Als in; zowel de muziek als de tekst zijn wat pompeus?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef Sableheart het volgende:
Meestal overschat ik Nederland, omdat de tekst begrijpen van toegevoegde waarde is.
nu niet.
2017?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:32 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen heb ik een prachtige ballad van Finland klaargezet voor de afterparty. Een mooie overgang na Lys Assia.
De tekst is aan de ene kant te pompeus, aan de andere kant te banaal, waardoor hij bij mij totaal niet overkomt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als in; zowel de muziek als de tekst zijn wat pompeus?
Ik zag wat klachten dat er te veel recente nummers in de afterparty zaten twee weken geleden, en ik dacht, daar kan ik iets aan doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:32 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen heb ik een prachtige ballad van Finland klaargezet voor de afterparty. Een mooie overgang na Lys Assia.
Daarom om het goed te maken hadden we vorige week een Classic partyquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zag wat klachten dat er te veel recente nummers in de afterparty zaten twee weken geleden, en ik dacht, daar kan ik iets aan doen.
Eensquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:36 schreef koffieleuk het volgende:
Beetje vlakke avond tot nu toe, Spanje en Turkije uitgezonderd.
Toonwisseling uit het boekje ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |