quote:
Er valt ook meer naast je dan op je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet ook proberen om tussen de druppels door te lopen
Dat is het lekkerste in zo puntzak, maar dan wel met een dikke klodder Mayoquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Een ouderwetse puntzak met pindasaus
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Er valt ook meer naast je dan op je.
Kan ook ja. Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het lekkerste in zo puntzak, maar dan wel met een dikke klodder Mayo
Het hoeft ook niet in een plastic bakje? Puntzak is wat onhandig maar er zijn ook vierkante zakjes. Of in een krantquote:
Ik wou zo een uitsmijter maken maar dit is ook wel een goed idee. Nu heb ik een dilemma.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Een ouderwetse puntzak met pindasaus
Vooral dat onderste in die puntquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet in een plastic bakje? Puntzak is wat onhandig maar er zijn ook vierkante zakjes
Ik vond die puntzakken waardeloosquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet in een plastic bakje? Puntzak is wat onhandig maar er zijn ook vierkante zakjes. Of in een krant
Keuzes maken eendquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou zo een uitsmijter maken maar dit is ook wel een goed idee. Nu heb ik een dilemma.
Dat dilemma had ik gisterenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou zo een uitsmijter maken maar dit is ook wel een goed idee. Nu heb ik een dilemma.
Ik haalde een zak patat in een zak. Niet een puntzakquote:
Ik vind patat uit een puntzak eten eigenlijk veel smakelijker dan uit zon bakje, gevoelskwestiequote:
Zo werkt het wel ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind patat uit een puntzak eten eigenlijk veel smakelijker dan uit zon bakje, gevoelskwestie
De laatste keer dat ik die puntzak had was ook dat ik nog handreiniger in mijn tas had.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind patat uit een puntzak eten eigenlijk veel smakelijker dan uit zon bakje, gevoelskwestie
Coronaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die puntzak had was ook dat ik nog handreiniger in mijn tas had.
Deden wij vroeger ook, voor 5 gulden patat. Dat kreeg je dan in één zak mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haalde een zak patat in een zak. Niet een puntzak
Ja maar dat was een familie ding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deden wij vroeger ook, voor 5 gulden patat. Dat kreeg je dan in één zak mee.
Toen woonde ik idd nog thuis.quote:
Bestonden er toen al patatzaken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen woonde ik idd nog thuis.
Of met een pan naar de Chineesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen woonde ik idd nog thuis.
Gezinszak idd. Veel voordeliger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deden wij vroeger ook, voor 5 gulden patat. Dat kreeg je dan in één zak mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |