We kijken toch vanwege de interval acts?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
San Remo krijgt een nieuwe opzet, waardoor je in principe minder hoeft te kijken om toch alle inzendingen een keer te zien. Ik heb daar gemengde gevoelens bij
Maakt mij niets uit, ga er na het laatste nummer vantussen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:38 schreef Sableheart het volgende:
Willen we de puntentelling zometeen zien, of hem overslaan zodat we eerder bij de afterparty zijn?
Ik maar denken dat de intervalacts de echte inzendingen zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We kijken toch vanwege de interval acts?
En reclames voor de Italiaanse Lidlquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We kijken toch vanwege de interval acts?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik maar denken dat de intervalacts de echte inzendingen zijn
Met Hollandse wekenquote:
Neem een wijntje zou ik zeggenquote:
Tegelijkertijd zie ik genoeg films op de streamers staan van 2,5 uur of meer, waar ik meestal geen trek in heb.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik ook
Echt alles wordt korter omdat demense geen concentratie meer hebben of zo. Kutkapitalisme.
Laten we de hamster niet vergetenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neem een wijntje zou ik zeggen
Ideaal moment om Duvel en Luikse wafels in te slaan, plus Amsterdam style pizzaquote:
Goeie samenvattingquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:46 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb geen slechte nummers gehoord vandaag, en een aantal absolute toppers, maar ook erg veel dat de redelijke middelmaat niet ontstijgt.
Van mij mogen we best naar de afterparty. Misschien nog de reprise in het Engels?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:47 schreef Sableheart het volgende:
Nogmaals de vraag: willen we de puntentelling zien, of eerder naar de afterparty?
Ik heb zin in de afterpartyquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:47 schreef Sableheart het volgende:
Nogmaals de vraag: willen we de puntentelling zien, of eerder naar de afterparty?
Hoe lang duurt de puntentelling?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:47 schreef Sableheart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |