Ik had mij netjes afgemeldquote:
Jambaljamts is nog niet in beeld geweest.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er beelden van die mongolen?
Ik vind het vooral vreemd dat users hier moordfantasieën hebben over mensen die vreedzaam op een weg zittenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:38 schreef The_Undertone het volgende:
Typisch dat die befmongolen hier nog goed gepraat worden
Dan worden we wereldkampioen, dankzij Jan Maas!quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
TeamNL tapt wat moppen
Even geduld aubquote:
Gewoon lekker laten zitten en de renners erlangs sturenquote:
Zaag die hand eraf, dan zijn dit soort debiele protesten wel voortaan afgelopen.quote:
Jezus 2 minuten werk met zoiets:quote:
Simpel dagjesvolkquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk eens turboproleet, ja, ho maar.
Karl zei al, hak dat asfalt rondom los met zo'n ding, schuif het aan de kant en laat ze het uitzoeken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jezus 2 minuten werk met zoiets:
[ afbeelding ]
In welke wereld leef jij dat dit vreedzaam op een weg zitten is?quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd dat users hier moordfantasieën hebben over mensen die vreedzaam op een weg zitten
Deze kortzichtigheid, de tering.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon koers kijken, dus het stoort mij behoorlijk. Kan niet wachten op de dag dat er zo'n stinknek eens doodgereden wordt, dan gaat hier de vlag uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |