply as a sexual object there for
your pleasure.
You Watkins then said you could not wait to get mother and daughter taking
crack cocaine.
You spoke of whoring her out to fat old men who would pay thousands. You
went on “she needs to know mummy and daddy don’t love her she is just there
to make us cum”. You spoke of torturing her for fun.
Je seksueel vergrijpen aan een baby is gelijk aan een onpopulaire mening?quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:02 schreef Ludachrist het volgende:
Weer zo'n artiest die gecancelled wordt door de woedende menigte vanwege een onpopulaire mening.
Jezus Christus, dit was wel genoeg internet voor mij voor vandaag.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Ama het volgende:
https://www.judiciary.uk/(...)tkins-and-others.pdf Hier kan je alles lezen. Mijn maag draait zich echt om. Het is erg heftig dus wees gewaarschuwd.
Ah fuck had ik dat nou maar niet gelezen, wat een walgelijk stuk vreten. Die 'moeder' ook, je eigen kind. Wat gaat er in die hoofden om?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Ama het volgende:
https://www.judiciary.uk/(...)tkins-and-others.pdf Hier kan je alles lezen. Mijn maag draait zich echt om. Het is erg heftig dus wees gewaarschuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |