quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:50 schreef Wicky15 het volgende:
Dacht dat hier liefhebbers van het wielrennen zaten, blijk ik in een extreemlinks eng topic te zitten.
Dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
In vergelijking met dat volk 100% zeker.
Same. En ik neem vandaag een extra frikandel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heb de auto maar aangezet, gewoon als protest tegen dit protest.
De gemiddelde Vlaming spelt beter.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De gemiddelde Vlaming vind dit leuk.
Uit de poll kwam GL/PvdA en PvdD op 70% van de stemmenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:50 schreef Wicky15 het volgende:
Dacht dat hier liefhebbers van het wielrennen zaten, blijk ik in een extreemlinks eng topic te zitten.
Ik ben zeker niet links.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:50 schreef Wicky15 het volgende:
Ja hallo, het klimaat heeft niks aan sympathie.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zeg net dat het een onsympathieke actie is maar nuance zal wel lastig zijn.
Jammer dat de zon onder is tegen de tijd dat ze finishenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
De zon schijnt in Glasgow, erg mooi.
Lekker voor 2 euro per liter.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heb de auto maar aangezet, gewoon als protest tegen dit protest.
Opzich zou je de renners al wel stapvoets langs kunnen laten gaan ja. Alleen zit je dan nog wel met de motoren/auto's.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:52 schreef franklop het volgende:
Naar even serieus, dit kan toch veel sneller worden opgelost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |